Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. oktober 2006 #176 Skrevet 13. oktober 2006 God tur 1D )) Og bare så dere vet det jenter, har fått opplyst på skravlesiden i dag at det er myyyyyyyyye farligere å ta et halvt glass rødvin enn å sette et skudd med heroin... Så i stedet for å ta den kaffe/bailysen på J&H Molle, så setter jeg heller overdosa med en gang!! (må bare finne ut hvordan jeg gjør det først, for har nok ikke så mye erfaring med det..)
Herkules Skrevet 13. oktober 2006 #177 Skrevet 13. oktober 2006 trøbbel med siden hr i dag jeg , kun bim men nå fikk jeg da logget meg inn Cat lever du? skal vel ikke det etter en overdose
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 13. oktober 2006 #178 Skrevet 13. oktober 2006 Hehe.. lever jeg vettu )
Molait Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #179 Skrevet 14. oktober 2006 Kan skyte litt vi vettu;) For sikkerhetskyld får vi vel dra noen striper, røyke noen tjall og sniffe litt på "suttekluten" Skal på fest i kveld. Vet ikke om jeg gleder eller gruer meg. Skal på polet og kjøpe inn til K&B etterpå. Ble ikke noe av show i går. Jeg trakk meg til fordel for ei jeg vet han er keen på. Hehe..som jeg sa til ham at det blir ikke noe på deg her, men jeg trekker mag bare dersom du lover å prøve deg på a:) (stakkars gutt, kan jo ikke stå i veien for et realt fredagsknull) Her er huset fullt av folk og jeg blir egentlig litt stressa av hele greia. Skal i grunn bli godt å bli ferdig med hele helgen. Ja og Edvin og Adrian er så småååå!!! Jeg har kembobaby!!! Og jeg har holdt to stk på en gang:D Kjempesøte altså. Ante ikke at en nese kunne være SÅ liten:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2006 #180 Skrevet 14. oktober 2006 Heisann igjen jenter :-) Hadde nesten glemt det var Stråla jeg gikk under....... hehe. Skjer det altså at anonyme kommer inn og slenger med leppa?? Hmm, fyyyy! Siden jeg ikke er bim lenger, men holder meg mest på dib (dinbaby, selv om mine ikke er baby er det mange der inne med store barn også, og vi har det rett så kjekt der! *pelledereinndernårdereharfåttutbabyene*.. og der har jeg ett nick. hihi.. :-) Lørdagen er endelig kommet, i følge sønnen min. Da skal kjæresten min endelig hente sønnen sin, og de er på vei hit nå... Kunne klokka bare gått litt fortere! Er så glad for at de to guttene har funnet hverandre så godt :-) Skal på fotballkamp senere i dag, blit fotballspillerkjæreste jeg serru.. Han spiller i 3. div, og da må jo vi stille opp som supportere! Er moro da, ett miljø jeg aldri før har vært i :-) Til dere som ruger ennå, pass godt på de småttisene da! Er litt misunnelig, men gleder meg på deres vegne :-) Ååå... så kjekt du har fått hilse på Edvin og Adrian da! Regner med Svanine er rimelig stolt?? Kos dere i dag! *Stråla*
Herkules Skrevet 14. oktober 2006 #181 Skrevet 14. oktober 2006 Hei på dere, jeg er i allefall på dib men har ikke vært så aktiv. Så hyggelig at barna går godt sammen da tråla nå ligger Oskar å gliser i halvsøvne på fanget mitt her Gleder meg til å se bilder svana! håper det står bra til med mor og barn
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 14. oktober 2006 #182 Skrevet 14. oktober 2006 Gud skjønner at du begynner å bli lei av å ha folk hos deg Molle!! Det kan liksom bli litt for mye av det gode også. Men skal se det blir så kos å få seg en fest i kveld, selv om du sikkert angrer som en hund i morgen Mamma kom jo hjem fra amerika torsdags kveld og hadde jo da selvfølgelig kofferten full av gaver og nydelige prinsessekjoler til lille-snupp!! Den minste kjolen var i str 6 måneder, så blir jo en stund til det skal brukes, men gleder meg til å kunne kle på vesla all tyllen og blondene ) Så du har blitt fotballfrue Stråla.. Hvor lenge er det til han spiller i tippeligaen da?? Det er ingen ting som er som å få en svett fotball mann hjem etter kamp eller trening.... hihi..
