Gå til innhold

=. ) TRÅDEN ( .=

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er ros lys og servietter innkjøpt :) ROSAAAA er tingen!!! hihi.. nei, nå skal jeg legge meg for jeg begynner å bli trøtt.. trallalalaaaaaaaa....

Må visst gå å legge meg alene da... bæbumannen min er på nattevakt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dro ikke= Skulle på messegreier i dag, men var ikke i form så ble her. Derfor var jeg ikke på nett på dagen alikevel.

Lykke til med dåp og siste forberedelser Tiny!!

Bakt muffins jeg:) De "vanlige" ble bra, men sjokolademuffinsa..ja..huff. Med smeltet smør som ikke skulle smeltes og 4 dl melk i ei røre som ikke skulle ha melk i seg og alt melet oppi og så det tørre litt nå og da i stedenfor å blande..eh..og etter da å ha tatt mer av alt oppi fordi røra ble så tynn (wonder why) så endte jeg da opp med 60!! muffins som er seige og litt rare. Og ikke le for kommer til å servere dem i lange tider fremover, deriblandt til dere!!

Men Molait har bakt og er herved med i "bake-klubben". 1 av 2 vellykket da :D

(og muffins som liksom er det enkleste i hele verden og så roter jeg det til mange ganger på samme røre..sukk)

Skrevet

LER SÅ JEG GRINER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VELDIG GLAD I DEG VENNEN og gleder meg til å måtte spise sjokolademuffins i bilen på vei til ahus på fredag;)

Nå er mannen hjem.................snakkes på mandag;)

Skrevet

*klappe Molle på hodet*

Nå har vi fylt ut tidskontohelvette så godt vi kan. At alt skal være så vanskelig!

Men det blir fint å ha mannen sammen med meg og nurkene en dag i uka fra januar til midten av mai (omtrent) :-D

Skrevet

Ja, da har TR-helvete kommet igjen!!!!!!!!!! grrrrrr.... Imorgen er det 1 år siden siste besøk og idag dukket hun jaggu meg opp igjen... Jeg vil ikke!!!!

Det var morgenens syt..... buhu...

Flink du er som baker Molle!!!

Idag skal jeg lage marsipankake og ordne all maten som kan ordnes idag... Og gjøre siste innkjøp...

Skrevet

Vet ikke helt med det der klapper på hodet...ja er det ment som trøst eller støtte? Virker i grunn mot sin hensikt isåfall men takk alikevel:)

Ingen pauser 1D? Imponerende.

TR ja...Fortsatt på innlegg jeg:( Skulle ikke forundre meg om tr kom 2 dager etter jeg kan slutte med det. W var 8 mnd. sist. Håpe på noe sånt nå og.

Hvordan parsiman skal du lage da? Til W sin hadde vi et kjempekors. Dritstilig. Har sånn "bok" form nå. Den er og stilig i dåp. Tenkte jeg skulle høre med svigerinna mi. Hun som lagde til W sin dåp. Hvor mye betaler dere for leie av lokale Tiny?

Hehe her er vi på 3tri og diskuterer detaljer til dåp og TR. Må dere se å føde snart:)

Hvordan går det svanine? Ingen hånd på vei ut? 11 dager nå. Hold ut!! (11 i dag?)

Skrevet

Lager bare vanlig rundform og pynter med marsipanlokk og tenkte jeg skulle lage noen roser å ha på også.

Betaler 500 for lokalet.

Har den bokformen jeg også og et hjerte, men synes det er greit med litt klassisk da... synes det er mest gøy å pynte kaka jeg da...

Skrevet

Det kjekke med kors er at den ble så stor. Greit til en kakespisende familie:)

950,- skal dem ha her borte. For medlemmer. Uten vask. Synes det var grådig dyrt jegg ass. 400,- for vask (kan dem tro, da koster jeg gulvet selv) 1350,- tror jeg det var for ikke-medlemmer. Er nå ikke ofte vi leier lokale, men alikevel da.

Håpe Tirli har dagen sin i morgen da. Huske å ta masse bilder. Legge ut et i albumet og da:)

Skrevet

* Klappe på hodet var ment som trøst og oppmuntring, og hadde (faktisk) ikke et snev av sarkasme i seg

* Lykke til med den store dagen T&T&T :-)

* TR er noe dritt ja... (men skal innrømme at det ikke er det jeg tenker mest på for tida)

* Ingen hand ute enda. Murringene mine har roet seg litt, så tror ikke det blir noen fødsel i dag heller. Hurra!

* 11 dager stemmer vel det. Det går nok fort :-D

* Oppe hver time i natt, men sov sammenhengende fra 8 til 10 og fra 10 til 12! Laaang frokost etterpå :)

* Har ikke så mange synspunkter på dåpskakefronten. Kommer sterkere tilbake på slikt etter jul.

* God helg!

Skrevet

så grei oppsummering da:)

Jeg trodde (faktisk) ikke at det var noe sarkasme der, men følte meg alikevel litt..ja.. "så-så lille venn, skal se det går bedre neste gang" stakkarslig liksom. Vet det var godt ment, ble bare et lite sukk da jeg leste dett:)

Tenke seg til..11 dager. Nå er jo pjokken over 6 uker alt, men synes alikevel "shit du skal snart føde jo!!" Om 2 uker er du kanskje mamma. Rart å tenke på? :) Gleder meg masse selv jeg. Jammen godt man har to hender så man kan få nussebussa på begge samtidig:)

Helt sykt at du klarer å tisse så mye. Greit det er press på blæra, men må jo være noe inni blære for å få tisse og. Skulle nesten ha målt (som hu..ja hu vet du) og sett hvor mye du faktisk klarer å produsere i løpet av en natt.

En du da cat? Kjenner du noen tegn på "jeg vil ut før"?

Fått gjort masse i huset jeg nå. Fikk ikke gjort en dritt første luren hans. Ble litt stressa av det og løp derfor rundt å rydda nå. Kjekt i grunn, for da brukte jeg lite tid på kjedelige ting:)

Skrevet

Det var egentlig ikke "så-så lille venn, skal se det går bedre neste gang" heller, men jeg ser jo at det kan ha blitt oppfattet sånn. Skulle vel valgt mine ord litt bedre.

Tja, det kan jo gå både mer og mindre enn elleve dager, men etter elleve dager er på en måte mitt mål nådd. Dersom lillegutt har vokst lite til fredag vurderer de jo igangsetting. Vil helst at det skal starte naturlig jeg! Men om han ikke har det bra i magehuset så må han vel få komme ut... *iiik*

Aner ikke hvordan jeg klarer å tisse så mye. Ærlig talt. Det er helt sykt. Greit nok at jeg får i meg en del væske, men allikevel. Men... jeg kommer ikke til å tisse i litersmål for at du skal få din nysgjerrighet tilfredsstilt... hehe.

Bra at du har fått gjort en del i huset da M. Har sendt H ut på butikken, han har "fått lov" til å invitere en kamerat på besøk i kveld på kamp + pizza. Blir sikkert koselig det.

Skrevet

så synd da..hehe

M har fått "lov" til å gå ut en tur i kveld. Får jo besøk selv så. Men enten får han fikse sjåfør eller holde seg edru. Taxi til Fetsund koster jo minst tuuuusen kroner!!! (bare spør Mr.T )

Håpe han har det bra og at det starter av seg selv om en ca. 14 dager:)

ellers var val ordene dine bra nok de. Bare jeg som er litt oppgitt over meg selv..sukk.

Nå bærer will rundt på lillebror, og han er stille?! Men han er nok litt tung for ham..hehe

Skrevet

Sorry for at jeg ikke har meldt om hvor jeg går håpepåtigivelse

jeg er altså i SPANIA

Har i alle fall sagt at jeg desverre ikke får møtt 1D men kan jo prøve det neste gang du kommer:)

gårsdagen gikk med til pakking og reising Har aldri kommet så tidlig før flyet går noen gang:)

Landet rundt midnatt

Fytti F så J.. kaldt det var på Gardermoen i går brrrrrrrrr men her er det VARMT deilig sol mmmmmmmmmmmmmmm.....

