Gå til innhold

Flere som sjekker termin hver måned?

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å la være å taste inn dato for siste mens for å se når jeg vil ha termin hvis jeg blir gravid denne måneden. Er det flere som meg?

Når jeg tastet inn denne gangen i den utvidede beregningen fikk jeg beskjed om at befruktningen skjedde 26.9. Om ikke jeg husker feil hadde vi sex 24.9 og 26.9 så det er jo mulig at vi har truffet denne gangen.

Det er så lenge til IKM!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Godt det var flere. Jeg følte meg litt nevrotisk :-)

Det er kjekt å finne omtrentlig EL på den måten. Det er også veldig koselig å drømme om å få baby. Om jeg er gravid denne måneden har jeg termin 22.6. Tenk så koselig med junibaby! *drømme*

Har sjekka litt innimellom,men ettersom dette tar tid for oss,så blir jeg litt mer avslappa til hele greia. Aner ikke engang når ikm er denna måneden,for har ikke regna meg frem til det. Har stabile sykluser,så det er fort gjort å telle,men jeg har funnet ut at jeg bare skal kutte EL-tester,temping og telling av dager. Skriver opp i kalenderen når TR er,men det er alt. Blir ikke så stressa av sånne ting,men slutter med det fordi jeg rett og slett er drittlei! :-) (vet ca når EL er nå da,men man kan jo aldri beregne helt eksakt før etterpå)

Annonse

Selvfølgelig gjør jeg det!! Er jo tydeligvis en av de gale her, hihi. Jeg prøver å ikke planlegge så langt fram i tid nå, for forrige måned gikk jeg rett på en smell. Jeg hadde jo planlagt å være gravid når jeg startet på jobb igjen etter ferien, og klarte ikke omstille meg da jeg plutselig var tilbake på jobb uten baby i magen...

Så nå planlegger jeg ikke fram i tid, men å sjekke termindato klarer jeg ikke å styre unna!!

Må vel innrømme at jeg har testet ut den beregningen jeg også...

Og nå sier den at jeg vil bli befruktet 24/10... Lurer på hvordan jeg skal legge dette frem for samboer jeg da.. hehe...

Han kommer til å få prestasjonsangst om han skal tenke på at han skal "skyte til gull" den dagen...

Tenker jeg holder det for meg selv jeg, så kan jeg bare lage god middag med levende lys og så ser vi hva som skjer...

Men det er jo greit å vite på forhånd sånn at man kan planlegge litt i forkant da...

Tilbake til virkeligheten: Jeg El-tester og måler tempen, så jeg lar den være utgangspunktet for kos og moro jeg. Så ser vi hva som skjer..

Klem til dere alle

Det gjør iallefall jeg!!

Jeg hadde også el den 26.09. og hadde sex 24 og 26. så vi får satse på at den går i box! ; )

Det føles uendelig lenge til ikm......

Terminen min SKAL bli den 21.06. på dagen til svigerfar. Det hadde vært så koselig! : )

Lykke til alle sammen!

Jeg har kagt inn mine detaljer på babyverden og der, på min side, får jeg datoer for de neste 6 mnd... når jeg har el, mest fruktbare dager, termin dato osv... og så går jeg også inn på termin kalkulatoren og får opp e anre datoene, de svangerskapsdatoene. Så jeg har (hvis klaff) termin 22 juni, hjertet begynner å slå 22 okt, risiko for SA avtar 6 desember :-) Håper, håper!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...