Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #151 Skrevet 11. oktober 2006 Og nei det skrives ikke is-mus;) Første fødsel brukte jeg ca. 36 timer fra au'n begynte. Andre fødsel brukte jeg ca. 14 timer. Så er veldig forskjellig det der. Spørs jo og helt på hvor "bra" rier man har. Hun hadde forresten 7cm. da hun kom til sykehuset, så jammen bra de dro da. Jeg brukte bare 1 time fra 7cm. til ungen var ute!! Skal bli så kos å titta og kose på de små nurkene. De var jo ikke _så_ små til å komme 1 mnd. før tiden, men er jo de knøtta ift. min. Ja og ihf nå! Tiril og Edvard blir vel de kjempene ved siden av hverandre:) Glemte forresten å holde tIril. tenkte jeg skulle kjenne om hun var ca. like tung:) Men lengden er nok ikke mer enn et par cm. nå. skal bli spennende å se i morgen, for da skal han bli målt også. Håper på en smugtitt på mms jeg...
Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #152 Skrevet 11. oktober 2006 men svanine (når du leser dette) hadde jeg visst du ikke la deg hadde jeg jo sittet oppe jeg og!! Tenkte det var liten vits i å sitte herr på natten å stirre på en livløs skjerm. Edvard sov forresten fra 21.30-22.00 og helt til 05.00!!! Mat og så sov han til 8!!! For en natt:) Men han hadde klart å ake seg ut av bleia. Hadde rørleggersprekk (hehe) og alt var klissklass. Maaasse tiss!! Han var tørr da jegg tk ham opp i sengen kl 5, så han lå vel ikke så mange timer våt. Heldigvis har vi slik ammemadrass!!Tenk om nettene blir slik fremover:)) (ja uten det med tiss da)
*1D* Skrevet 11. oktober 2006 #153 Skrevet 11. oktober 2006 GRATULERER Svana og H med de 2 nurkene som kom i nattens mulm og mørke;) dere er på ahus på fredag alikevel da......da er det kanskje muligheter for et møte alikevel?? Vi får se:) Sorry at jeg har vært borte altså, sliten igjen og litt travelt om ettermiddagene gir ikke masse overskudd....... vurderer 100% sm nå, men da blir det slutt på pengene og det passer dårlig for å si det mildt! Må holde ut 1 mnd til ihvertfall! Reiser til Oslo på fredag og det blir spennende;) (noen som henter meg på LS så vi kan stikke innom ahus eller?) Masse jeg skulle komentert, men det blir ikke nå Jeg må i nettbanken før jeg stikker på jobb.......prøve å trylle frem litt mer penger;) Stor klem til alle!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. oktober 2006 #154 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så masse med gutta, Svanine )) Jeg sa jo før jeg la meg at du skulle ringe føden, var ikke såååå langt unna at de ble født hjemme i sofaen da så god tid som du hadde med å komme deg på sykehuset
♥Tiny Skrevet 11. oktober 2006 #155 Skrevet 11. oktober 2006 Hmmmrff... Får jo ikke oppdatert hjemmesiden min jeg.... buhu... Da får jeg jo ikke lagt ut bilder fra dåpen enda... De hadde visst besluttet å ikke bruke det programmet jeg bruker til å redigere med mer... hva er det for noe tull da??
Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #156 Skrevet 11. oktober 2006 Så teit!! Har dersverre ikke råd eller tips:( Får se an fredag. Vet ikke helt hva som skjer. Må jo høre med svanine og. Ta et hint a 1D...når alle "plutselig" er opptatt den dagen du kommer??
Herkules Skrevet 11. oktober 2006 #157 Skrevet 11. oktober 2006 GRATULERER MED TURBOGUTTA. Da gikk det jo gansk fort da! Gleder meg til flere detaljer Ble jo fin størrelse på gutta likevel
Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #158 Skrevet 11. oktober 2006 Har bakt muffins igjen jeg. Første ladning ble god. Gjenstår å se neste da. Tok halve røra og putta kakkao i og sjokkisbiter på toppen. 10 min. igjen:) Gjør resten av godtfolket i dag da? Cat rydder siste rest i stua? Tiny pakker til ferie i morgen? 1D jobber! Herk er i syden! Simba..ja gudene vet hvorfor simba ikke er her! Svanine sover eller ammer eller skifter eller bare ligger å beundrer nurkene sine:) Og jeg..ja jeg sitter her. tydligvis alene. Har de noe hår disse gutta tro? Håper håret på øra til Edvard faller av snart. Liten apekatt jo:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. oktober 2006 #159 Skrevet 11. oktober 2006 Cat har bare ligget på sofaen i dag og ruga ) Kjente jeg trengte en dag med bare hvile etter flere uker med oppussing og hardt arbeid!! Eneste formiddagen jeg er hjemme denne uka er i morgen, men da er jeg bare hjemme til 12, for skal på svømming. På fredag skal jeg treffe mamma ))) Så fint bilde du hadde av gutta på msn'en din, Molle )
Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #160 Skrevet 11. oktober 2006 bare vær så viktig på deg du og ha et liv og greier! Tar meg en tur tilneste uke jeg tenker jeg:) Takker, synes det ble litt kult:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. oktober 2006 #161 Skrevet 11. oktober 2006 Hehe.. ja for det var sånn at dere skulle bort i helgen ikke sant eller hadde planer??
Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #162 Skrevet 11. oktober 2006 bror med fam kommer. De skal passe e på lørdag. Da skal vi i 30årslag. Mor skal drekka. Tror jeg. Huff. Skal være på senteret ved dere der, så om dere føler for en god latter, så er det bare å komme bort å kikke på mor som ligger i grøfta å jodler etter 2 pils...
Herkules Skrevet 11. oktober 2006 #163 Skrevet 11. oktober 2006 thi hi syns jeg ser deg molle:) Cat det er på tide at du slapper av litt syns jeg, du trenger litt overskudd til etterpå også skjønner du ja og til fødselen da.
♥Tiny Skrevet 11. oktober 2006 #164 Skrevet 11. oktober 2006 hehe... en jodlende molle på korset Har ikke pakket noe enda jeg, men har nå vært ute å gått en tur (dvs ned til senteret) og vært i banken med penger, (spurte om de hadde lyst til å gi meg noe mer penger) og sett på alternativer til bytting av noen dåpsgaver... må vel snart tenke på å pakke noe... reiser ikke før etter formiddagsluren til Tiril da..
Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #165 Skrevet 11. oktober 2006 Får pakket mye under en formiddagslur:) Artig å se at folk kommenterer utfra at jeg sa hva de gjorde:)) Jodla på korset før jeg..hihi aaahhh..kvaler!! En kamerat fra vgs ringte..."skarru værra me på Team ekcbo (det så feil ut..?) på freddan?" jaaa, jegviljegvil. Bror, kone og to barn kommer på fredag efta. De skal passe gutta på lørdag når vi skal på fest. De kommer på fredag så vi får vært litt sammen og. (+ at det er en totimers kjøretur hit da) Hva skal jeg så gjøre? Vare jo ikke så lenge som T (nok en T..) sa. Begynner 19.30 og varer visst ikke mer enn litt over timen. Skulle jo tro en kunne snike seg unna en 3 timers tid. Poden tar jo flaske. Men føler litt på det at jeg burde være her og. Både fordi jeg får besøk og så skal jeg jo være borte fra Edvard hele neste kveld. Han er litt lei om kveldene og da er puppen grei å ha. Gutten overlever jo, kanskje værre for mor. Hmmmm!!! Hjelp?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 11. oktober 2006 #166 Skrevet 11. oktober 2006 Veit du hva? Jeg synes du skal dra på fredag også jeg. Du blir borte 2 maxs 3 timer og holder du deg edru er det jo bare å dra hjem igjen om ting skulle bli for ille. Så på det som en liten generalprøve før lørdagen. Går alt bra på fredag kan du drikke og feste med god samvittighet på lørdag. Og er sikker på at det er heeeeelt i orden for bror at du kommer deg litt ut og får et "liv" igjen )
Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #167 Skrevet 11. oktober 2006 Ja da ser det ut til at mor skal ha virkelig ute-helg. Ringte å spurte, men de hadde jo uansett ikke sagt nei. "nei du må sitte her med oss" Så å spørre var vel ..ja..ble vel mer å fortelle at jeg skulle dra:) Bror og Mr.M blir vel sittende med ps2, så tenkte litt påkona jeg da. Meeen kommer jo ikke så sent hjem. Huff, gruer meg litt og jeg. Var mye lettere å dra fra William..hehe. Har jeg blitt gammel hønemor tro?? Søss kommer tilbake i kveld. Hun og dattera. Blir til fredag. Og på fredag kommer bror. Egentlig kunne jeg tenke meg et par dager alene, men kan liksom ikke si nei heller. Er ikke noe stress, men jeg får liksom ikke gjort det jeg skal med besøk. SKulle vært en tur i LS og, men stress å dra mange og kan ikke drive å dra fra alle besøkene mine hele tiden:) HS i morgen. Ikke gruppe da (den missa jeg jo!! Ny ved 3 mnd.) men skal bli spennende å få nytt mål og vekt på poden. E sover som en stien. Behagelig nå, men kvelden blir jo litt på hodet da. Er vel sånn det er å ha baby, alt er litt på hodet. Men typisk når det kommer besøk da. Jeg skriver og skriver..får lette på ræva å gjøre noe vel. Og jo de andre muffinsa ble og gode, men de første ble best igjen. Tror jeg skal holde meg til standar muffins jeg ass:)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #168 Skrevet 11. oktober 2006 Heisann jenter :-) Skal ikke påstå jeg har oppdatert meg ett hundre % ved å lese gjennom tråden, men fikk meg en tupp i ræva tidl i dag så "måtte" stikke innom her.. Molait har fått en sønn, Svanine fått 2 sønner, og Cat ruger... trenger jeg vite mer?? Hehe. Barna mine er nettopp fylt 5 og 7 år, guuud som tida flyyyyr! For dere som lurer så ser det ikke ut til at jeg kommer meg inn på bim sånn med det første. Min nye O'store kjærlighet siden mai bestemte seg nemlig for å ikke ville ha flere barn, før min tid da, så jeg og han får klare oss med de 4 vi har tilsammen :-) Føles helt ok det, hadde jeg ikke følt det sånn kunne vi jo ikke vært sammen.. hehe. I dag har jeg gjort minst mulig, hatt folk inn og ut døra i eninga!! Kaffetrakteren gikk jo nesten varm :/ Men har vært koselig da. Barna forsvant til sin pappa noen timer nå i ettermiddag, og da sovnet jeg......... Tror jeg sov i nesten 3 timer jeg.. hihi. Vel, vi har jo høstferie denne uka, så er ikke så nøye på når vi sover eller står opp for den del :-) God kveldshilsen fra Sunshine :-)
Herkules Skrevet 11. oktober 2006 #169 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg var jaggu nysgjerrig på hvem som kom anonymt inn på tråden så var det Stråla he he Høres ut som en fin dag da. Jeg har vært mye ute det er jo derfor jeg er her Oskar syns nok det er litt varmt men å ligge naken er tydelig vis litt ekkelt, men å ligge oppå mamma det er bra men da må mammaen være i skyggen og det er ikke bra jaja Migrene i dag da så jeg har sovet en stund nå jeg. Kos deg på show på freddan ta med deg Edvard under jakka og koble han til puppen neida Grattis med nok en velyket dose muffins
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 12. oktober 2006 #170 Skrevet 12. oktober 2006 Næmen hallo Stråla!! Er det du som er innom på besøk!! Hyggelig å høre fra deg igjen ) Stemmer at jeg ruger enda, saving the best for last vettu ) Men har ikke tid til å klekke riktig enda, så det er helt i orden at vesla ligger der og godgjør seg og får skjønnhetssøvnen sin før hun møter den store verden. Skjønt hun sover ikke så mye om dagen da ) Herkules: Hehe.. jeg også lurte på hvem som var anonym. Tenkte det var noen som skulle inn å slenge litt med leppa til oss også var det Sunshine som kom innom på besøk )
♥Tiny Skrevet 12. oktober 2006 #171 Skrevet 12. oktober 2006 Hyggelig med "gammel" bli-gravid besøk på tråden Nå driver jeg og pakker for en tur til sørlandet jeg... Har absolutt ikke lyst til å dra heller.. Ting fungerer så godt her hjemme og 2 netter borte (+sove i vogna om natta) er jeg en smule skeptisk til egentlig.... jaja, får se hvordan det går da.. Vi drar nå etter formiddagsluren til vesla, men aner ikke når hun har tenkt til å våkne heller... Hvis dere drar på besøk til svanine imorgen får dere hilse kjempemasse fra 3xT!!! Om besøket blir seinere så kommer vi mest sannsynlig hjem på lørdag kveld.. Så kan være med på besøk på søndag... Synd jeg ikke får møte 1D da, men hun skulle vel komme igjen i november?? På søndag skal vi på visning igjen vi Fått litt blod på tann Denne gangen er det en hel 2-manns bolig som per idag er utleid halvparten av. Dette kan jo finansiere nesten et helt lån i måneden da!!! Får se om standarden er ok og om banken er villig til å gå med på noe sånt hehe.. Alle får ha en riktig god helg og kose dere masse med barn og ruging (det er vel bare du Cat som ruger hehe..)
*1D* Skrevet 12. oktober 2006 #172 Skrevet 12. oktober 2006 Ruger litt enda jeg også da;) Jeg er hjemme fra jobb i dag, 2 dager med maaange paller med varer (veier jo litt og går ikke av seg selv inn i butikken) har gjort bekkenet mitt lite samarbeidsvillig!!! Så nå er søstra mi her med gutten også kommer ei venninne fra Bodø som har bursdag i dag innom meg gutten sin. Og jeg kommer til Oslo i november igjen ja;) Da er jeg og søs på tur med barna våre;) Men et kafèbesøk rekker vi sikkert med trådjentent og babyer;) Må stikke;) Ha en strålende dag! Oi, glemte nesten å si hei til stråla;) Heisann! Godt å høre at alt står bra til;) Møte drømme mann og ha det godt er jo alright det;)
Molait Skrevet 12. oktober 2006 Forfatter #173 Skrevet 12. oktober 2006 hehe ser du..det er fler som husker deg stråla:) Må si jeg lurer litt på nicket ditt altså... Tror nok det får bli november for oss og 1D. Dersom jeg skal til Oslo rundt 19.00 Får se an. Spørs jo og på når svana er klar for besøk:) Hehe, ikke ofte man får barselbesøk av noen man aldri har sett før. Vi må få til noe i november da!!! Skriv inn dato så alle kan jolde av den. Fint på tur tIny? Du har vel ikke nett på hytta, men du får ha en god tur dersom du leser dette. Skal se det går bra med vognsoving og div. Får returnere til besøket mitt jeg da. Joooo, vært på hs i dag:D 57cm. (samme somjeg kom til ved måling hjemme) og 5670g. Gått opp en kg på 3 uker den lille glupsken:)
Herkules Skrevet 12. oktober 2006 #174 Skrevet 12. oktober 2006 hey kult da er Edvard også målt og veid Gøy å sammenligne må bare si at da er det i alle fall bekreftet at Oskar er glupsk:) i november kan vi møtes 1D om du vil da:) Tiny: god tur! sove i vogn vil, hun ikke, eller vil ikke du? det soves i vogn her ble bekymret jeg nå
*1D* Skrevet 12. oktober 2006 #175 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg kommer 10 november med toget som er i Oslo kl 15.13 (samme avgang som denne)! Og returen går på søndag 12 november kl 14.50( samme som denne gangen også)! Da har vi det unnagjort;) Jeg skulle egentlig ha pakket osv.... men besøket var her fra 11 til 18.30 så jeg var helt utslitt jeg;) Sovet litt på sofa`n nå da, men er lissom ikke helt samme skuven over det nå når det er så sent..... Må nesten legge meg snart hvis jeg skal komme meg opp så tidlig i morra;) Toget går 08.30 fra sentrum og jeg trenger litt tid på å komme meg til stasjonen også........ Må pakke litt jeg tror jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå