Gå til innhold

2.trimester er snart over:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 3 dager hopper jeg over til 3.trimester. Jeg husket at da jeg hoppet over her, så tenkte jeg at jeg aldri kom til å komme meg videre. Men nå er jeg altså snart over dette lange trimesteret, å terminen begynner å nærme seg.

Vi gleder oss sånn til å få jenta vår:D Hun er så etterlenktet å jeg skal gjøre mitt beste for å gi henne ett godt liv. uf å uf, dette blir kjekkt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå nærmer det seg terminen Tryne!! Det blir såå kos for dere å få jenta i hus kan jeg tenke meg.. Spennende å se når hun kommer...Du har noen spennende uker i møte..

Lykke til videre..Klem, 18+1

Skrevet

jeg tror at jeg ikke kommer til å sjønne at den jenta så vi får i armene er vår, tror det blir så utrolig stort. kan nesten begynne å grine berre av tanken:D

Skrevet

jeg har fortsatt et par uker til her jeg da...er i uke 27 nå...jeg skjønner hva du mener...jeg har termin 10.januar...venter gutt og gleder oss villt til det...det nærmer seg med stormskritt kan man si...syntes det går fort jeg da...

Skrevet

Da er du ike langt etter meg nei:D jeg synst det går utrolig tregt, synst jeg har vert gravid leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge nå

Skrevet

er i uke 28 jeg da, termin 01.01.07 så jeg hopper vel videre til søndag tror jeg????? syntes tiden har gått så fort, gleder meg over evne jeg også til å holde den lille tulla mi i armene snuft snuft blir så sentimental hehe:)

Skrevet

Nope, da hopper du over på lørdag, for da er du 28+0

Skrevet

Jeg har termin 24.desember, så er 28+4 i dag. Trodde jeg tilhørte 2.trimester til 29+0 jeg...?!

på 2.tri står det hvertfall fra uke 13 til og med uke 28.

Ikke det at det er så farlig da!! Får litt panikk av 3.trimester jeg, der er det jo kun snakk om bringebærkapsler, rier, fødsel og at vannet har gått!!! Fødselen nærmer seg med stormskritt, syns dette går fort unna!

Snart er vi mammer! :)

Skrevet

Du hører til 3.trimester nå. Du er ferdig med din 28 uke å begynnt på din 29.uke. Så du kan berre hoppe over

Skrevet

uff...blir bare forvirret av dette systemet jeg!

For jeg er jo I uke 29, men holder på med uke 28?!

Eller?!! Nå må jeg tenke her..... hehe

Jeg har gått 28 uker pluss 4dager...ja....er vel da FOR gravid til å være på 2.tri jeg da!!

Skrevet

siden du er 28+4, så er du fullgått 28 uker, derfor i din 29. uke. ganske forvirrende ja. Du er nok FOR gravid til å være her ja, men det er jo berre bra:D

Skrevet

Må innrømme jeg har fulgt med deg en stund (deres kamp for å bli gravid, siden vi også har slitt med det)..Så utrolig deilig at du er kommet så langt! Jeg skulle egentlig hatt termin nyttårsaften, men det gikk dessverre galt igjen uke 10/11.(Før det hadde jeg også en MA) Men nå er vi gravid igjen:)

Er bare 5+3 da, så det blir noen lange uker framover, men vi får heldigvis god oppfølging av gynekolog nå. Ville uansett bare ønske dere lykke til med resten av graviditeten og kos dere masse når jenten kommer!

Så håper jeg snart jeg får sånn fin struttemage som deg.

Skrevet

Heisann. Så kjekkt å høre a du har fyllt med oss:) det er nå desverre slik at noen av voss sliter mer enn andre: denne gangen håper jeg virkelig det går bra for dere, noe det sikkert gjør:) Jeg vil ønske deg lykke til, så håper jeg at jeg hører noe fra deg når du kommer over til 2.trimester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...