Tess/ januargutt Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Sitter her å titter gjennom alle røyke innleggende og jeg må si jeg begynner åbli rimelig lei. Alle vet at ikke det er sunt å røyke, hverken til vanlig og selvfølgelig ikke mens man går gravid. Men må man repitere det til det kjedsommelige ? Kan man ikke bare passe på seg selv, og la andre få gjøre akkurat som de vil ? Neste gang man blir "kvalm" av å se eller høre om en gravid som røyker, så får du snu deg bort og tenke : heldigvis er det ikke mitt barn- eller noe i den duren. Ellers utenom røyking og drikking, som er en selvfølgelig "ikke" ting...har dere tenkt på alt det vi heller ikke skal gjøre som gravide ? Vi skal ikke drikke te med sukker..iallefall ikke suketter...egentlig skal vi ikke drikke te eller kaffe i det hele tatt. Vi skal ikke farge håret, eller fylle bensin på bilen vår pga av bensin dunst. Vi kan ikke få massasje eller aroma terapi. Vi skal helst ikke prate i mobiltelefon pga stråling. Listen er lang. Egentlig så burde vi lånt oksygen kista til Michael jackson og lagt oss der i ni måneder...men vent...det kan vi heller ikke gjøre...for når barnet vårt da kommer ut så kommer han/hun til å bli dausjuk av den første lille basillen den møter på. Nei, la oss prøve å leve mest mulig normalt i svangerskapet og bruke sunn fornuft. da kommer man langt tror jeg. Og får man det ikke alltid til...så er det lov det også. Vi er bare mennesker. Jeg har fortsatt tenkt å kose meg med teen min...med suketter ! Klem fra meg
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ååå... Er som jeg skulle sagt det selv ) Syns det er begynt å bli en del hystrei rundt om kring.o) Men hiver meg på den å bruke sunn fornuft eg, har gjort det så langt og både jeg og bebisen min har det kjempefint .o)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Hei jenter Jeg har nå stor tro på at har mor det bra, så har som regel knøttet det bra også
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Helt enig med HI. Jeg er så lei av å høre om over hysteriske gravide damer. Kan jeg spise is?, kan jeg gå i trapper?, kan jeg gjøre ditten og datten.. Har alle helt glemt at det er noe som heter sunn fornuft? man skal belære andre og peke en finger både i den ene og den andre retningen. Hva med å begynne å konsontrere om seg selv og sine egne laster i stedet for å hytte fingrene mot andre hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Det er helt utrolig at kvinner har greid å bære frem barn i tusenvis av år med alt dette hysteriet sier bare jeg..
selma07 og engel Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Helt enig! Kan vi ikke snu oss mer mot andres gleder og forventinger? Det er vel ingen her inne som er utnevnt til å stille seg til doms over andre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå