Gå til innhold

Eh.... er visst høygravid i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke så at når man har 40 dager igjen så er man høygravid? I så tilfelle er jeg visst det, til min store undring. Jeg må nesten le litt høyt, føler meg overhodet ikke høygravid, nei!

Og tanken på at det er plass til en halvlubben, god klump av en baby inni der er jeg ikke helt med på. Kan forstå det om det hadde vært et foster slik som de ser ut ca uke 14-15, men en ferdig baby....!!! Hvor er han liksom? Jeg har ikke mye stor mage ( bare masse god polstring rundt hofter og området der, men han ligger jo ikke drapert rundt hofta mi heller liksom., he, he)

Vel, vel, jenter. Håper dere får en fin dag, høygravid eller ei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med merkedagen! Godt at det nærmer seg! I morgen er jeg faktisk *fødeklar*! Helt utrolig!

Skrevet

Gratulerer! Tenk at vi er kommet så langt da Skrømti! Husker du heeeeelt tilbake til 1. trimester hvor vi desperate prøvde å karre oss til uke 12 og pustet lettet ut i uke 10? Nå er vi søren meg snart ved veis ende og har bare grand finale igjen!!! Juhuu!

Skrevet

Det er jeg også! En stor dag dette ;-)

Har ikke så stor mage jeg heller, så det er rart at det er en over 40 cm lang og 2,5 kg stor baby der inne...

Skrevet

Gratulerer som høygravid :)) Jeg er visst offisielt fødeklar i dag jeg :))

Skrevet

Gratulerer med høygravid... I morgen er det min tur!!!! Jeg føler meg ikke høygravid jeg heller... Trodde jeg skulle være mye større, men men... Lykke til videre i de siste 40 dagene da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...