Gå til innhold

dere som har termin i disse dager!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

går det bra med dere? hva slags følelse går dere rundt med... ? tror dere det blir overtid?? jeg har lissom ingen tegn på at noe er på gang, bortsett fra at jeg er støl i magen.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.. hadde egentlig termin den 4 jeg også.. men fpdte for 3 uker siden i dag. Fødselen kom ganske brått på siden jeg ikke ventet det, jeg skulle jo ikke fpde for om lenge. Jeg hadde dagen før hatt enedel vondt i ryggen og nederst i magen, mensen smerter på en måte, men de varte kanskje en time.. de kom i sånne tak.. men så merket jeg det samme morgen etter men det ga seg ikke.. gik sånn fra halv 6 om morgnen og slimøroøøen gikk,og dro på sykehuset ikke fpr kl halv 1 på natten igjen og hadde da 4 cm åpening ,og fødte kl halv 11 på morningen.. Jeg hadde en varme pute som jeg hadde flittig i bruk da jeg gikk hjemme... ellers så hadde jeg ikke klart så lenge.. -

Skal du ta noe bedøvelse eller?

Skrevet

overtid ja. og har på følelsen at det blir mere overtid, dessverre.

Min nyeste teori er at hvis jeg planlegger noe viktig jeg må gjøre, så vil babyen garantert komme den dagen (de kommer da alltid ubeleielig, gjør de ikke?)

Så jeg må finne noe kjempeviktig jeg bare må gjøre på f.eks lørdag... Noen forslag?

Skrevet

Jeg har termin 5. oktober og har flere ganger hatt følelsen av at noe var på gang. Menssmerter (mage og rygg) og kraftige kynnere. Men så gir det seg igjen. Grrrrrr. I dag gikk slimproppen også. Så jeg håper det setter i gang for alvor om ikke så lenge... Lykke til da!

Skrevet

Har termin den 5.okt og føler ALDRI jeg har vært så langt unna en fødsel noen gang som i disse dager. Førstemann kom uten forvarsel 5dager før termin mens jeg denne gangen har gått i snart 14 dager med sinnsyke kynnere og nedpressfølelse. Jordmor sa hun ville bli overraska dersom jeg kom til nedste kontroll ( detter var på torsdag), skal til ny kontroll om 2timer. ÆSJ Den hersens slimproppen har ikke vedd til å komme seg ut en gang. Forrige gang kom den 8 dager før. DOBBELÆSJ

Sorry, er bare litt lei, veit han er ute innen gode 2uker.

Lykke til til dere alle i alle fall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...