Gå til innhold

IKM uke 41`s skravletråd :) (Ny 03.10)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg hadde el på lørdag, så da hadde vi sex lørdag, søndag og mandag for å være på den sikre siden. Men i dag, siden vi ikke hadde sex i går, så begynner jeg jo å lure på om det var i går jeg kunne bli gravid. Hvor lenge etter positiv el test kan el skje? Er det ikke innen 48 timer ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei millaa!

Det kommer litt an på hva slags eltest du har brukt, men svømmerene kan jo leve inni deg i inntil 5 dager. Men har du muligheten så hopp en tur i halmen i kveld også du! For sikkerhet og kosens skyld!!

Skrevet

Hei AniBer!

Ja tror nok at jeg må forføre ham i kveld også! Stakkar, han synes vel nesten det blir for mye rundt el tider!!! Men men, han skulle egentlig bare være glad synes nå jeg!

Det er så moro å ha en skravletråd for alle som har ikm samme uke!

Skrevet

Ikke sant, det er lettere å bli "kjent" med hverandre på en måte!!

Forfør ham i kveld du, så skal jeg forføre han min i morgen;) hi hi

Mannen min synes foreløpig det bare er moro med denne prøvingen, men kan nok tenke meg han blir lei hvis vi må prøve veldig lenge!

Jeg og mannen min har vært sammen i snart 8 år og må jo innrømme at sexlivet har svingt mye opp og ned de siste årene. Men det ble forandret i fjor, da vi bestemte oss for at vi skulle gifte oss i år. Ble nesten som nyforelsket igjen og det har nok også hjulpet med denne babylagingen. Blir ikke baby uten å ha sex altså!!

Skrevet

God kveld jenter;o)

Jeg hadde en litt spesiell opplevelse i dag,men det er ingen som svarer meg på innlegget mitt så jeg blir ikke klokere..

Det kom bittelitt lysebrunt blod på papiret i dag,Hmm..har hørt snakk om festeblødning så jeg ble en smule ivrig her,men aner ikke hvordan det ser ut..Så er det kanskje litt tidlig også..Jeg aner ikke:o(

BLir spennende å se hva som skjer..Leeenge til 14 oktober ennå;o/

Skrevet

God kveld til deg også Panama!!

Jeg svarte ikke på den tråden din fordi jeg har ikke noe greie på festeblødninger, siden jeg aldri har opplevd det selv :) Men skal se om jeg klarer å oppdrive noe info om det!!

Hvordan går det ellers da?

Skrevet

Her går det supert..Er på symptom jakt hver eneste dag jeg nå..Og ble ikke bedre av denne miniblødningen i dag akkurat..Blir litt ivrig da;o)

Syns de 14 dagene etter EL er fryktelig lange jeg da,men ellers bra;o)

Hvordan går det med deg da? Funnet EL nå?

Skrevet

Ha'kke funnet el enda!! Tror jeg har hatt den, men kan jo ikke være sikker før jeg får noe utslag på tempingen.

Du kan jo ta en titt på FF-charts'en min: http://www.fertilityfriend.com/home/15e780

Leter etter info om festeblødninger, festesmerter og hvorfor ikke noen av el-testene har slått ut enda!!

Vet ikke om jeg kan begynne på noen symptomjakt enda jeg. Men artig å følge med på dere andre da!! Håper dere alle sammen forsvinner inn på 1.tri!!

Skrevet

Er d noen som tror de merker noen symptomer enda da???

Jeg er så "urolig" i livmorområdet... Merkelig! Mensensmerter lignende...Eller som svake svake kynnere...

Også verker korsryggen litt... Og bekkenet foran...

Hmm hmm hmm sier nå bare jeg. Tror jeg skal handle tester i morgen :)))

Skrevet

Jeg er også på symptomjakt..har IKM 13.oktober. Siste dagene har jeg følt litt stikkinger i underlivet..

Symptom eller innbilling? Hva tror dere?

Skrevet

Jeg jakter værtfall;o) Jeg har hatt murringer nederst i magen,men det er mye mulig jeg innbiller meg det;o)

Jeg har IKM 14 oktober;o)

Skrevet

Nesten slik at man blir helt overfølsom når man går og tenker på det hele tiden *ler*

Men, man kan jo ikke vite...

Vi krysser fingrene!

Akkurat som jeg hadde en minibølge av litt kvalm i går et øyeblikk, akkurat lenge nok til at jeg rakk registrere det, så var d borte igjen :)

Utrolig hva man legger merke til når man VIL ;)

Skrevet

Her kan jeg være med å! Vi satser vel på 1.tri fra neste uke gjør vi ikke?

Jeg har bestilit tur til tantene våre jeg!

Jeg sender de avgårde til Brasil, der passer de best, så kan de danse og kose seg,

mens vi koser oss med magene våre!!!!

Noen som vil spleise litt??

Skrevet

Jeg spleiser på den jeg!!! :)

Håååååååååååååååååååper jeg er gravid:)

Skrevet

Ha!! I dag har tempen min steget, ser ut som jeg har hatt el allikevel!! Bare ta en titt på charten min!! http://www.fertilityfriend.com/home/15e780

Forbaska bortkastede penger på de testene altså!! Ikke en som har slått ordentlig ut, bare svake teststreker. Har testet to ganger per dag for å være sikker på at jeg ikke skulle gå glipp av den!! Hvis det blir en pp til på meg skal jeg ikke bruke eltester, håper jeg slipper en pp til da :)

Håper alle slipper en pp til!! Tror mange av oss forsvinner over til 1.tri!!

Jeg har vunnet i lotto og spanderer sydentur på alle tantene!! De blir ihvertfall borte i ni mnd!!!

Klems

Skrevet

Så fint at du har alle forutsetninger for at det klaffer! Og så fint at du er så spandabel :D Siden du koster reisen, kan jeg iallefall få lov til å sende med lommepenger til min tante! Hun ønsker seg ny hatt, så hun kan sitte i skyggen i 9 måneder å kose seg....

Jeg har ikke vært så aktiv på uke 41, regner vel egentlig ikke med at fredag den 13. skal bli noe lykkedato her i gården...

Men dere andre må ha lykke til! :)

Skrevet

Har IKM tirsdag den 10.oktober... Og er veeeeldi spent :-D Kan bare tenke meg hvordan dere andre har det, som har hatt 15 pp, mer eller mindre... Blåser babystøv på dere...

***********************************************puhhhhhhhhhh***************************puhh********************************************************************

Klemmer

Skrevet

hallo:)

jeg har el ca den 07.okt..:)

jeg har kjøpt el tester,så jeg håper vi treffer denne pp:)

Skrevet

Jeg har ordnet med en masse aktiviteter for tantene mens de er avgårde, slik at ingen får hjemlengsel!! De har fått en egen turleder(tanta mi), som skal lede dem rundt i verden de mnd det er nødvendig at de er borte!

Hun tenkte kanskje å begynne med en flytur til Moskva for å ta den transsibirske jernbanen ned til Kina. Det blir den lengste turen på 4 uker. Når de kommer frem til Kina skal de få oppleve den kinesiske muren. Etter det blir det å loffe rundt i hele Asia i ca 2 mnd (Mye å se). Etter det blir det ca 3 mnd i Australia, hvor de skal få oppleve bushen. Skal vi se, da har det vel gått 6 mnd allerede. Når de har fått oppleve Australia skal de på en to måneders tur gjennom USA. Begynner i sør og reiser videre gjennom USA til de kommer til Alaska. Der skal de få være med å kjøre hundespann i ei uke! Deretter går ferden til Afrika, der skal de virkelig få treffe noen av de innfødte. Blir vel der en tre uker tenker jeg. Skal på elefantsafari og få skyte ville ikke truede dyr. Nå har de vært borte i ni mnd og da begynner ferden mot Europa igjen. De skal vel loffe ca en mnd gjennom Europa før de vender tilbake.

Påmelding i god tid innen IKM, husk at jeg spanderer på alle sammen så ikke tenk på at dette blir dyrt!!

:))

Skrevet

Uff, det tok ikke lang tid før denne plutselig havnet langt nede på side 2!!

Husk bare at det er bindende påmelding!! Tantene deres får ikke mulighet til returbillett!! ;)

Skrevet

Aktiv periode på BG i kveld :)

Har stadig murringer jeg...

Tor om jeg skal teste litt tidligere enn planlagt O:)

Vil ikke ha returbillett til tanta mi jeg, EVER :) *ler*

Når babyen kommer er d inn med ny spiral fluksens ;)

Skrevet

Dytter bare denne opp litt... for å dytte andre ting ned!!!

God helg!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...