Molait Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #101 Skrevet 9. oktober 2006 mye bra dato'r der;) Har dere gjort i dag da? T fått noe fint? Fått av deg da?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #102 Skrevet 9. oktober 2006 I dag har jeg kjøpt nye gardiner og puter og alt sånn stæsj til stua. Så nå er den nesten ferdig stylet også ) T fikk litt gaver på forskudd forrige uke han. Ny sånn jakkegenser sak og FIFA 07 til playstation. Og jaggu dro han ikke på Lefdal og klinte til med et nytt monster av en TV!! Lånet kom inn på konto i dag og gjett hvem som ikke hadde tid til å vente med noe som helst før TV'en måtte i hus. Hehe.. men men, han ligger nå på sofaen med et lykkelig smil rundt munnen og spiller playstation og koser seg som en liten unge )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #103 Skrevet 9. oktober 2006 Var på kontroll hos legen i dag da og han sa det at hvis vannet gikk så måtte jeg bare legge meg rett ned og ringe ambulanse siden hodet ikke var festet...
Molait Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #104 Skrevet 9. oktober 2006 M sa han fikk melding av T i stad. Ikke svart for han tenkte han skulle sjekke tv'n først. Regner med det ikke er behov for det lenger da:) Grattis med ny tv da:) Ja og stæsj til stua. Synes slikt er så vanskelig jeg. Stæsj altså. Er jo så mye fint og hva skal man velge!! hehe noen andre som har "sunget" for ham i dag eller??
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #105 Skrevet 9. oktober 2006 Hehe.. nei det er ingen andre som har sunget for ham ) Han tror nemlig at du er litt betatt av ham hihi... Jo tv'en er cool den da, men er driiiiiit svær!! Men er nok bare litt uvant sånn med det første.
Molait Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #106 Skrevet 9. oktober 2006 Det der er det jo så delte meninger om. Det med vannet altså. De sier at de som sier "legg deg ned" følger det gamle. Nå trenger man ikke det lenger. Men hallo, for all del, gjør nå heller det. så får du heller følge videre det de sier påsykehuset. Stor tv krever litt tilvening. Betatt av ham?? Lille guttehvalpen?? Tja..han er jo litt søt da;) Forresten, skal sende en mail. synes det er så koselig bilde. Litt stemning idet liksom. Du får viderevise det, for har ikke mailen til T.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 9. oktober 2006 #107 Skrevet 9. oktober 2006 Så søøøøøøte de var sammen!! Han sitter ved siden av meg så han fikk se bilde med en gang ) Han bare smilte og synes det var kjempefint. Tenk -snart er valpen pappa også )
Molait Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #108 Skrevet 10. oktober 2006 ja var det jeg tenkte på da jeg så på bildet nå. Valp skal ha valp. Hvor søtt er ikke det;) Da har jeg spist frokost med morramail fra cat. Den ble vel skrevet i natt, men jeg så den først nå. Koselig. M kunne tenke seg en tur opp han Tiny. E orket ikke mer nå og sovet før 9. Planen var jo at han skulle sovne rundt 10 og da skulle vi være i LS. Jaja ikke lett å planlegge med barn:) Men greit nok, da tar jeg meg en dusj. Får se hva vi rekker. Ikke godt å si omman finner det man skal ha med en gang eller ei. Melder deg senere jeg. Fortsatt auau i nakken:((
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #109 Skrevet 10. oktober 2006 Grattis med morramail molle :-) Har nå hatt nok en natt i vanlig stil, og i dag er det akkurat en mnd til termin. Har vaska et skap på kjøkkenet, og føler at dagens redegreie er ferdig. Har ikke så store ambisjoner, nei, men vil ikke true disse ungene ut heller. Kan ellers melde om litt mer slimete utflod... men ingen propp så langt. Mange ekle kynnere fortsatt (what's new?)
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #110 Skrevet 10. oktober 2006 Kynnere + menssmerter + sparkekaving = au... Noe sier meg at jeg ikke kommer til å gå til termin.
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #111 Skrevet 10. oktober 2006 Oj, masse blankt slim! (ikke fra nesa denne gang...) (typisk at ingen av dere andre er her... *mumle*) Er det dette som er modning mon tro?
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #112 Skrevet 10. oktober 2006 svanie jeg startet med slim først på kvelden før jeg la meg oså kom det mer på morgenen og plopp slim propp slimet når jeg tørket meg bare
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #113 Skrevet 10. oktober 2006 Følte jeg måtte forte meg og svare sitter og ammer og skriver med en hånd her.jeg merket altså dette slimet søndag kveld. mandag morgen så gikk slimproppen og kraftig vannavgang. Det sies jo at det er vanligere å merke en slik vannavgang om hodet ikke er festet har jeg hørt i ettertid- Cat du fikk iallefall beskjed før vannet har gått
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #114 Skrevet 10. oktober 2006 Ja, det var litt på papiret på morran i dag, og en god del mer på papiret da jeg var på do sist. Men kan ikke akkurat kalle det en ploppslimpropp nei, hehe. Synes denne mensvondten er au jeg.
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #115 Skrevet 10. oktober 2006 ja så glemte jeg poenget svanie fødte onsdagmorgen slim søndag kveld ok der tror jeg at jeg har fått frem det jeg skulle.
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #116 Skrevet 10. oktober 2006 Tror du må regne med at det skjer noe snart hos meg ploppet proppen nok pga vannet som presset på. Siden du har mensvondt så er nok dette modning tror jeg da
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #117 Skrevet 10. oktober 2006 Huff, hadde tenkt å vente til neste uke jeg da... Vet ikke om hodet er festa, men han ligger griselangt nedi i allfall.
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #118 Skrevet 10. oktober 2006 Hei på deg nå har papapen overtatt Oskar så da er det litt lettere å konsentrere seg her da.Det kan jo enda gå noen dager før fødsel da:) Men ville bare si hvordan det var med meg men jeg hadde vel heller ikke noen A4 fødsel. Han kom 24 dager før termin og slim greiene merket jeg 27 dager før. Jeg leste gjenom tråden men så ikke om du hadde noen mål på dem nå ikke annet enn at den ene ble målt til mindre enn sist og at du skulle få samme lege til å måle neste gang
Molait Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #119 Skrevet 10. oktober 2006 IIIIIIK!!!!!! Jeg slima sånn en 4-5 uker før jeg. Bare den ene dagen. Slimproppen sa vel ikke plopp, men var ingen tvil. Var hellerr ikke helt blank, men mer blankrødbrun (jækki) Knip igjen. Du får vente til torsdag morgen!!! Kan være noe modningsgreier. Slikt kan holde på i dagesvis. Satse på det. Er kjipern å ha vondt i mange dager, men du har jo vondt og sover lite lell så utgjør vel ikke så stor forskjell. Å men atte ojojoj. Spennende!!! Du er nå heldigvis så nære at jeg tror ikke det er noen fare. De er jo ganske store også. Blir bare såvidt prematur. (om du skulle drite i å høre på meg og føde før onsdag) Spise mat og kose deg og slappe av. Venter spent på kveldens chat;) Takker for kake (og bleie..hehe) Tiny!! Til informasjon liker ikke jeg ostekake, men tok to stykker. Ta det som et kompliment:) E bare småslumra i bilen. La ham over i kurven hjemme og da var han lyyysvåken og lo og tulla. sover på dyna i sofaen nå. Håpe han sover en god halvtime til vaffal. Det er så greit å dra på besøk til andre med baby. Alt står klart. Stellebord, bleier, leker, vogn, seng... så pjaktisk atte:)
♥Tiny Skrevet 10. oktober 2006 #120 Skrevet 10. oktober 2006 Var så koselig med besøk atte Er kjempepjaktisk med andre som har baby i hus! Da er jo alt klappet og klart for babybesøk!! Slimproppen min gikk over flere dager den. Var sånn el-slim aktig flere ganger. Proppen gikk ordentlig på lørdag/søndag (husker ikke riktig hvilken dag) og onsdag morgen gikk vannet mitt.. Men kniiiip igjen svanine!!!!!!!!!!!
Molait Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #121 Skrevet 10. oktober 2006 Da dett ratt blir brukt/kommentert vil jeg bare si at "pjaktisk" var skrevet slik med vilje:) Han sov en god halvtime til da. Bæsja (lite og lenge siden sist) og nå surver'n igjen. Blir jo litt dumt med enda en soving før kvelden nå, men lenge å holde en slik oppe en time til. Får vel gi _enda_ mere pupp høres det ut som. Sukk, får håpe han fyller opp til kvelden så han sover masse i natt:)
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #122 Skrevet 10. oktober 2006 Synes det er litt spennende jeg. Litt sånn skummelt spennende, men likevel. H proklamerte "jeg kjenner jeg blir litt nervøs nå..." hehe. De sterke menssmertekynnerne har (foreløpig) gitt seg. De er svakere nå, så satser på at de feider ut mot kvelden. Har tenkt å knipe, men vil de ut så får de vel komme... (som om jeg har noe annet valg). Er 36+0 i morra, så det går framover :-D Ang. slimet så er det en blanding av el-slim aktig og aspikguggegreie. Beskrivende? Ikke noe blod og ikke noe plopppropp. Sender H på butikken for å kjøpe sjokkis nå jeg. Tror disse menssmertene lurer meg til å tro at jeg har mensen og må ha sjokolade *fnise*
Molait Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #123 Skrevet 10. oktober 2006 men du har jo mumsa sjokkis i mange mnd.... spise tomatsuppe jeg nå. lol, nei det skal jeg ikke hører jeg. skal amme jeg..hehe
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #124 Skrevet 10. oktober 2006 mumsa sjokkis i flere måneder???! Sterkt overdrevet, sterkt overdrevet. Til mitt forsvar trengte vi et par andre ting også.
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #125 Skrevet 10. oktober 2006 var jo ikke meningen å skremme noen men regner vel med at du føder før termin:) Mitt lille hamsterbarn- Oskar- spiste og spiste og spiste i går kveld så jeg måte til slutt bare spise samtidig. når jeg syns han hadde sugd lenge i sånn halvsøvne så lirket jeg ham av puppen og bar ham i seng og utrolig nok så sov han og ikke bare sov jeg han sov nesten i 8 og en halv time!!! Men jeg sovnet jo jeg og da så noe "voksentid "ble det jo ikke:) Han har jo ellers vært eksemplarisk idag da sovet og spist. Jeg ligger stortsett på taket og pappan og oskar roper i kor pupp/væææ så må jeg løpe ned he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå