vi-venter! Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 titter innom fra BIM for å lodde stemnina også i dette forumet.... Venter baby og har nå sånn smått begynt å titte etter navn....hva syns dere om disse navnene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 3. oktober 2006 #2 Del Skrevet 3. oktober 2006 Ikke astor :/ jeg spillte på et hockeylag som het astor for et par år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 helt klart viktor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Astor høres ut om et snobbete etternavn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 hei. Astor-pastor astornaut.... Vet om en gammel mann og en liten baby som heter astor, og det blir sikkert mer popolært etterhvert, men jeg synes ikke det er noe fint. Kommer kanskje av at jeg ikke er så vant til det? Er ikke så begeistret for viktor heller, men av disse to er viktor det fineste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
forvirra Skrevet 4. oktober 2006 #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 jeg å liker Viktor best... men det kan hende for jeg også har assosiasjoner til et idrettslag som heter astor, slik som lille trille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m-mamma Skrevet 4. oktober 2006 #7 Del Skrevet 4. oktober 2006 Viktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RM79 Skrevet 6. oktober 2006 #8 Del Skrevet 6. oktober 2006 Viktor!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vi-venter! Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 6. oktober 2006 tusen takk for alle svar! er litt overrasket over at ingen likte Astor navnet...hmm...uansett er jeg veldig glad for alle tilbakemld... tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå