Gå til innhold

April: tips til hvilken sportsvogn vi skal kjøpe?

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe ny sportsvogn siden vi fikk en brukt første liggevogn...den er han nå i ferd med å bli for stor til. Hvordan erfaringer har dere? Vi trenger en vogn med litt gode hjul og skal ofte ut og inn av buss. Takknemlig for hjelp i vognjungelen.

Fortsetter under...

Jeg er langt fra noen ekspert, men vi kjøpte for en tid tilbake Teutonia Mistral s et eller annet, med fire hjul. Kjempe fornøyde! Vi måtte ha lufthjul, god demping og ei stødig vogn ettesom vi triller mye på grus, i tillegg kan ryggen legges flatt og man kan enkelt snu kjøreretningen. Helt topp! Det er jo ikke den billigeste vogna, vi ga 4600 (men vi arvet også bagvogn, og hadde lyst til å kjøpe ei litt fin sportsvogn).

Hei!

Selv bruker jeg fremdeles bagvogn, men har flere venninner som har Quinny Freestyle....den er utrolig god å trille, svingbart jul foran så man slipper og "vippe" vognen hver gang man bare skal svinge. Barna blir jo tyngre også:) Jeg tror jeg ville hatt en sånn selv i alle fall:)

Lykke til!!

Vi har kjoept en Carena sportsvogn.

Den er jeg veldig fornoeyd med, kan legges helt ned i ryggen, snues begge veier, er veldig lett aa trille og har god fjaering. Og det beste, den kostet bare 1800 kr.

Ville ha en ny da den vi hadde er saa tung aa trille, saa jeg har en softbag som kan brukes i den ogsaa. Saa kan bruke den til neste babys tenkte jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...