fruktisèn Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 er så lei og vil ha litt fortgang her, på kk sier de at eg må vente til alt vannet går eller riene tettere...spermet skal jo hjelpe på å stimulerer livmoren, men siden det lekker vil spermet gå inn til babyen da?og blandet seg med fostervannet.hmmm??
Emmilo Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 HEHEHEHEHEHE at du engang gidder å tenke på sex nå som vannet lekker... uffa uffa.... Jeg tror jeg hadde prøvd å holde ut de få timene som er igjen... Du har jo holdt ut i sån omtrent 41 uker nå. Hold oss oppdatert da!
fruktisèn Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 er så utålmodig hehe....at jeg gjør det meste for å få hun ut...
HanneL Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Ikke ha sex etter at vannet har gått. Det betyr at fosterhinnene er brutt og det kan oppstå infeksjon lettere.
Yana Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Helt riktig fra Hanne L. Fare for infeksjoner om vannet lekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå