Gå til innhold

Jentenavnet Manon (samme som på navnedebatten)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg liker navnet!! Søsteren til Celine Dion heter det;) Men hvordan norsk uttale da? er det ikke bare en måte og si det på? Eller om du tenker på at på norsk legger vi mye vekt på den siste stavelsen eller hva det heter.... på fransk blir det vel mer et enstavelsesord... Synes det er finest å uttale det på fransk.. huff dette blei rotete

Jeg synes det var et kjempefint navn!

Liker at man kan gi barna litt spesielle navn, tenk så kjedelig å hete akkurat det samme som 4 andre klassekamerater.

Gå for det. Klang skikkelig bra :)

Annonse

Enig i at det er kjempefint, på fransk. Må innrømme at jeg er mer skeptisk til å bruke det med norsk uttale. Syns ihvertfall at den østnorske uttalen blis ganske plump og harry.

hei... synes navnet er kjempe fint jeg, artig med et navn alle ikke heter. hvorfor kalle ungen noe som alle heter? som f.eks silje, ida, emilie osv...det er jo kjedelig navn!!!!!

jeg har en datter på 2år å hun heter Levie, det er et gammelt navn fra nord-norge, å det er kun 2-3stk i norge som heter det. hun er oppkaldt etter oldemoren min. stolt over at hun ikke heter det samme som resten av jentene i barnehagen vi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...