Gå til innhold

Kynnere= rask fødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sant at de som har mye kynnere i løpet av svangerskapet vil få en rask fødsel??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt masse kynnere i alle svangerskapene, men likevel hatt tøffe og langvarige fødsler. Det er nok individuelt.

Skrevet

Har ein mange kynnare tidleg i svangerskapet blir det ofte for tidleg fødsel. Har ikkje høyrt om nokon samanheng med rask fødsel, men det høyrest forsåvidt logisk ut då kynnare vil seie at musklane i livmora trenar seg og trente musklar er jo bra for fødselen...?

Eg sit heime no to veker før eg skal gå ut i permisjon pga masse kynnare, har mykje meir no enn første gang, men eg er også litt meir stressa/sliten.

Skrevet

Det er vanligere med kynnere hvis man har flere barn. Altså jo flere svangerskap, jo mere kynnere.

Skrevet

Stemmer ikke for meg i alle fall...

Skrevet

Hadde kjempemasse kynnere med andremann og trodde jeg skulle få en grei fødsel. Dengang ei... Det dro ut i langdrag hele greia så jeg trodde jeg skulle bli gaaaaaaal! Denne gangen har det vært enda mere kynnere, håper de hjelper til noe! Hadde vært ok med en lett fødsel!

Gjest leelu23 m/ gutt 25.11
Skrevet

mamma hadde ikke en kynner og fødte meg på 13 min.

Tror ikke det har noe å si ..

Skrevet

stemte ikke her i gården hvertfall Masse kynnere fra uke 20 med første mann, og en laaaaaaaaaaang hard fødsel.

Har hatt siden uke 16 nå, så jeg håper det er noe i det :)

Skrevet

Hadde så godt som ingen kynnere med førstemann og fødselen inkludert første ria varte i 4 timer og 15min. Dette 5 dager før termin. Denne gangen har jeg hatt helt sinnsykt mye kynnere, veldig mange smertefulle helt fra uke 31, og har 2 dager til termin. Tror heller ikke det kan gå fortere enn med førstemann. Enhver fødsel er jo unik...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...