stjerne3 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Hva skiller egentlig fashion concept fra de vanlige designene på teutonia-vognene? Har nettopp bestilt meg en S3 fra Tyskland, men farge svart 2660 (Fashion Concept). I katalogen jeg kikket i var det bare fargen som er annerledes, men nå ser jeg på hjemmesidene at det også er andre ting som er annerledes. Feks glidelåser på titte-hullet på toppen... Noen som vet?
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Tror den er litt "enklere"(penere) i kalesjen. Uten de store glidelåsene ol.
2 herlige gutter ;-) Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 det er ikke glidelåser på kallesjen, men borrelåser. på www.teutonia.no ser du det, når du går på fargevalg og ser på fargene oransje, gul og rød. i tillegg er det ikke fôr i kallesjen. det er det siste som var avgjørende for min del, ettersom jeg ville ha en kraftig kallesje! derfor ble det ingen fashion consept på oss, men vanlig!! :-) veldig fornøyd med s3 altså!
stjerne3 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 Søren klype....! Ville også ha en kraftig kalesje! Sånn går det når man bestiller vogn på nettet uten å ha sett alle detaljene i butikken :-( Kikket bare i en katalog som jeg fikk i butikken, og der var den svarte fashion concept'en helt lik de vanlige designene. Men når jeg nå ser på nett-sidene ser jeg som sagt at den er litt annerledes. Ser for meg at borrelåsene kommer til å bråke når jeg skal sjekke om knotten sover. Ja, ja.......får satse på at det blir bra læll ;-)
Rivella Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Jeg har også Teutonia Spirit S3 i 2660 fashion concept. Må si jeg er veldig fornøyd med valg av trekk. Synes det er mye penere enn med de store glidelåsene overalt, og jeg synes uansett at kalesjen er svært lun (vet ikke helt hvordan den er i forhold til andre Teutonia'er, men den er uansett mye lunere enn på de fleste andre vogner jeg har sett). Har aldri lagt merke til at borrelåsen lager lyd, heller, det viktige trikset å lære seg i forhold til kalesjen, er å dytte den ned på toppen, slik at man kan ta den opp og ned uten å lage lyd (og dette gjelder uansett om du har fashion concept, eller ikke). Håper at du blir like fornøyd med vogna di som jeg er med min :-).
Anonymmammatil3 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Har bestillt spirit S3 nå,å vi valgte ikke Fashion Consept. Syns kalesjen på Fashion Consept ser litt klumpete ut jeg! Syns det er finere med den luka på toppen m glidelås. ....Nå går jeg visst mot strømmen ser jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå