Gå til innhold

Hvor kjøper jeg vanntette bleier til svømming?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har store planer om å ta med prinsessa mi på svømming, vil helst starte med dette etter et par måneder, hvor for man tak i slike vanntette bleier? regner med jeg ikke kan ha på vanlig bleie i svømmehall....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får kjøpt de i svømmehallen også.. for 20 kr pr stk eller noe.. i stavanger hvertfall.. eller har de "bæsjetette" badebukser på feks lindex tror jeg at jeg har sett dem. sånn hele pakker med vantette bleier har jeg sett ihvertfall på vita-butikken, og h&m troooor jeg eller noe slikt.

Skrevet

Oki doki...men då vet eg iallefall at eg for kjøpt bleiene i svømmehaller her i Stavanger:-)

Vet du foresten kor gamle babyer må ver før me kan ta de med i svømmehallen?

Skrevet

Innbiller meg at det er slike "svømmebleier" de selger på apoteket også.

Skrevet

Hei på deg :-)

For at babyer kan være med på babysvømming så må de være minst 4 kg og ha hatt 6 ukers kontrollen... Svømmebleier får du i dagligvarebutikkene, men den minste begynner på 7 kg. På babysvømmingen her så får du badebukse til knøttet, og da bruker du ikke bleier under.

Om det ikke er organisert babysvømming du skal på, så må du passe på å gå i et ekstra oppvarmet basseng (de vanlige svømmebassengene blir for kalde for de helt små) .

Masse lykke til :-D

Skrevet

Får kjøpt slike bleier i de fleste butikker og på apotek,

Men det lønner seg jo i det store og hele og bare kjøpe en badetruse. De får du kjøpt på Lindex for 59,-

De skal være såpass stramme rundt lårene. Alle kurs jeg har vært på så har ingen brukt bleie. Instruktøren vår anbefalte også disse badetrusene.

:o)

Skrevet

Apoteket.

Mener også å ha sett de på Rimi. Men det er sikkert individuelt fra butikk til butikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...