plutseligbolle Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er veldig tørst nesten hele tida, og hvis jeg spiser litt salt, så kjennes det ut som jeg har spist noe veldig veldig salt så jeg må stå opp om natta og drikke. Blir nesten ikke utørst heller, uansett hva jeg drikker. Er dette vanlig? Er det fler som har det sånn? Jeg skal til jordmor snart igjen, og skal spørre da, men det skader jo ikke å vite om det er utbredt. Er i 13. uke.
Bellen Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Åh ja, kjempe tørst! Jeg er i uke 26 og det begynte med at jeg drakk mye vann når jeg var på jobben, men nå er jeg konstant tørst. Beveger meg ikke utendørs uten vannflaska i veska eller hånda. Løper jo på do hele tiden, så jeg er ikke dehydrert
2_TETTE Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Tørst ja:) Har vært det lenge nå, er i uke 18. Siste jeg gjør før jeg legger meg er å ta med meg et stoort glass vann på nattbordet og hver morgen er det tomt og jeg er sååå tørst om morgenen. Veldig bra å venne seg til å drikke maaassse vann nå, for når du ammer er det veldig bra med myye væske og helst vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå