Gå til innhold

God morgen alle go-jentene=)))))))

Anbefalte innlegg

Da er det nok en ny dag og i dag er det Tirsdag.

Håper alle har fått sove godt i natt og får en fin dag i dag.

Kan tenke meg dere som har IKM denne uka her er veldig spente:=)

Og flere av dere er nok gravide.

Jeg er i hvertfall kjempe spent med dere. Er jo så koslig når det blir positive tester.

Varme tanker og klemmer fra meg til dere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6536263-god-morgen-alle-go-jentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Cille vil:=)

Koslig å se deg her igjen. Usj da. Negativ test er jo ikke morro å få opp. Men som du sier, det er 3 dager igjen til din IKM, så det kan jo være for tidlig. Og så lenge mensen ikke kommer, så er det håp.

Krysser fingrene for deg.

Jo takk, det går bra her, men er så mye trøtt og ikke helt i slaget for tida. Mensen slo inn for fult og det er jo bra siden jeg slutta på p-pillene for 2 mnd siden. Men jeg blir alltid så slapp og litt mens-vondt i magen når jeg har mensen.

Klem klem

Annonse

Vi skal starte behandling på ullevåll til jul... Får ikke noe mer pergo eller noe før jeg har gått ned ti kilo.. så her går det i grete roede mat:-) Ingen barn her, bare en hund:-) En fin og koselig trøst å ha....

Du da???

Juhu, det er vel ikke rart at man blir trøtt av mensen!! Men jeg husker da jeg tok ut hormonspiralen så var jeg helt ødelagt de første gangene jeg fikk mensen. Det er vel fordi kroppen skal i gang igjen!! Men så tidlig oppe du er! Er det høstferie der du bor? Det er det her, i vestfold. Jeg er lærer, så jeg får jo ferie, deilig!

Doffine, hvorfor i alle dager er det sånn at du må ned i vekt først?? Har vekt noe å si for muligheten til å bli gravid?? Håper ikke du synes jeg graver nå, men har ikke hørt om dette før!

Betyr det at du ikke har EL ? Veldig bra at dere skal starte behandling før jul. Da er dere i godt gang og får hjelp. Flott. Det er desverre sånn at noen bruker lang tid for å bli gravid. Men de fleste får det til tilslutt.

Så jeg håper dere også får det snart. Koslig at dere har en hund da.

Jeg er i min 2 pp og det er først nå jeg fikk min ordentlige mens tilbake. Så får vi se om det klaffer snart. Det beste er å ikke stresse så mye med det.

God morgen kjære USAmamma.

Hyggelig at du også er her:=)==)

Formen er ikke helt på topp. Jeg har jo ikke hatt mensen på lenge, og det merkes. Hehe. Da jeg gikk på p-pillene så utsatte jeg mensen i 2 mnd pga sommerferien. Aldri mer. Og først nå 2 mnd etter p-pille slutt får jeg ordentlig blødninger. Men positivt at det ser ut til nå at kroppen har kommet i gang igjen.

Hvordan er det med deg???

Etter 3 års bruk av sprøyta tar ting tid... Jeg har en forbannelse som heter endometriose som ødelegger en masse. Jeg får kun mens om jeg bruker provera, og nå har jeg brukt det i laaaang tid. Men enda er det ikke noe som skjer. Så jeg har vært under legeoppfølging siden januar. Men det er rart å tenke på at vi starta å prøve aug 05, og min gyn hjalp oss allerede fra januar.... så var det ullevåll som tok over.

Men gyn på ullevål mener at jeg må ned ti kg, for å se om det kan ha noe å si... det er ofte slik at det sitter hormoner i fettet, som kan gjøre ting vanskelig. Men det gjør ikke meg noen ting å så ned ti eller 15 kg. Er så motivert atte:-)

Får håpe du slipper vente så lenge da juhujenta.... Kansje det klaffer snart:-) Gi meg babystøv så fort du kan:-)

Annonse

Bra takk, nå venter jeg bare på IKM, neste uke, EL er ferdig. Har så mange rare tanker i hodet mitt! Er jeg gravid? eller kjenner jeg noe nå! Så dum jeg er! Skal til USA på søndag så det skal få meg til å tenke på andre ting!!!! Gleder meg!

Ja man skal jo få kroppen i gang igjen etter disse hormonene som har vært i kroppen. Så det merker jeg nå etter p-pillene og utsatte mensen. Noe jeg aldri skal gjøre mer. Da jeg brukte hormonspiral før det igjen og brukte det i 4 år slapp jeg mensen, noe som er vanlig når man bruker hormonspiral. Da fikk jeg også mer mensvondt de første gangene etterpå. Men fikk syklusen fort tilbake.

Åååå, kjære doffine. Skjønner godt at du er litt frustrert da ja. Har hørt mye negativt om p-sprøyta med at mange har vanskelig for å bli gravid etterpå og får ikke mensen. Men der er jo alle forskjellig selvfølgelig. Men jeg kommer aldri til å begynne med p-sprøyta seinere.

Jeg bare håper så inderlig at du blir gravid snart. Og at du får all hjelpen du trenger nå.

Jeg har alltid blitt gravid fort før, så håper jeg slipper å vente lenge nå. Men, får bare tenke positivt.

Men jeg må jo bare også si, at hadde det ikke vært for p-sprøyta ville min endometriose ha vært 20 ganger værre. sprøyta gjorde jobben sin bra med endoen.... Men jeg ville ikke ha brukt sprøyta om det ikke hadde vært for endo.

Så nå håper jeg at vi klarer å bli gravide før vi skal tilbake til ullevåll:-) Men er litt lei innimellom.... Har dager jeg ikke har lyst til å smile, men du har virkelig fått en dårlig morgen til å bli lys. Det glade humøret ditt har smitta kraftig over:-)

Om du har blitt fort gravid før, blir du det sikkert igjen... Får virkelig håpe det.:-)

Godt å høre at smilet mitt smitter over på deg. Det eneste jeg håper nå er at det klaffer for deg. Det er jeg sikker på at det gjør tilslutt. Prøv å ikke gi opp nå, prøv å slapp av, så vips så sitter spiren hos deg når du minst venter det:=)

Ønsker deg alt godt vettu og krysser virkelig fingrene for deg.

Go klem til deg.

God morgen til deg og, snuppa=o)

Her i huset er det bare gutten min og jeg.. Sambo har dratt på kurs med jobben så han blir borte en natt.... Deilig=o) hehehe...

Slipper maset fra han...

Eller så er det vanlige her, jeg viiiiiiiiiiiil såååååååååå gjerne ha baby, og det blir bare værre og værre... Sambo forsatt veeeeeeeeeldig seig på overtalelsene..=o(

Men ellers så er det normalt som det kan være her i huset...Stille og rolig=o)

Klem...

Gò mårn alle jenter! :-)

Vært veldig lite aktiv her over en lang periode,så har mista litt oversikten over dem som er her! Mange nye jeg ikke har "hilst" på,bl.a deg, juhujenta! :-) Hvor lenge har du prøvd? Har selv vært her siden mars-05...

Dårlig humør nå,vi tapte en budrunde på et hus igår:-( Hadde bestemt oss for å ikke gå lengre enn 250 000 ovet takst,syntes ikke det var verdt mer... Ja ja,sånn er det vel å kjøpe hus i Oslo/Akershus! Blæh :-(

Får se positivt på ting istedet da,skal gifte oss i all hemmelighet om 3 dager! Reiser avsted i morgen kveld:-) Har EL rundt de dagene også(egentlig et par dager etter,men det kan man vel aldri vite sikkert før etterpå),så satser på et bryllupsnatt-barn:-)

Fler her som skal gifte seg i nær fremtid?

*klem*

Hei elli-karamell:=)

Vi har vel ikke hilst ordentlig på hverandre her. Så hei hei. Veldig koslig. Jeg har ikke vært her lenge. Har mensen nå og går over i 2 pp.

Er først nå jeg fikk ordentlig mensen etter p-pille slutt for 2 mnd siden.

Åååå, så koslig at dere skal gifte dere om 3 dager. Gratulerer så mye. Spennende. Og kanskje det blir en liten spire nå også. Krysser fingrene for deg. Må dere kose dere masse.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...