Gå til innhold

IKM uke 41`s skravletråd :) (Ny 03.10)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lagde en ny en jeg, orket ikke lete etter den gamle og den var blitt så laang.

God morgen jenter!!

Hvordan er ståa her, har alle untatt meg funnet el??

Har ikke fått en ordentlig positiv el-test enda!! Må bare følge med på tempen nå da, kanskje jeg har hatt el uten at testene har plukket den opp... Hvis jeg ikke har hatt el havner jeg i uke 42, men holder meg her hos dere til jeg vet helt sikkert!

Hvis det er i orden for dere damer?

Hvis det skulle være sånn at jeg har veldig forsinket el så kan den jammen vente med å komme til torsdag igjen for da kommer mannen min hjem igjen!!! Klar til dyst igjen ;)

Da får jeg reise på jobb, men kommer innpå senere i dag!!

Ha en strålende høstdag alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at min EL var 26.9. Det stemmer i forhold til siste mens og i forhold til EL-slim. Vi hadde masse sex i dagene før og den dagen så jeg krysser fingrer og tær for at vi har klart det denne gangen.

Dette er min andre PP, men sist gang var jeg bortreist ved EL så dette er den første vi prøver skikkelig.

Vi får krysse fingrene for at du har EL til torsdag hvis ikke du har hatt den allerede. Jeg sjekker ikke sånt og prøver bare å ha sex omtrent annenhver dag i den perioden jeg tror jeg har EL. Jeg har stort sett hatt stabil syklus siden jeg var 13 år, så jeg håper jeg treffer. (Nå er jeg 27)

Skrevet

Ai ai ai krokodillemor....Her føler jeg graviditet på deg snart altså.

Måtte bare si det. Krysser fingrene for deg.

Skrevet

Jeg håper vi har truffet EL nå,første gang vi har prøvd skikkelig med el testing og sånn..

Forrige EL da var jeg bortreist så det ble liksom ikke skikkelig...;o)Min 2 pp også...

Krysser fingrene for at du finner den torsdag,vist ikke må du sette deg i bilen og dra på brakke besøk;o)

Skrevet

Til Juhujenta

Nå ble jeg veldig glad. Jeg har sett at du har hatt rett flere ganger. Hvis det stemmer med meg også skal jeg dedikere den første svangerskapskvalmen til deg ;-)

Skrevet

Altså, når hadde dere EL?

Jeg hadde rundt den 1. okt +- siden akkurat fjernet spiral, og vet ikke helt om kroppen reagerte på d. Fikk svak positiv strek på torsdag da...

Har altså IKM hel ti slutten av uke 41.

Føler meg gravid allerede *LOL*

OG utålmodig!!!

:)

Skrevet

Selvfølgelig er det i orden at du henger her med oss : )

Jeg har IKM den 9. eller 10. Er veldig spent ettersom venninden min akkurat har testet positivt!! : ) Håper vi kan gå stoore i lag! Og reise på ferie med 2 små nurk!

Lykke til alle sammen og ha en fiin dag : )

Skrevet

Fikk positiv EL test på fredag vi;o)

Men fikk positiv på lørdag og søndag også..

Hadde sex fre,lør og søn så satser på at vi traff da!!!

Skrevet

Hehe. Ikke bli sur om du får mensen da. Men jeg fikk bare en skikkelig graviditetsfølelse med deg. Men om det ikke klaffer nå krokodillemor, så klaffer det snart =)

Skrevet

Jeg har ikke så veldig store forventninger, men det er jo lov å drømme.

Jeg håper det klaffer for deg også snart selv om det er kjekt å ha deg her inne. Ser du har slitt litt med å finne syklusen. Får håpe det ordner seg snart.

Skrevet

Vi får bare være tolmodige og tenke positivt.

Jeg har fått ordentlig mensen nå etter p-pille slutt. Så regner med en syklus på 28-30 dager nå. Har klaffet fort med å bli gravid før, så da får vi se. Begynner jo bare i min 2 pp.

Skrevet

Henger meg på denne jeg også.ikm 13.okt (ja,jeg vet-fredag den 13...)

har nok hatt el før helga eller i helga,har kjent stikkinger i en siden.

så da får vi se da,om mnds innsats har gjort noe for oss....flere med ikm den 13 forresten?

Skrevet

Heisann jenter!:)

skriver meg på her jeg!

har ikm den 9 okt..men de 3 siste dagene har jeg hatt mensmurringer,så vet ikke helt hva som skjer enda!

pluss jeg har hvert trøtt,og mye lft i magen,(hørt dette er tegn,men tør ikke håpe enda!) :)

regner med jeg hadde el rundt 23 september,men er ikke sikker!

så du er ikke alene Aniber om å ikke finne el :)

så har vi kun hatt sex en gang den mnd bga jeg ble dårlig,og det var den 24...,så håper det er en sjanse der forde!:-)

ellers hvordan går det med dere jenter??

ha en fin dag!:)

klem

Skrevet

Så koselig at jeg kan henge her med dere til jeg finner ut akkurat når jeg har/hadde el... Måtte på apoteket i dag for å kjøpe meg ei pk til med el-tester(QR). Tok en nå når jeg kom hjem fra jobb, sterk kontrollstrek og en svak teststrek (må ikke konse for å se den, akkurat samme som på lør). Blir frustrert av dette her jeg altså. Noen som kan hjelpe meg å tolke FF'n min?

http://www.fertilityfriend.com/home/15e780

Ellers, hvordan har dagen deres gått??

