Gå til innhold

God morgen alle go-jentene=)))))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk,dere! :-) Og HEI til deg juhujenta,glemte vel å si det isted!:-)

Tar jo vanligvis litt tid for kroppen å komme igang etter pillene,så om den allerede funker fint etter 2 pp,så er jo det supert! Blir sikkert snart spire på deg skal du se!:-) "Føler" du noe ang egen graviditet da,eller bruker du opp energien på alle andre istedet?!? :-)

USAmamma: Jepp,vi gjør det i all hemmelighet,så gruer meg litt til å fortelle hva vi har gjort etterpå,tror jeg venter til vi er kommet hjem!(vi bor begge borte fra familiene våre,så det blir vel over telefonen,det hjelper jo litt!) Du må kose deg masse borte du også,du reiser vel snart nå? (var det søndag?)

Ja det er det jeg er glad for nå at jeg har fått en ordentlig mens allerde nå etter p-pille slutt for 2 mnd siden. Og i tilegge utsatte jeg mensen i 2 mnd på de. Så jeg så for meg at det kom til å bli bare mye rot i syklusen.

Jeg klarer å føle mer på andre enn meg selv når det gjelder graviditet, men nå føler jeg faktisk at jeg blir gravid innen jul. Så det blir spennende om jeg klarer å føle rett på meg selv nå.

Ja, reiser til søndag! Det går nok bra med familien...Det viktigste er hva du og mannen din ønsker selv. Lykke til på bryllupsnatta... håper det blir VegasBaby på dere!!!!!!!! Snakkes etter at du har kommet hjem, jeg må få hører alt!!!!!

Hei Ugler i mosen c",)

Kan tenke meg du er spent nå ja. Er jo like spent som dere jeg.

Jeg har det bra. Venter på at mensen min skal bli ferdig og at vi kan komme i gang med ny pp. Men ikke sikkert det klaffer denne pp fordi min kjære reiser bort i uke 42 og det kan være at jeg har EL den uka ja. Men kan ha mulighet for det.

Hvordan går det med deg ?

Annonse

Jo, her går det bare bra!

Har fått vondt i mine to fordeler, og min kjære går og stryker meg over magen og håper at vi er gravide...

Prøver å ta det litt med ro, og ikke innbille meg at vi er det før jeg står med positiv test i hånden... ;)

Så dumt at din kjære reiser bort!!! Men soldatene kan jo overleve ganske lenge, så da er det jo bare å samle opp et helt arsenal før han drar, og la de få svømme om kapp..!

Det ordner seg plutselig!!! :D

Godt å høre at du har det bra. Kanskje det har klaffet for dere nå vettu. Da blir jeg også glad på dine vegne vettu. Men ikke bli altfor skuffa om du får mensen da. Selv om det er kjipt. Jeg går ikke med altfor mye forhåpninger, for da blir man bare mer skuffa.

Ja, soldatetene kan overleve i flere dager, så vi får bare ha mest mulig sex før han drar så kanskje....Men jeg føler i hvertfall jeg er gravid innen jul. Så da håper jeg klarer å føle rett på meg selv.

Det ordner seg plutselig ja.

God morgen alle sammen;o)

Nå har jeg lagt snuppa mi som skal sove luren sin og da er det bimming på meg;o)

EL er over så nå skal jeg bare vente på IKM,det er 14 lange dager det..Men prøver så godt jeg kan å ikke tenke på det da..

Håper vi traff EL nå så..Men jeg tror det da..

Ha en super dag alle sammen;o)

Veldig kjekt å ha deg her juhujenta, passer nicke ditt gjør du ; )

Håper du føler meg gravid neste tirsdag. Fikk vite at venninna mi kansje er gravid. Og da kunne det blitt termin med 12 dagres mellomrom. Men jeg har en anelse om at jeg ikke er gravid..

Men det kommer nok!! : )

Hvor ligger du an i syklusen da? Prøvd lenge?

Ha en fiiin dag alle flotte frøkner : )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...