Ja Tiny masse lykke til i morgen jeg får få masse tips av deg senere så jeg kan planlegge vår dåp 19, nov.

Leie lokale ja vi har det hjemme vi blir jo ikke fler enn 12 iberegnet hovedpersonen.

Svanie knip igjen dette går bra husk min Oskar kom noen dager før fullgåtte 37 det gikk så fint så. en jeg kjenner fikk sine tv jenter noen få dager før det igjen og det gikk strålende de var litt små og den ene spiste dårlig og var litt tynn men bortsett fra det så var det ikke noe kuvøse elelr noe:)

Molle ja ja uff jeg hadde jo tenkt å si at muffins var lett men jeg skjønne r jo nå at det er det ikke, de ble sikkert gode likevel.

Masse dere hadde skrevet så jeg får ikke kommentert alt nå jeg husker jo ikke noe

Cat teminen din igjen? (mulig teflon her også i allefall ammetåke)

Sleng gjerne på Svanies sin også men den kan jeg regne meg frem til.

TR æsj

Grattis med sofa.

cat og svanie dere må jo ta det litt med ro da dere

Artig sted å ha treff da skulle gjerne ha vært med

Skrevet

jadda!! I det man har åpnet vinduet og skal begynne å skrive-da logger a seg av?! Takker svanine:(

Så fint å være i solfylte strøk:) Synd det ikke er meg:(

Ja synd du ikke får vært med på ahustreff. Blir vel ratt ikke noe mer før svanine har født. Nå er hun der hver fredag fremover regner jeg med da men, så kan alltids dra dit igjen. (så du får hilst på fler enn meg) 1D går du glipp av da.

Ang. treff. Svanine har time 12 og er (normalt) ferdig til kl 13. Forslag: Vi er på kafeen på ahus (den litt før man kommer til heisen går jeg ut fra) kl 13. Er svanine ferdig før det får hun vente:) Når er toget ditt i LS 1D? Hente deg da rundt 12.30, litt avhengig av når toget er der. (vet virkelig ikke om jeg tørr la deg smake på gummi-muffinsa mine på vei opp 1D, har et rykte å ta vare på (as if) )

Hva skal jeg ha på meg i 30års lag???? *fortsattfet*

Skrevet

Innom bare for å si hei;)

Skal lage biff med peppersaus og fløtegratinertepoteter og se film med kjæresten litt senere:)

Dattera sover hos ei venninne og vi har huset for oss selv;) Jeg tviler på at kvelden blir gammel før vi legger oss igjen;)

I morra skal jeg gå tur (hvis det ikke piss regner) og bake flere horn med ost og skinke!

Skrevet

Molle: med mindre du henter meg på DOVRE så er det vanskelig å bli henta kl 12.30................ Jeg aaaaaaaaaner ikke når toget er i LS, men det er ikke inne på Oslo S før 15.13 (mener å ha nevnte dette minst 2 ganger tidligere....men det er vel endel ammetåke i LS for tia) så du må trekke fra tia det tar inn til Oslo fra LS da for det vet ikke jeg egentlig hvor lene er lissom..........skjønn meg den som gidder okei;)

Er mulig det er litt lenge å vente på kaffèn på ahus på trønderjenta, så gi gjerne lyd hvis dere har noen bedre forslag:)

Nå skal jeg se film og kanskje tilogmed pule etterpå;)

Skrevet

Ja, det var litt av en landskamp! Blæh! Hjalp ikke så veldig mye med halvvonde kynnere gjennom hele kampen. Kynnere skal liksom ikke være vonde... men nå synes jeg de tar seg opp gitt (og, nei, jeg tror ikke det er rier).

Spania høres deilig ut!

Molait: Jeg så ikke at du logget på og enda mindre at du ville prate... var ikke i nærheten av pcen på den tida, og da jeg tok den opp igjen så var den uten nett. Men uansett så beklager jeg den følelsesmessige påkjenningen jeg utsatte deg for.

Vet fortsatt ikke helt hva du kan ha på deg, for som sagt, jeg kjenner ikke klesskapet ditt så godt...

1D: Tviler på at Molle orker å hente deg på Dovre. Jeg orker heller ikke tilbringe mange timer på Ahus (med mindre jeg må - og da tenker jeg litt mer prekære greier). Så hva gjør vi da? Du er altså i Oslo 15-15.30 og da er det jo ettermiddag og greier.

Men ellers så høres det ut som en knallknall kveld 1D! Kos deg litt for meg også, for jeg har bare vondt overalt *syte*

Skrevet

hehe litt kinkig den der 1D ingen som vil hente deg på Dovre hihi.

Håper det løser seg (tenkte at jeg skulle legge til at jeg faktisk jobbet litt for å få flybilletter til spania senere så jeg kunne være med å møte deg, men pris og ledige bill avgjorde avreisetidspunktet)

Nå går jeg å legger meg det har i grunn vært en lang dag, la oss 3.30 i natt og med mye amming i dag pga varmen så har jeg egentlig vært ganske travel

Halve Spania og kvarte nordeuropa var inn epå Supermerkadoen i stad Stakars Oskar ble så fortvilet over alt kjaset der inne, men bilturen frem og tilbake det digger han.

Det er ikke så varmt egentlig men oskar må tydeligvis venne seg til at det er varmere og vil ha mat (drikke?) oftere.

nå har han gitt meg 2 timer kv eld og jeg tenkte at han skulle sove 2 timer til før han vill ha servering så da må matfatet gå å legge seg her.

Kjedelig at alt er så vondt da svanie husk å slapp av og bli vartet opp. vet av erfaring at det ikke nødvendigvis er så deilig å legge seg heller når det er sånn.

tiny har dere ofte barseltreff? og dere molle?

Skrevet

Herre!! Så mye dere har skrevet da!! Blei rent svett i øya jeg av å lese igjennom alt!!

Her står alt bra til, fikk montert sofa og på fredag var vi ute og handlet vitrineskap og kommode (litt av et byggesett sier jeg bare) men med litt hjelp av de små nattetimer ble vi da jammen ferdig med vitrineskapet.

Gårsdagen gikk med på å tømme den gamle seksjonen og montere kommoden før det ble landskamp hos svigers og en tur på jekyll etterpå. Var masse folk og kjempekoselig og vi kunne sitte ute å skravle og kose oss.

I dag skal vi få lempet ut den gamle seksjonen (den er diger) og få malt veggen bak den og kjøkkentaket og etter det begynner vi vel så smått å bli ferdig med stue og kjøkken i denne omgang (skal ha nytt kjøkkengulv og sånn etterhvert, men det blir ikke nå for å si det sånn).

Var de tdu herk som lurte på terminene til meg og svana?? Vel, jeg har den 24. oktober og hvis jeg ikke husker helt feil så har svanine den 11/11.

Molle: Har ikke akkurat merket så mye til noe for tidlig fødsel. Har litt ekstra magevondt noen ganger som kommer jevnlig og som jeg tenker kan være vage rier eller noe, men så plutselig kjenner jeg ikke mer. Har heller ikke sett noe til slimpropp eller andre tegn, så må nok vente litt til.

Men har ikke tid denne uka, så er egentlig helt greit.

Ellers er jeg bare glad det er liv i vesla, for etter et par dager med lite tegn til liv i magen, var det til stor glede for mor og far at den lille tok helt av under fotballkampen i går og holdt det gående hele kvelden og natta.

Har vært aktiv på morran i dag også, men etter en sen frokost virker det som hun har lagt seg for å hvile litt.

Ellers er det vel dåpsdagen til lille-t i dag. Heldig med været da!! Her er det i hvertfall strålende sol og deilig temperatur.

Håper dere får en fin dag!!

Nei.. for brette opp armene her jeg da, så vi blir ferdig. Mr T har nemlig bursdag i morgen, og da kommer svigers på inspeksjon av den "nye" leiligheten :))

Ha en fin dag jenter!!

Skrevet

Klart man må skrive på tråden Cat, hadde du trodd noe annet?

Har forresten termin 10.11, men jeg har nok barn en stund før det vil jeg tro. Har jeg hatt mange kynnere før, så har jeg iaf mange kynnere nå.

Dere styrer virkelig Cat *imponert*, også orker du å dra ut?! Jeg vil også bare ha én i magen! Nei, forresten - tar de to jeg har jeg.

Deilig vær i dag ja. Hadde jeg orka så hadde det blitt en søndagstur. I stedet får det bli solingavmagepåveranda. Funker greit det også.

Hadde egentlig ikke fått med meg at 1D kom så sent før det ble skrevet i går. Og jeg har nok ikke blitt angrepet av ammetåka... tror jeg. Finnes det noe som heter kynnertåke? Jeg bor 10 min unna Oslo S, så jeg er nok nærmest (om jeg ikke ligger på ahus iaf).

Har begynt å få veldig vondt i magen om natta, altså på den siden jeg ligger på. Utrolig ubehagelig, men det hjelper godt med mine nattlige tisseturer med påfølgene skift av side. Tok feil én gang i natt, og resultatet ble "**** au au au au". Stakkars H trodde nesten det var noe på gang...

Skrevet

Jøss side 2 jo. Slik går det når Molle har besøk, Tiny har busrdag, Herk er i syden (skjønt hun har jo skrevet da), Simba er mamma, 1D..eh..ja..gubben hennes er hjemme. Dere må stå på mer Cat og svana!!

Herk: Aner ikke hvor ofte det er barseltreff(du mener på hs, ikke privat?) Missa første. Skal ha ny rundt 3mnd. Sist var det vel ca. en gang i mnd, eller hver 4 uke tror jeg.

Cat:Ja hun liker fotball har jeg skjønt:) Bra det ble livat igjen da. Forte seg å bli ferdig for Molle er utålmodig!! (med oppussing altså) Og ikke la ham få høre det for han blir så eplekjekk, men savner Mr.T litt og. Kommer aaaaldri til å innrømme at jeg har sagt det!!! (bortsett fra at det er dokumentert her da..hmm)

Ja glemte det med kl 15 jeg og. Skal vi gjøre da a? Jeg får besøk på eftan jeg...

Skrevet

Jeg og internett er ikke venner i dag. Men jeg synes jeg har vært ganske flink å holde tråden i gang...

Har vært og kjøpt 6 stk erica på plantasjen, og sannelig ble det ikke med en orkidé og et par potter også. Det ble veldig fint på verandaen nå, var så stusselig med tomme blomsterkasser etter at jeg fant ut at petuniane mine var moden for de evige jaktmarker.

Ellers har jeg spist masse pizza, og egentlig ikke gjort så mye. Hilst på 4 ukers gml baby, og han sovna på magen min i en veldig merkelig stilling. Tror Edvard prøvde nogenlunde den samme stillinga, men han sovna ikke da...

Snart er det vel en ny vond natt.... men jeg overlever vel den også :)

Også kom jeg i skade for å drikke en slurk sur melk av kartongen i dag. Note to later: Ikke drikk melk rett av kartongen.

Skrevet

Har Tiril fått noe fint i dag da?

vi sitter med kvelds amminga den som drar ut over flere timer med litt gulping på mamma og seg selv. men det er deilig å tenke på at når han endelig blir mett så sover han lenge.

Vi har vært ute og spist satt ute på brygga deilig og romantisk. drakk til og med litt øl

Skrevet

Jaaa, fått noe fint? Og fortelle masse. Både + og - Kjek for meg som planlegger selv:)

Skal dere ikke ha dåp før 19/11 herk?? Litt sent vel? Eller ifg termin er det vel ikke det men. skal ha da vi og:)

Ferdig med kveldamming her vi. Han sovnet i en syk stilling påfanget til far etter en del hyl og skrik (magevondt)

FYYYY, øl?! Ja si det inne pådib..hehe.

tror vel kanskje ikke at det er den mest behagelige liggestillingen Edavrd har hatt;)

Skrevet

Forlot du meg på msn nå Molait?

Vel, jeg antar at det var min tur til å bli forlatt nå.

Så da tror jeg at jeg tusler til sengs. Ikke noe gøy å sitte her alene...

Er også veldig nysgjerrig på dåpsdagen i dag (eller i går, strengt tatt)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...