Skrevet

Tror jeg har IKM omtrent lørdag el søndag i uke 41 jeg, og lurer VELDIG på hvordan jeg skal holde ut spenningen helt til da...

*ler*

Vil helst vite det så fort som mulig O:)

Føler meg så innmari gravid i underetasjen, men ikke kvalm enda, og d pleier jeg bli ca to uker etter EL, altså omtrent v IKM...

Mareritt altså:)

Også alle som blir gravide her inne da, den ene etter den andre... De er superheldige :)

Skrevet

Jeg er med her, har IKM søndag 15 så har (forhåpentligvis) akkurat hatt el, sikrer oss med å rulle litt rundt i dag og;) Hadde blødninger på fredag og lørdag, noe som kan tyde på el....litt rart men kroppen gjør jo som den vil så....Håper det har klaffet for oss:) Lykke til alle uke 41-jenter!!

Skrevet

Hi hi I dag får jeg sett Grey's Anatomy!!! Har en superduper nabo som sa at det bare var å komme opp til henne for en skravlings og litt sykehusdrama!!

Kanskje det får tankene mine vekk fra om jeg har hatt eller får el !!

Uansett kos dere i kveld jenter!! Det skal jeg!! Tar en ny el-test og temp i morgen. Skal oppdatere dere før jeg drar på jobb!!

Jeg tror mange av oss havner over i 1.tri denne pp'n!!

*Kveldsklem*

Skrevet

Ja jeg håper du har rett AniBer.. at vi havner over i 1.tri denne pp

Hadde EL på lørdag og venter at jeg kan ha en positiv graviditetstest på bursdagen til gubben...

Kos deg i kveld du også. Her blir det selvfølgelig Grey's Anatomy her også:-)

Skrevet

Uff... Negativ el-test i dag også. Begynner å lure på om jeg har hatt el eller at jeg kanksje ikke har el denne mnd. Skal fortsette å teste til jeg ikke har flere tester igjen. Så får jeg bare vente på IKM, selv om jeg da ikke er sikker på når den skal komme.

Kanskje det er GU'n og UL'n som har tulla med el'n min denne gangen... Hadde jo det på fredag..

Henger her med dere fram mot IKM jeg, dere er en sånn koselig gjeng!!!

Ha nok en flott høstdag!!

*Høstklem*

Skrevet

Uff da, så slitsomt å ikke vite, kanskje du har hatt den allrede, håper det eller at EL'n venter på mannen din på tors.!!! Kanskje hun er snill meg deg denne pp!!!! Krysser fingrene for deg!!!

Skrevet

får vel melde meg på her.Hadde positiv el test 28 sep, venter ikm rundt 12 okt. håper så inderlig at det har blitt noe på oss nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Henger meg på her jeg også. Er rimelig ny på dette her, men hvis jeg har regnet riktig så er IKM rundt 10. okt. Har ikke testet el eller noe sånt, har hatt sex så og si hver dag fram til nå vi..hehe..bare for å være på den sikre siden liksom..hihi:p

Skrevet

Hei hei!!

Velkommen hit til 41-gjengen!! Lykke til i jakten på symptomer fram til IKM!! Hi hi

Noen av dere jenter som kan hjelpe meg litt her??

I dag har jeg tenkt og vridd hodet mitt altså!! Har altså hatt et lite ubehag i høyre siden og øm i ryggen! Har altså lurt på om dette kan ha vært tegn på el, men får ikke noe utslag på de hersens eltestene. Tok en ny en når jeg kom hjem fra jobb. Ikke drukket eller tisset på 4 timer. Kun en svak rosa strek igjen.Har hatt eggehvitelignende utflod i dag, men er ikke sikker for dette kan jo være sædrester også...

Vet ikke om det kan være festesmerter så tidlig??

Og kommer ikke eggehviten etter el??

Uff... Blir jo ekstra spennende dette for meg fram mot IKM, når jeg ikke vet om jeg har hatt el eller ikke denne pp'n.

Nå kommer mannen min hjem i morgen så vi får vel bare kose oss masse fram til han reiser på jobb igjen mandag da!! Han har nok ikke så mye imot det tenker jeg ;) hi hi

Nå har det blitt mye mas fra min side altså.. Men føler det bare er dere jeg kan lufte dette for. Håper jeg ikke virker masete, da må dere bare si ifra altså :)

Skrevet

heia;)

henger meg på er jeg da..

har vel ikm sånn ca 13.-15. okt

el-slim (sorry) på søndag og mandag

sex fredag-søndag-tirsdag

hmmm...holder dette???

kryyyysssseeeer alt jeg har hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...