Gå til innhold

Er det greit å ta en løpetur/trene mellom EL og IKM?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg personlig synes at en skal leve normalt, gjøre det en pleier. Hadde kroppen tålt så lite som at en løpetur forhindrer befruktning, da hadde det vært få gravide tror eg... Mange vet jo ikke at de er gravide før det har gått mange uker.. og da her de vel levd normalt den tiden..

Takk for svar! Det høres veldig fornutig ut, det du sier! Mannen min mener det samme som deg! Jeg har bare som mange rar ting for meg nå, når det gjelder dette med babylaging!!! Hehe! Dumme meg!!!

har tenkt samme tanke, men har forhørt meg litt og det sise at du kan leve som før mht trening ja, bare ikke tren hardere enn du pleier så tåler kroppen det fint.

må likevel innrømme at sit-upsene er jeg litt forsiktig med mellom el og ikm..

Annonse

Hehe!!! Godt poeng der, Krokodille!! Det har jeg aldri tenkt på!!! Så mye rart man tenker under denne prøvinga!!!! Tok en tur tidligere idag, og det var såååå deilig! Det anbefales!!!

Man kan trene, løpe, danse, hoppe og sprette så mye man vil, det er til og med sunt! Det anbefales dog at man ikke tar seg heeeelt ut, dvs ikke trener hardere enn man er vant til. Kroppen skal ha noen krefter igjen til "å bli gravid med".

Nå vet ikke jeg hvor lenge du har prøvd, men etter 9 pp har jeg funnet ut at hvis du ikke lever som du pleier mens du prøver, kommer du til å bli gal!

Sikkert mange som er uenige med meg, men jeg jobber overtid så det griner av, løper hvis jeg føler for det, drikker gjerne et glass vin eller to i lystig lag og spiser stort sett det jeg pleier. Skulle jeg fulgt alle gode råda tror jeg jeg hadde blitt deprimert for mange flere ting enn den ene jeg sliter med nå...

Har riktignok slutta å røyke da:-) Men det var vel mest fordi det var tomt for tax-free sigg og jeg orker ikke bruker 200 kroner i uka på noe som går opp i røyk. (veldig morsomt).

Lykke til!

Vet du hva, Lilli1979? det var kloke ord, synes jeg. jeg er bare i 2 pp, men du har helt sikkert rett i at man kan bli enda mer deppa bare av å ikke kose seg litt.

dette skal jeg ta til meg! (ihvertfall etterhvert... he he. nå som jeg er i begynnerfasen, prøver jeg å være litt streng på noen ting; kun drikke en kopp kaffe, ikke drikke mye mellom el og ikm og prøve å ikke stresse på jobben..)

lykke til til deg! håper du blir gravid snart!

Er ikke så dum som jeg ser ut til.. neida, takk for koselige ord!

Har funnet ut at det holder med en bekymring av gangen jeg:-)

Lykke til!!! Håper dere flytter til 1.tri. forterer enn svint!

Annonse

Jeg løper masse jeg... men jeg presse ikke meg selv til det ytterste da, de dagene fra el til ikm. Trur som mange har nevnt her at man bør leve som normalt, iallefall fram til man finner ut at man er gravid.. man må kose seg litt.. (hehe, ja jeg koser meg når jeg løper jeg.. ) ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...