Gå til innhold

Ja her popper det positive tester:=)))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Han er i USA, jeg her hjemme.

Nettopp vaert paa besoek og vi fikk inn to pp. :)

Saa vi haaper at spiren sitter GODT naa. Hadde en SA for ca 2,5 aar siden. Ikke planlagt den gangen, men jeg slutta paa p-pillen da.

Ser hverandre som regel etpar ganger i aaret bare.

Trist, jada, men vi er vant til det.

Man tar det som det kommer, og koser oss naar vi er sammen. :)

Ja, da vokser jo magen da. :)

Neida, jeg KAN vaere serioes jeg ogsaa.

Dersom jeg er gravid naa, blir jeg hjemme til babyen er foedt. Siden blir det soeknad om at den lille skal faa amerikansk statsborgerskap og deretter er det min tur. :)

Saa det kommer nok til aa bli endel flygning frem og tilbake i begynnelsen, men det er naa engang livet vaart.

Ting tok en annen vending enn det vi trodde de skulle ta et sted paa veien, saa dette er det vi har aa jobbe med naa. Og vi tar ting som de kommer.

Vi har holdt sammen i 3 aar paa denne maaten.

Ingen utroskap, ingen tvil fra noen av oss, saa vi vet vi er ment for hverandre. Og naa vil vi ha barn, saa da proever vi naa som vi er klar.

Han synes selvsagt det er utrolig trist at han ikke faar vaert med med gjennom hele svangerskapet, men han vet at jeg har god kontakt med familien min som kommer til aa vaere der i hans sted.

Og vi snakker sammen pr telefon hver dag. :)

Annonse

Krysser virkelig fingrene for deg starfire:=)

All respekt av det at dere virkelig klarer dette sammen til tross for at din kjære bor i USA. Og at dere er så trygge på hverandre. Det å kunne stole på hverandre og er trofaste i et forhold er så viktig.

Ja, vi vil ha sjokolade-baby i juni '07!! :) (han er african/native american)

Er godt aa ha det saann som vi har det.

Hans venner har referert til oss som "an old married couple" siden vi traff hverandre. Jeg vet vi er gamle sjelevenner, saa det er derfor vi kjenner hverandre saa godt.

Men samtidig laerer vi stadig nye ting om hverandre. :)

Godt aa hoere til en plass. :)

*swoon*

Ah, saa forelsket jeg er. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...