Herkules Skrevet 14. oktober 2006 #183 Skrevet 14. oktober 2006 Hei cat er formen grei? du er vel fødeklar nå over helgen, eller er du ikke? Så gøy med gaver da- prinssessegaver Gøy med noe fra utlandet Ser jo at det fort blir veldig mye HM klær
Gjest Skrevet 14. oktober 2006 #184 Skrevet 14. oktober 2006 hehe, leste novemberterminlisten og fant Svanine 24 år oslo. er det svanine her inne? uansett; gratulerer til dere alle, det er vel bare cat igjen? jeg har nett kommet til erkjennelsen av at det er litt trist å ikke ha noen i nærheten som er gravide. men hvis jeg bare venter til slutten av mars så får en venninne barn hvis alt går bra. så jeg krysser fingrene.
Herkules Skrevet 14. oktober 2006 #185 Skrevet 14. oktober 2006 Babanam når har du termin igjen? svanine hadde termin 10. 11 kom 11.10 he he Bor ikke du i Asker eller husker jeg helt feil?
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #186 Skrevet 15. oktober 2006 jeg har en termin 29.10 og ul 5.11. satser hardt på oktober. bor i oslo, men har ridd på steinseth og tanum. du hadde vel vært på steinseth i din tid du og? hvem er du???? ;O) hehe.. si meg hvem du red, og jeg skal si deg hvem du er. ble plutselig veldig nysgjerrig i mangel av noe annet å bedrive natten med..;O) sove nå..
♥Tiny Skrevet 15. oktober 2006 #187 Skrevet 15. oktober 2006 Da er vi tilbake på østlandet!!!! brukte ca 4,5 time ned til arendal på torsdag... Slitne var vi alle mann! Tiril var veldig grei og sov mesteparten av turen, men ble noe utålmodig til tider.... Fredag var vi rundt om å hilste på familie av T. Dro ut i 12 tia og var vel tilbake igjen rundt 19. Gjett om vi var slitne da.. Tiril sovna med en gang hun hadde spist og fått på pysj. Igår satte vi snuta hjemover igjen med en liten stopp i Stavern for å besøke min oldefar (Tirils tippoldefar). Kjempekoselig besøk.. Og de fikk endelig se lillesnuppa Kom hjem sent igår kveld, så orket ikke oppdatere da... Idag er Tiril min 3 måneder!!!!!!!!!!!!!!! Også skal vi på ahus og besøke svanine og gutta
Herkules Skrevet 15. oktober 2006 #188 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg red på Steinseth ja mest på rideskolen men var der på rideleir Første år på rideleir red jeg en hest som het Tryggen he he han tråkket meg skikkelig på foten flere ganger så jeg nesten ikke fikk av ridestøvlen(dette var første gang jeg red da) og samme dag skulle ridetreneren ha oss til å stå i salen,! gud jeg hadde hjemlengsel den dagen- for første gang i mitt liv -. Amigo, lillepanther Mefisto ja og Gråpanter red jeg. red vel nesten aldri Lysingur eller Moldi Jeg bor iBærum da og har ridd mye der på nordhaug og Østern. Tiny så fint at dere har hatt en fin tur da, gøy å vise frem tulla og gratulerer med 3 mnd
Molait Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #189 Skrevet 15. oktober 2006 Vet ike helt hvorfor men ordet hund dukker opp i hodet mitt i dag;) Nei da formen er ganske grei den. er nok værre med han far. Må bare si at karaoke fra 21-02 ikke er moro, selv ikke i fylla. Hva med litt vanlig musikk??? Og holde tale hvor du setter deg ned og forteller om den gangen du møtte veggen og aldri kommer til poenget er heller ikke kult. Eller teaterfolk som skal holde "show" som stort sett bare de selv synes er bra..eh..ja. Ikke ble jeg helt full heller, mest sliten. Jo brisen var man da, men tenkte jeg skulle komme meg i sjangleform jeg da. Bror skulle hente, men sovnet igjen, så vi sto der å frøys en god stund alene. Midt oppi det hele dukket cat og Mr.T opp da. Koselig:) Cat ser for tiden ut som om hun har svelget en pakke gjær! Grattis med 3 mnd:) Var borte da du spurte meg på msn. Svarte deg i stad, men så jo nå her at du skulle dra. Ellers gikk det greit med barnevakt. Tok flaska si og sov så godt atte. 6 timer i strekk. Han kan godt gjøre det med mamman sin og synes jeg!! Jo og er på dib jeg Stråla. Men er mest på augustklubben og 0-1 Er noe innom skravlesiden, men leser mest. Jeg vet jo ikke hvem du er der da!!!
Molait Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #190 Skrevet 15. oktober 2006 Jo og pumpa ut 220ml klokken 4 i natt (på 10 min.), og enda var det masse der. Tok bare det værste trykket. snakk om betongpupper!!!
Herkules Skrevet 15. oktober 2006 #191 Skrevet 15. oktober 2006 Fikk du oppmerksomhet for de fine puppene i går da molle:) Hørtes ut som en litt sær underholdning på festen:) Ble ikke full nok altså, jeg har ikke prøvd på det ennda jeg da. Har ikke vært noen anledninger som er store nok til å gidde. Mannen feiret jo 29.9 men da var vi på alkoholfritt arrangement så det dar det. Har jo drukket et halvt glass vin eller øl et par ganger. Heldig dere som har vært på baby besøk!
Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #192 Skrevet 15. oktober 2006 heehe..jeg red aldri i rideskolen, men var hestepasser for noen privathester. pluss at søster hadde hest der. (nå er jeg lett å avsløre hvis du hadde oversikt over privathestene..) men jeg husker amigo, lillepanther og lysingur og moldi. sprøtt å tenke på dem så mange år etterpå! jeg måtte lede helgetur med skolehester en gang, og det var grusomt husker jeg. men det ble da litt galopp over jøssongjordene. ;O) men nå må jeg skrive eksamen..
♥Tiny Skrevet 15. oktober 2006 #193 Skrevet 15. oktober 2006 Glemte å svare på det med vognsoving... Hun sover i vogna på dagen og i senga si om natta, så var litt spent på det å sove i vogna hele dagen, men det gikk så bra atte Idag har lille snuppa mi hatt litt luft i magen og litt vondt tror jeg, så da kokte jeg litt sukkervann og hadde i flaska hennes. Hun slukte halve flaska og da sa mor stopp hehe.. Kunne sikkert drukket hele flaska om hun fikk lov (ca 200 ml) Fikk vært en tur på Ahus og besøkt de små gutta også! Jeg gikk faktisk dit idag og brukte bare 35 minutter ca Men så pittesmå nudelige gutter da... Om du har en kembobaby molle er min det også (ihvertfall om man sammenlikner de med Edvin og Adrian). Edvin så ut 7. far i huset han!!! hihi... så søt da Og Adrian sov bare søtt oppi senga si. Fikk holde Edvin (tror jeg det var) og sååå liten og veide jo ingenting... Imorgen skal jeg shoppe klær til snuppa 56 begynner å bli smått, så da må jeg ut å finne noe mer tøy i 62, også skal jeg kjøpe sånn hel fleecedress som jeg bare kan putte henne oppi når vi skal ut. Men er usikker på om jeg skal kjøpe 62 el 68.. Noen tips Molle eller Herkules??
Molait Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #194 Skrevet 15. oktober 2006 hehe, ble ikke kommentert nei. Eller jo, av gubben så. Rundt 2 ble det jo helt sinnsykt. Så man ikke klarte å dra kløfta fra hverandre om du skønner. Da snakker vi _harde_ pupper!! Hadde ikke tenkt meg grøftefyll, men litt mer morofyll. Slik at man kan le av alle de teite menneskene:) Gikk fra p-huset vi. Stolt av det jeg. Ja er litt lik han 7 far ja Holdt begge jeg..hehe..hadde en og gikk å henta den andre og. Tenkte jeg skulle ta meg noen minutter i svanines sko. Veldig dumt å måtte klø på nesa om man har tvillinger. Jeg hadde kjøpt 62. Greit at en slik dress ikke skal være stram og sikkert greit å ha noe å vokse i, men det der skjønner ikke jeg. Hvorfor det? Koster da ikke skjorta disse babyklærne og synes det er greit at det er passe og jeg da. Ikke ligger i krøller og ikke får ut henda og hetta ober ansiktet. Nå er det stor forskjell på 62 og 62. En skulle tro at 62 ER 62cm, men det mener visst ikke klesbransjen. Så du må se litt. 62 er en str som som regel holder ganske lenge. (ift 50 og 56) Er nå ikke vits i å kjøpe en dress som akkurat passer heller da. Hvorfor ikke prøve? Vi prøver jo klær, da kan babyn også gjøre det:) Nei men legge oppå henne evt. Men nå er hun jo 3 mnd. alt. Hmm. Nei du må nesten se an i butikken tror jeg. Men om du skulle måtte kjøpe ny nusselig liten babyutedress om 1,5 mnd. så er det vel ikke verdens undergang;) Nå 1D? Fin tur? Meldte svanine for å høre ang besøk. Hun hadde hatt full meldingsboks, så jeg fikk ikke svar før det var for sent. Vi får ta det igjen i november:) Må le litt og da, INGEN kunne møte deg.
