Molait Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #202 Skrevet 16. oktober 2006 Skal du shoppe a? Lyst til å se på bil jeg. Eller egentlig ikke bare se på men shøpeshøpe.
♥Tiny Skrevet 16. oktober 2006 #203 Skrevet 16. oktober 2006 Skal shoppe klær til snuppa Også har jeg lyst å shøpe hus!!!!!!!!! åssen bil da?
Molait Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #204 Skrevet 16. oktober 2006 En med plass til 2 barn, vogn, mor og far!! Blir gal jeg ass. Nå er situasjonen slik at man ikke får så mye lån, men orker ikke vente. Får kjøpe en stv. til rundt en 20.000. Bare jeg får plass til vogn er jeg fornøyd jeg ass. Det og servo så skal jeg holde ut en stund. Vet jo ikke hvordan det blir med bil på M etterhvert. Kommer an på hvilken jobb han ender oppi og om det blir bil gjennom der. Selge sierran så har vi en halv stv:) De selger nye fine hus bak meg her:D
Herkules Skrevet 16. oktober 2006 #205 Skrevet 16. oktober 2006 mye aktive damer rundtom kring bare ikke på tråden? Ser ikke at det er kommet noen ny så jeg tror vi er på denne fortsatt? Skal de bli fete så er vi godt på vei altså Her i spania syns de han er "grande baby" shopping ja det har jeg ikke orket i dag selv om det var litt planen soppe hus og bil he he - løp og kjøp!
Molait Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #206 Skrevet 16. oktober 2006 Løp og kjøp ja...blæ. Tenkte vi skulle kjøpe en vi kunne chæsje ut. Slippe mer lån. Heller kjøpe "ny" bil om rundt 6 mnd. Ikke mange bruktbiler hos forhandler vi har råd til kontant gitt. Har nå bare vært på noen da, og de sa at de hadde lite biler ine nå. Ta en ny runde senere i uka. Får se hur det blir. Er det mye kule babyklær der a herk? Gøy med noe ikke alle har og prisene er kanskje litt bedre? Blir det av deg a cat?? Edvard sovnet på armen kl 19.00. Han har bare sovet 2-30 min i slengen hele ettermiddagen så regnet med at han skulle våkne, iaf når jeg la ham ned. Nå ligger han på dyna i sofaen og sover som bare det. Hva med kvelden da?? Litt frustrerende det her. Vært slik flere kvelder. 19 er for tidlig å ta kvelden, men så sovner han og sover lenge og hele kvelden blir bare rot. Men vekke en baby for å legge ham, blir litt teit det og:)
Herkules Skrevet 16. oktober 2006 #207 Skrevet 16. oktober 2006 forstår det med bil da var litt ironi i løp og kjøp - ikke ting man bare løper og kjøper:( Ja de har en del fint her men noen ting er skikkelig stygge, prisene vel ikke så mye som slår HM ol på pris men det er jo akkurat det at ikke alle har det. På to av tre barsel treff har Oskar hatt lik bukse som en annen en liksom Hvodan ble det med søvnen? Oskar holdt seg lenge våken i kveld. Trodde han la seg tidlig og regnet med at han ville sove for så å våkne etter et par timer, men han sovnet ikke så vi holdt det gående noen timer her La seg 23 så da ble det middag på mor: Har trolig fått brystbetennelse da DRITT
♥Tiny Skrevet 17. oktober 2006 #208 Skrevet 17. oktober 2006 Det er faktisk bare de med barn som er med å holde tråden igang gitt... hehe... Hvor ble det av de gravide??? Vet jo at svanine skulle bli på Ahus frem til onsdag ihvertfall. Idag er det 3 måneders kontroll på snuppa. 1 sprøyte i hvert lår, veiing og måling. Gruer meg til sprøytene jeg... Uff, inatt var hun og opp masse (mer enn jeg er vant til). fikk hun ikke til å sovne før 21.30, opp 01.45. sov fra 2-5 og da ville hun ihvertfall ikke sove mer... fikk hun til å sovne igjen 5.30 og like våken kl 7... Så her sitter jeg med et lite troll som er utrolig glad i stemmen sin (ligger på gulvet og snakker og prøver å le masse) Nei, nå er det visst frokost..
Molait Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #209 Skrevet 17. oktober 2006 Ja du sier noe. Litt i gata med den andre tråden her "hastverk til 3 tri" Hvor er de gravide? Svanine er på ahus-ja-men hun er jo ikke gravid lenger:) E våknet rett etter at jeg skrev her i går. Holdt det gående til 22. Da dusjet vi. Sovnet greit etter det og litt pupp. I 15 min!!!!! Så var det opp og hyl og skrik og slumre og sutter. Bah..så slitsomt. Sovnet vel rundt 23.30. Det var den kvelden:) Så opp 2 og 5 og 7 og 9. Pleier å sovne greit på formiddagen, men har nå hyla i to timer. Sovnet men bare 2 min og hyl igjen. Prøvd alt! Sovnet på puppen også flere gnger, men vå¨kner igjen. Troooor an har sovnet i vognen nå endeliiiig!! Trilla ham ut. Er så trøtt i trynet at jeg holder på å spy. Og jeg som skulle få gjort en del på formiddagen og. Svanine har også vært oppe hver 2 time i hele natt. Ser ut til at bimbabyne har vært del av en konspirasjon!!
*1D* Skrevet 17. oktober 2006 #210 Skrevet 17. oktober 2006 Heeeeeeeeeeeeeeia;) Jeg er her jeg også altså, bare litt travelt å lese seg opp på tråden også ha ei syk datter og sove dårlig osv... Jeg har ingen GODE unnskyldninger altså! Jeg kom på i helga at dette lille mirakelet skal ut snart................ Er ikke mange månedene igjen nå............ Står 77 på dager igjen når jeg logger meg på nå. Jeg har jo ikke ordnet med noe papirer i forhold til permisjon eller noe jo........ Har seng, vogn, noen klær og masse aaaaaaangst;) Hihi, mest det med at når`n er ute så er det lissom på alvor alt igjen;) Når`n er inni magen så er det jo bare meg lissom, vet jo hvor Han holderhus osv;) Etterpå er det grining, spising, soving,driting,voksing og alt dette grubler vi voksne på hvert eneste våkne minutt;) Men jeg gleder meg til å se øynene hans og høre hvordan han gråter, også er jeg spent på om han ligner meg eller faren og alt det andre alle lurer på mens man venter;) Snakka med gubben også om dette med at TB skal ut og han vil gjerne ha flere med engang han da................... Jeg lurte litt på om han ikke syns det har vært litt mye for han å gjøre (jeg kan tross alt ikke gjøre mye hjemme for tiden) og det mener han ikke er noe problem nei................. (jeg VET at han ikke regner med at hvis det kommer fler blir det dobbelt så mye å gjøre, for han tenker ikke over at dattera er 9 nå og klarer mye selv, og hvis de kommer tettere så er de mindre og krever mer......) Den som lever får se;) Okei, da har jeg delt endel av mine tanker denne helga, togturen Trd-oslo er laaaaaaaaaaang:) Var jo i bryllup også da på lørdag! Det var gøy og artig og alt det som det er når man møter mennesker man har voskt opp med og som man fortsatt liker;) Paret var så vakre som bare de to kan være og hverenestelilledetalje var gjennomtenkt og gjennomført til fingerspissen;) Utrolig gøy!!! Fikk meg tidlig "julegave" fra mamma`n min også i form av en Boob-kjole, så jeg hadde noe å ha på meg;) Er amme kjole så jeg kan bruke den til jul og 17 mai (kanksje...hihih) Nå må jeg gå, skal til søs og spise middag. Deilig med ferdig middag;) Et bittelite spm: noen av dere som vet hvordan de apotekpakkene er? Er det stor forskjell på hvilket apotek de hentes på?
Molait Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #211 Skrevet 17. oktober 2006 Hey, ei gravid! Og ei som hører til på 3 tri og..hehe Bra turen gikk fint. Bra med kjole. Hvilken farge? sort? (hihi) Er mye prsktisk med å ha dem innabords ja. De krever myyye mer utenfor;) Men er mye mer kos og da. To tette er en hel del anderledes enn to med 8-10 års mellomrom..hehe. Apo-pakker: Er ikke stor forskjell. Tror ikke det er det enkelte apotek som pakker dem. Noen har litt annet i prøver. Hent deg noen fre forskjellige apo du, det gjorde jeg:) (ja bare to da, men du kan jo ta runden en dag)
♥Tiny Skrevet 17. oktober 2006 #212 Skrevet 17. oktober 2006 Jøss, det finnes gravide på tråden også!!! hehe... Jeg hentet bare apotekpakke fra alliance apotek og inneholdet var helt ok. Skal jo ikke fravike så mye fra det som står på nettsidene. Kjekt med alt som er gratis!!! Åssen type bil er det dere ser på da Molle? Skjønte jo at dere ønsket dere en stasjonsvogn. Er jo mer praktisk med en sånn stor bil med vogn, sete® og barn. Vært på 3 mnd'r kontroll vi.. Alt er bare velstand når det gjelder snuppa Sjekket hoftene (både på rygg og mage), sjekket om hun klarte å holde hodet oppe på mage også holdt hun henne i hendene sånn at hun kunne "trekke" seg opp selv (er visst noe de skal klare rundt 3 mndr). Også sprøyter... blæææ... Liker ikke sprøyter jeg og T jobber idag, så måtte jo bare ta det alene da... Etter sprøyte nr 1 ble hun så sint!! Fikk nesten ikke roet henne ned heller, ikke mat hjalp engang.. Måtte ta en lang pause ute i gangen med mat og kos. Så ble hun blid igjen og jeg skyndtet meg inn til hs igjen for å få tatt sprøyte nr 2. Da klaget hun bare litt også var det over.. Lå å skravlet på madrass en stund etterpå!!! De vitale målene er nå: 61,5 cm lang 39,5 cm rundt hodet og vekt: 5730 Edvard tar snart igjen Tiril Nå sovna hun endelig etter en stund med sutring.. Er ikke lett å roe henne ned når hun har et stikk i hvert lår som sikkert er irritert og ømt...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. oktober 2006 #213 Skrevet 17. oktober 2006 Og her er jeg!! Lurer på hvordan jeg fikk tid til alt når jeg jobbet jeg!! Og slutt og klag for at dere bare får sove noen timer om natta!! Får ikke sove i det hele tatt lenger jeg Så sitter ensom i mørten med en pus i hver armkrok og hører gubben puste tungt i rommet ved siden av. Men orker ikke ligge der i senga og vri meg hele natten heller. Han skal jo opp tidlig og på jobb, så unner ham å få sove. Så halv seks fikk jeg sove noen få timer ( Men men, blir bedre å sitte våken med babyen i hvertfall, for da har jeg fått ungen min, er ikke heeeeeeeelt det samme med to hårete pusejenter på fanget (selv om de er babyene mine de også da!!) Hihi.. har kjøpt en nytt deilig ullpledd til den ene stolen som pusene bruker å ligge i, og nå krangler de om å få ligge der. Den ene pusen har ikke rørt seg siden klokken tre i natt Hører det rumler i magen hennes og hun er gul i øya, men skal hun tisse eller spise?? Nei!! for da tar den andre pusen stolen!! Hehe... søte da!! Vært hos jordmor i dag da, og alt var bra. Var visst noe greier (eggehvite???) i pisse, men innenfor normalen da. Hodet var ikke festet, men hun hadde lagt seg helt ned i bekkenet nå, så er vel derfor jeg omtrent ikke har kunnet stå oppreist på noen dager da, fordi hun har "borra" seg nedover. Jaja.. bare skriver masse piss jeg, husker ikke om jeg skulle svare på noe. Er så trøtt at det snart blir fyrstikker for å holde øya oppe... Men skal IKKE sove før til natta igjen i håp om at jeg skal få sove da.... ZzzzZZzzzzZzzzzzzzzzZZZ
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #214 Skrevet 17. oktober 2006 hm..dere er jo erfarne... jeg har ekstremt med kynnere, og hodet er festet. har også modningsrier fra tid til annen. er det lov å håpe på før termin da? jeg har jo bestemt meg for det, og jm virket faktisk optimistisk på mine vegne, men sa og at det kunne ta tid. før hun fortalte min kjære hva han skulle gjøre hvis jeg skulle føde hjemme..?! men skal på modningsakupunktur i morgen og..alle monner drar? noen som har noe tro?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 17. oktober 2006 #215 Skrevet 17. oktober 2006 Når hadde du termin igjen babanam?? Kanskje det er noe på gang??? Her er det ingen tegn på forestående fødsel, bortsett fra at jeg er sliten og trøtt og har vondt alle andre steder enn der jeg skal ha vondt for å være i fødsel....
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #216 Skrevet 17. oktober 2006 stakkar cat...jeg har bank i bordet ingen plager. jeg kan sende deg litt energi. min eneste "plage" er at jeg kan sove døgnet rundt.. har termin 5nov. leverte eksamen i morges faktisk. følte meg flink da! ;O) når andre tar permisjon begynner jeg med eksamen og begravelser og annet tull..har jeg misforstått noe?? ;O)
Molait Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #217 Skrevet 17. oktober 2006 Hvordan bil? Samma f bare den starter, er eu-godkjent og har plass! Får heller kjøpe "ny" bil til våren. Helt ærlig så er jeg ikke så nøye på det. En bil skal få meg fra a til b. Vil gjerne ha servo da, men selges vel ikke mange biler uten det lenger. Klart det er digg med ny bil, men så lenge bilen er ok å kjøre kan den se ut som et vrak for min del.(har jo gjort mitt for at mazdan skal se slik ut..hehe) Ja med en vekt på 5670 for en uke siden skal du ikke se bort ifra at han har tatt henne igjen alt:) Hun er nok litt lengre enn ham. Altså han er da fetest..hehe. Men hakemål har hun fortsatt rek. i;) Stort sett på 62 her nå. Noe 56 som passer, men passer bare sånn akkurat. Jasså cat, blitt natterangler? Forsøkt telle sauer? Er noe drit å ikke få sove. Noe drit å ikke fålovtil å sove også. Må du se å få riktige vondter snart. Når kommer jeg til deg da? Og BK, må bare spørre..hvorfor bruke masse penger på modningsaku.? Babyn kommer jo snart alikevel. Kommer når den er klar for det selv. Ser flere som gjør dette, bare lurer på hvorfor. Skal fødsel også gå lettere?
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #218 Skrevet 17. oktober 2006 babyen kommer når den er klar, det er sant, men akupunktur skal visst gjøre åpningstiden kortere, for de det virker på. og så vidt jeg ahr skjønt, er det den fasen som gjør vondt. (???) hvorfor jeg gjør det? fordi jeg har lyst til å se om det virker siden jeg tror jeg reagerer veldig lett på akupunktur. det får vi se imorgen..;O) uansett blir det jo ikke mange gangene, selvom jeg skulle gå på overtid, så jeg tok meg råd. også vil jeg gjerne føde før pappa blir lagt inn siden han skal være inne i tre uker og ikke får så mye perm. ;O) så nå har vi bygget vugge og vogn, tror min kjære ble litt skremt etter at jm sa hva han skulle gjøre hvis jeg begynte å føde hjemme..hihi. ser ikke det skje ihvertfall!
♥Tiny Skrevet 17. oktober 2006 #219 Skrevet 17. oktober 2006 ehm.... ny tråd kanskje? sliten jeg.. og trøtt... og dum pc... *klagesytesutre* Babysvømming imorgen da
*1D* Skrevet 17. oktober 2006 #220 Skrevet 17. oktober 2006 Heisann:) Jeg fikk Petroliumsblå Boobkjole av mamman min jeg... Ikke sort for en gangs skyld (og ja Molle,skjønner hvorfor det kom opp)men i dette bryllupet var 90% kledd i ettellerannetveldigsort! Det var flest synthere som gjester og veeeeeeldig få dukket opp i annet enn sort/rødt/hvitt (og det var gjerne bare håret;) Vi er også på biljakt...........her er det et kriterie at det er en Toyota og at det er stasjonsvogn........ (ikke spør meg om hvorfor det mååå være en Toyota, men det MÅ det vist;) Også hos oss er en av kriteriene at vi kan kjøpe den cash (med de veldig begrensede midlene vi har tilgjengelige....sånn ca 20 store....) Stakkar Cat som ikke sover, kan ikke du låne teppet som kattene sover på (høres ut som det virker for dem....hihi) Jeg har allerede begynt med 1 tur på do i løpet av natta, slapp det med dattera........ Våkner gjerne i løpet av natta av enten bekken eller mage som er "ekkel" (er ikke vondt enda heldigvis) Store babyer dere har da, hva gir dere dem der sør?????? (hihi) Jeg skal se Greys anatomy etterpå og da tror jeg jammen jeg kommer til å spise Smash igjen jeg altså..........(er ikke mye å si på matinntaket for tia) Gubben til å reise offshore igjen allerede på fredag................ men da får han heeeeelt fri fra 15 desember:) og da får vi 3 uker sammen før termin. FAAN, akkurat nå syns jeg CL er noe dritt, ville se Greys jooooooooooooooo.......... Hva skal jeg se nå da????? Kanskje jeg kan gjøre ferdig M&B undersøkelsen kanskje???
*1D* Skrevet 17. oktober 2006 #221 Skrevet 17. oktober 2006 Ooooooooooooooooooops, kom ikke på at Greys går på TV2...ikke TV3:) Ser på det nå juuuuuuuuummy!
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #222 Skrevet 17. oktober 2006 kanskje mannen din vil ha Toyota fordi de holder seg bra i pris og er de bruktbilene med minst feil på? mener jeg leste det i Motor for et halvt års tid siden..;O) sliten i hodet av alle kynnerne idag..;O/
Molait Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #223 Skrevet 17. oktober 2006 Greit,greit. Tenkt på det selv. Lurer på om det blir siste jeg. Flytter vel over når mini-cat har kommet. (sorry 1D..hehe) Eller blir vel nestsiste tenker jeg. Starter vel ikke ny før cat er hjemme fra ahus, og i det temopoet som har vært her i det siste skulle man rekke to. Tenk hvor mye jeg kan skravle om det å skravle. Kanskje gjøre handling av det og? okokokok, ny tråd comeing up:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå