vekt85 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Har dere mye kynner? Er det sånn at mengden kynner jo lenger man kommer i svangerskapet? Synes kynner er plagsomme og litt ubehagelig. . .
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har MYE kynnere, unormalt mye. Har på det meste hatt nesten 100 til dagen, men det er heldigvis ikke sånn hver dag. De er skikkelig plagsomme og litt ubehagelige som du sier
bobby - nr 2 i juli Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Oi, 100 til dagen, det var mye! Jeg har også lurt på hva mye er egentlig. Jeg har vel ca 10-20 om dagen. Jordmor sa at det var mye når det var flere enn 15 per dag. Uten at hun sa noe om hva man skulle gjøre da... jeg får dem uansett hva jeg gjør, men mindre når jeg slapper av enn når jeg går, og har hatt ca like mye siden uke 21. Heldigvis ikke vonde, men plagsomme. Det sies at det blir verre for hvert svangerskap, så jeg kvir meg til neste gang (dette er første).
Bellen Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg hadde en del kynnere for noen uker siden, men nå har det roet seg litt (er nå i uke 26). Får de forsatt men ikke like ofte. Jeg fikk den drastiske beskjeden av JM å avstå fra sex fordi jeg fikk veldig sterke kynnere i forbindelse med orgasme (morsom beskjed for et nygift par), men sjekket med legen og fikk straks kontrabeksjed, det er ikke farlig for babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå