snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Var oppe hos legen i dag da jeg ikke har sovet i natt pga noe jeg trodde var uvi. De tittet på prøven på labratoriet og viste seg at det bare var 1+ så da kan det jo ikke ha vært uvi vist nokk... merkelig... Legen var ikke inni i dag da, så fikk ikke legetime før i morgen. Så nå sitter jeg her, fortsatt litt vondt skal på jobb om 1 time og av en eller annen grunn så slutter ikke tårene å trille... må nok være mangelen på søvn som gjør utslaget, men må jo slutte til jeg skal på jobb...? Er jo nesten litt KRISE dette!!!!
Krølle79 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hva med å ringe inn syk på jobben? Ikke godt å ha en sånn dag, og da er det vel kanskje litt begrenset hvor god jobb man faktisk får til å gjøre..? Nå vet ikke jeg hva du jobber med, men ring sjefen din og hør hva hun/han har å si, og hvis du kjenner at du ikke klarer å gå på jobb idag, så tar du heller ut en egenmelding.. Krøll deg samen i sofaen med en god kopp te og rolig musikk i bakgrunnen og la kroppen slappe av.. Bedre å ta en liten pause idag, istedet for å risikere at du blir borte i flere dager.. Masse lykke til, og god bedring
Frk. Vable Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Uff, stakkar... Jeg hadde meg en skikkelig grinebye på søndag... Måtte bare ut av leiligheten og kjørte på besøk til min mor. Klarte ikke slutte å gråte, såg helt fæl ut! Hulket og hikstet, rød på nesen og i øynene, og vet faktisk ikke hvorfor jeg begynte!!! Tror jeg og var litt sliten. Men det er helt normalt å være litt ustabil når man er gravid... Og det er lov! Kan du ikke komme en time for sent da? Si du ikke er helt tilregnelig nå??? Har aldri hatt UVI, vet ikke hvordan det føles... Men det er nok ikke noe farlig! God bedring!!!
snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2006 jeg er sjefen... Å vet at det blir fryktelig stress å skulle finne en erstattning på sååå kort varsel... Men kanskje jeg kan klare å ordne meg fri litt ut på dagen... Håper det! Tar seg neppe bra ut om jeg knekker sammen ved den minste motgang...! Kjenner ikke meg selv igjenn helt nå... Er nok hormonene som plager meg...! Og så er kroppen litt i overkant sliten.. Takk for støtten iallefall:) hjelper med noen gode kloke ord:)
Krølle79 Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Auda.. Ja den er litt verre.. Men også sjefer kan bli syke, vet du Men som Juni80 sier, så kan du jo evt komme litt senere, slik at du får litt ekstra tid på å hente deg inn.. Og ta det heelt med ro når du kommer på jobb.. Start med det som er absolutt mest nødvendig, ta det i et så rolig tempo som mulig, og forsøk å delegere rundt litt oppgaver til dine ansatte, slik at du får tatt av litt av presset på deg selv.. Og pust med magen.. Tenker på deg
snartmammapåny Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2006 ja er nok lov å være litt utilregnelig;) Takk for støtten begge to:) Tror jeg tusler meg på jobben nå så har jeg gooood tid til å gjøre meg i stand:) Får ta en prat med driftsjefen så kanksje hun kan ordne noe for meg... Eller komme med trøstende ord iallefall, hjlper jo mye det;)
Krølle79 Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Trøst og omsorg er to sterkt undervrderte handlinger... Håper dagen din blir bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå