Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 kan slimproppen gå over mange dager? Vannet har jo ikke gått, hatt noen tak men ikke no regelmessige. tror den derre ekle greia begynte å gå på fredag kveld, det må jo være den, men trordde det ikke tok fem dager liksom, må jo bli tomt en gang,, heh.. sorry alle fisefine som syns dette var et ekkelt spørsmål.. heh.. aldri gjort dette før jeg:P
Dibber Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Da jeg fikk lillegutt for 19 mnd siden gikk slimproppen i flere omganger over to dager. Trodde alt kom på en gang, men det var fortsatt mee igjen...
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ettersom jeg har forstått kan slimproppen komme en gang eller gå over flere dager. Kroppen kan visst også danne ny slimpropp mener jeg å ha hørt?.... Etter slimproppen var gått i forrige svangerskap, gikk det ca en uke før fødselen startet, men det kan gå både kort å lang tid før en eventuelt fødsel starter. Lykke til i allefall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå