optimist.. Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Halloen alle sammen:)) Jada i dag er jeg på dag 40!!!! i syklusen og det gjør meg UTROLIG deprimert..... Jeg tror det er Pergo`n som har klussa til hele opplegget mitt jeg:(( Har aldi hatt såå lang syklus da... Er det noen som har opplevd at Pergo har gjort dette?? Må jeg vente på mensen for å få en ny EL?? Eller kommer EL uansett? Jeg har jo ikke tid til dette tullet her da!!!!!! Håper noen orker å svare meg på noen av spørsmåla mine og takk for at dere leste klaginga mi:))) Klem fra en deppa
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Hei på deg optimist C";). Nå har sannelig pergo rota til syklusen din,det skal være sikkert .. Jeg har hørt mange som har fått mye lengre syklus pga. pergo. Angående spørsmål om mensen og el så vet jeg ikke å svare deg jeg.Men ville bare dytte opp innlegget ditt i fall her er andre som kan svare deg.Håper tanta kommer innen kort tid så du kommer deg videre på din veg.Jeg skjønner at du blir deprimert av å stå på stedet hvil. God klem til deg optimist ! Hilsen vilsågjerne.
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Huff så utrolig irriterende for deg. Kjedelig nok å vente til ikm fra før av. Kan ikke svare deg jeg heller, men jeg synes du skulle ringe legen din eller en eller annen gyn. med telfontid. Mye du lurer på, og det er greit å få svar på om det er normalt, om du bare skal vente videre eller om noe kan gjøres (er sikkert ikke det, men bedre å vite sikkert enn å gå og lure) Håper det løser seg fort for deg, Godt at du er optimistisk av natur da, det kommer godt med. Snart er du ovenpå igjen, og i full gang med prøvinga... Trøsteklem sendes...ü
Charlo Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Huff da! Selv er jeg to dager over tida, for aller første gang noen sinne tror jeg, og er ganske irritert på grunn av det. Er pergoen som har forårsaket det her også. Fysjom. Var kjempekvalm og fikk vonde pupper noen dager så jeg begynte nesten å tro at jeg hadde hatt suksess med pergohjelpen. Men testet og neida. Nå har jeg fortsatt de vonde puppene, nesten ingen kvalme, og mensmurringer...., men altså ingen mens. Ja ja., jeg er en tålmodig sjel egentlig, så det er bare å håpe på bedre lykke neste måned. Bare den kommer snart den neste måneden :-) Har det skjedd noe hos deg, optimist?
amilde 11.06 Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er 21 dager over mensen. Dette trolig på grunn av hormonspiral. var til lege for 1,5 uke side og hun tok diverse blodprøver. Til min store overraskelse hadde jeg EL da. og det var 38 dager etter sist mens. Det viser kanskje at El kan komme når som helst. jeg er derfor overbevist om at annenhverdagmetoden.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå