vi-venter! Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 står igjen med disse, og trenger å lodde stemningen litt....hvilket likte dere best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 3. oktober 2006 #2 Del Skrevet 3. oktober 2006 Av de to - Viktor. Astor var ikke pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥sjiga♥ Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 viktor er ganske vanlig og det er mange som heter det men det er fint. astor forbinder jeg med gamle menn og den generasjonen til min bestemor.men det er kansje på tide og få fler av disse navnene opp i lyset igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Viktor er helt nydelig. Astor høres ut som pastor- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Del Skrevet 3. oktober 2006 Definitivt Viktor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vil ha baby.. prøvd i 3,5 år Skrevet 3. oktober 2006 #6 Del Skrevet 3. oktober 2006 Helt bestemt Viktor =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #7 Del Skrevet 3. oktober 2006 ikke astor iallefall... det var ikke fint..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #8 Del Skrevet 5. oktober 2006 jeg syns det er så mange like navn som går igjen og igjen.. jeg ville kanskje valgt Astor,av de to. syns det er tøft med navn som ikke alle har, dessuten er det et ganske maskulint navn... lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #9 Del Skrevet 5. oktober 2006 VIKTOR ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vi-venter! Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 6. oktober 2006 tusen takk for alle svar jenter!! ser ut som at viktor er i overvekt her ja... innerst inne sitter jeg kanskje med tanken om at det er litt i vanligste laget... hmm...får gruble litt videre!!tusen takk og klem til dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #11 Del Skrevet 6. oktober 2006 Kanskje er Astor mest uvanlig, men.... "Astor er en pastor!!!" Navnet høres tørt og kjedelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #12 Del Skrevet 6. oktober 2006 Viktor!!!!!! Kunne ønske mannen min likte det, mitt favorittnavn. Snufs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~bubbe~ Skrevet 6. oktober 2006 #13 Del Skrevet 6. oktober 2006 Viktor:) Hvertfall hvis du ser på betydningen av navnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #14 Del Skrevet 7. oktober 2006 Helt klart viktor! Astor pastor.. hm.. ikke pent navn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå