Gå til innhold

4 dager til termin.. null tegn på fødsel her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff... har noen av dere andre 7.okt damer født?! Har passert mens termin.. ingen tegn engang lenger! Bortsett fra de evindelige kynnerene da, men det er jo ikke noe tegn i den forstand.. vil se proppen eller hvertfall litt blod snart! Eller kanskje vannet kan gå?!.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) har termin i morra... og jeg sitter oxo her uten tegn på at noe er nært forestående... så kjedelig.. kan jo være 2-3 uker igjen å vente hvis vi er uheldige... :( men lykke til hvertfall!! skal krysse fingrer og tær for alle dere andre med termin disse dager om at noe snart skal skje!!

Skrevet

Man er jo virkelig uheldig om en går 2 uker over termin dato... heldigvis ikke så amnge som gjør det! Jeg orker hvertfall ikke det.. men en uke skal jeg vel takle på et vis.. har på følelsen av at jeg må det og, selvom jeg fikk før tiden sist..

Skrevet

Har ikke termin 7.okt, men svarer likevel.

Hadde termin 1.okt - slimproppen gikk natt til søndag, og det var det eneste som skjedde på termindato.

Nå sitter jeg bare her å venter...... Kjenner ingen tegn på at det skjer noe, men prøver å hvile masse slik at jeg har masse krefter til fødsel og nattevåk. Men det er litt kjedelig å vente ja..

Skrevet

Har ul-termin 7. oktober. Menstermin var vel i går/i dag.. Har mye vondt i ryggen og magen, men ikke skikkelige tak som jeg antar rier er..

Legen tror jeg føder i løpet av uken, men kunne jo ikke garantere noe da. (Er ikke sjekket for modning inni der..)

Vannet har ikke gått, og har ikke sett antydning til slimpropp, så jeg tror det vil ta noen dager til. Har ikke utflod heller, og det mente legen var tegn på at det begynte å åpne seg inni der...

Men kroppen har forandret seg i løpet av den siste uken i hvert fall. Magemålet har sunket flere centimeter den siste måneden!

Skrevet

Menstermin i dag og ul termin 5 okt her. Har kjent masse til kynnere og mensmurring i det siste. Men ingen slimpropp. Sitter også her på bim og VENTER på at noe skal skje he he he. Hadde jo egentlig trodd jeg skulle få før termin (vet ikke hvorfor, men en magefølelse). Men slik ble det ikke. Så nå håper jeg bare at jeg slipper å gå overtid, og iallefall lang overtid som noen gjør.

Lykke til alle sammen, plutselig er vi der :-)

Skrevet

Hei!

Føler med deg! Har termin 5.okt, og er så klar for å bli ferdig!! Er lei og utålmodig!!!! Men har ingen tegn til fødsel enda, bare masse kynnere!!!! Ellers er jeg veeeldiig trøtt og sover MASSE!!!

Håper noe skjer snart.... også til dere andre som nærmer dere termin!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...