Herkules Skrevet 15. oktober 2006 #195 Skrevet 15. oktober 2006 Ja du molle rore den der voksingen og vektøkningen seg litt nå eller? Min lille gutt hadde jo faktisk doblet vekta fra han forlot sykehuset til han var på kontroll 8 uker gammel Skremmende egentlig, men HS sa det var helt normalt bla bla, Jeg mener jo at de kurvene ikke tar hensyn til fødselsvekt jeg da kun hensyn til alder og deretter lengde. 68 er ialle fall stooort så ville nok kjøpt 62 om det er romslig nå ellers så vet jeg ikke. 1D du får minne oss stadig på neste gang så vi kan få møtt deg da:) hvordan står det til med Svanine?
Herkules Skrevet 15. oktober 2006 #196 Skrevet 15. oktober 2006 Tiny og molle sover dere med BH ? må ikke svare altså men jeg lekker så skrekkelig og alt blir vått om jeg ikke har på Bh, smatidig kan jeg ikke ha på BH 24 timer i døgnet Cat d driver vel ikke å føder?
Molait Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #197 Skrevet 15. oktober 2006 cat har vært på dugnad i dag. I kveld er hun vel sikkert sliten kanskje? Føder ikke. Vil tro jeg hadde fått sms da, og hadde nok gitt lyd inn her og:) Jo det kan du. En av følgene av å få baby. BH er en del av kroppen blitt. Bruker ikke bh når jeg dusjer ellers er den stort sett på hele døgnet. Lekker ikke så ille på natten, bare på den andre puppen når jeg ammer. Men kan holde et innlegg over på førsten så hadde vel det holdt. Dersom du vil ha litt bhpause kan du legge noe håndkle e.l. under deg. Bare å ta av om morgnen:) Ellers plages jeg ikke av bh om natten. Har noen litt slappe gode som jeg bruker da.¨ Kobla ikke helt hva du spurte om ang. vekt og vaksine...
Herkules Skrevet 15. oktober 2006 #198 Skrevet 15. oktober 2006 Voksing he he altså skal min lille legge på seg i dette tempoet blir han diger når det gjelder lekkingen så lekker jeg spes. om natten siden gullungen min nå har sovet 9 timer i strekk om natten noe puppene demonstrerer mot. Ligger på hånkle jeg da siden jeg må ha pause pga at huden min sprekker opp under puppen. blir betentog greier au au
♥Tiny Skrevet 16. oktober 2006 #199 Skrevet 16. oktober 2006 bh har jeg slutta å sove med, men noen ganger lekker det pittelitt.. Men det er jo så digg å sove uten!!! Inatt har Tiril våknet hver 2-3 time og gårsdagen var nesten lik så jeg tror vi er inne i et økedøgn... Hun gjør ikke annet enn å sutre, spise og sove litt... Trøtt jeg.. Våknet forresten av at hun lo idag!!! hehe.. lå å koste seg i senga og pludra og lo... Så søt da
Molait Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #200 Skrevet 16. oktober 2006 ROER!!! Det var _det_ du mente. hehe nååå kobla jeg:) Nei roer seg ikke så mye. Nå skal de bli feeete:))) Jeg er trøtt i trynet. Festen henger i tror jeg. Urk. Ja om morgen er den beste tiden, da er dem så blide atte. Ler og prater og koser seg. Holder max en time her før han må sove igjen men. Skal man finne på i dag da tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå