Gå til innhold

April: vi har kjøpt oss bil nr 2!!

Anbefalte innlegg

Hurra! får bilen denne uka, så nå kan jeg bevege meg fritt!! hehe.. Sjefen til gubben har kjøpt seg ny, og lurte på om vi ville ha den gamle. Han skulle få 20000 i innbytte hos forhandler, men ville heller selge for 8000 til oss!! Forstå det den som kan... Bilen har kjørt langt og er 9 år gammel, så vi er klar over at den ikke holder i årevis... Men greit å ha en ekstra!! Det er en Suzuki Baleno.. Stakkar gubben... "Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle eie en baleno..." hehe.. Jaja... Sånn kan det gå.. hihi...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6537129-april-vi-har-kj%C3%B8pt-oss-bil-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så glimrende!! Ikke det verste man kan bruke 8 tusenlapper på det!! Og 9 år er ikke allverdens det heller - vår har rukket å bli 12 år - tikker som ei klokke for det om :o) Gratulerer med ny bil!!!

Grattis! Og 9 år er ingen alder. jeg suste rundt i en Mazda fra 81, jeg...Inntil for noen år siden. Den gikk som ei kule. Knallfin syntes jeg. Biltilsynet var dessverre ikke helt enige. Vel, men 9 år er som sagt ingen alder. dere fikk nok mye bil for pengene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...