_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #126 Skrevet 10. oktober 2006 Sitter/ligger i sofaen med sjokkis og kaffe så nå er alt bare fine greier :-) Skjønte at pjaktisk var skrevet med vilje... (Det er vel ingen som hadde venta at jeg gikk til termin heller, men kunne tenkt meg å gå litt til). Men altså, når det blir rier av det, så vet man det fordi de a) blir regelmessige blir dritvonde ikke sant? Er litt sånn grimasevonde i blandt, men ikke regelmessige (ikke at jeg har tatt tida eller noe, men)
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #127 Skrevet 10. oktober 2006 Humm.... er redd de er mer regelmessige enn jeg tror... Kanskje ta en tlf til føden ja... (etter aktiv msn-korrespondanse med Molait). Men jeg har jo ikke tenkt å føde! ... så jeg ser det an bittelitt til.
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #128 Skrevet 10. oktober 2006 Snakka med ei hyggelig dame på føden nå. Hun sa (som jeg etterhvert har begynt å skjønne) at ting var begynt å skje. Men det kunne like gjerne gå begge veier, og siden "takene" mine var såpass uregelmessige i styrke og lengde ble jeg oppfordra til å slappe av og spise litt, og ringe om de ble mer regelmessige og økende i styrke. Greit å få sjekket det opp uansett! Så nå lager H mat og te til meg, så kan jeg kose meg med Grace
Molait Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #129 Skrevet 10. oktober 2006 haha leste tankene jeg:) (takene) Spise og kose deg du. Kose dere. I morgen er det kanskje aldri dere mer. Jo klart man gjør ting uten barna men blir liksom aldri "bare dere" mer. H holder seg rolig eller? Begynner å bli gira? Stressa? Ingen som har ombestemt seg? (hehe) 8 timer var myyye!! Gleder meg til det. Selv om det ikke ble voksentid fikk du sove godt da herk:)
♥Tiny Skrevet 10. oktober 2006 #130 Skrevet 10. oktober 2006 hehe.. tankene er regelmessige Blir nå spennende å se om svanine må reise til føden inatt eller ikke kanskje du får dine to små om ikke lenge!!!? Spis masse god mat så du får energi, slapp av mye og prøv å sov så du er ganske uthvilt imorgen (om det ikke tar seg opp da). Prøv å dusje om det begynner å bli litt mer ævva.. Synes det var digg jeg da (rakk det bare såvidt hjemme før vi dro) Fikk nå beskjed om at H hadde satt i kamerabatteriene i laderen, så han er vel kanskje spent nå?
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. oktober 2006 #131 Skrevet 10. oktober 2006 Blir spennende å se hva som skjer fremover da, Svana. Hvis det ikke skjer noe mer de nærmeste dagene så får du knipe igjen på fredag i hvertfall!! Kan ikke føde fredag den 13 synes jeg!! Har lest på tråden sånn innimellom gjennom kvelden, så har holdt meg oppdatert, men har hatt besøk av søstern til Mr T og hilst på den nye kjæresten hennes for første gang i dag, så synes ikke jeg kunne sette meg å skrive på bim da.
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #132 Skrevet 10. oktober 2006 Herregud, alt for spennende. Ikke hadde jeg tenkt å føde før deg, Cat, heller. Tror det er omtrent fem min mellom nå, men de varierer i intensitet. Får se hva natten bringer. Gruer meg egentlig ikke så mye til selve fødselen, tror jeg, men jeg gruer meg til det etterpå... Fredag den trettende ja... hm. Tok faktisk lappen på en slik dag (kanskje det forklarer litt, molle? ;-))
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. oktober 2006 #133 Skrevet 10. oktober 2006 Hahahahaha... selvfølgelig måtte jo du ta lappen på en slik dag )) Nå måtte jeg skikkelig flire Bare 5 minutter i mellom?? Burde ikke du være på føden du da?? Siden det er et risiko svangerskap??? Uff.. kan du ikke reise inn på en sjekk i hvertfall da, så de plutselig ikke plopper ut i sofaen hjemme!!
Molait Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #134 Skrevet 10. oktober 2006 haha det bare boblet over med mulige kommentarer før jeg rakk å lese det i parentes;) tror ikke det blir noen fredag 13, men onsdag 11 jeg. Ja er oddetall cat, men er to 1-tall da. fin den. Dersom det tar seg opp kan du jo dra til en sjekk S. Og heller dra hjem igjen. Greit å vite åpning. Masse lykke til. Gleder meg:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. oktober 2006 #135 Skrevet 10. oktober 2006 Knip i hvertfall igjen til den 12 da... så det bare blir partall )
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #136 Skrevet 10. oktober 2006 ... og der kom det sannelig blod også. Hurra (not) Tar meg en dusj og sjekker at baggen er ok... så får vi bare la det stå til! (Ringer etterpå)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 10. oktober 2006 #137 Skrevet 10. oktober 2006 Så spennende da!! Du har ikke nummeret mitt, så Molle får sende meg en sms da, hvis det skjer noe spennende. Ellers får du holde oss oppdatert så lenge som mulig!!
Molait Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #138 Skrevet 10. oktober 2006 heheja det kom jeg på nå. Jeg ringte deg under fødselen jeg cat:)) Huff. Ja men var så vondt at jeg orketikke taste. Om du orker svana, så tas alle oppdateringer i mot med stor entusiasme. du har nr. mitt:) Gratulerer så masse med fødsel igang. Ttenk snart er du mamma, også til to da. Håper alt går bra og du får en "lett" fødsel. Ojojoj, dette er spennende altså. Til og med M går å spør hva skjer? Skjer nå da? Skjedd noe eller? hihi
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #139 Skrevet 10. oktober 2006 Ikke skjedd stort. Har tatt meg en deilig varm dusj og sjekka at bagen var ok. Nurkene kaver i magen som aldri før, så enten så vet de at noe er i gjerde, eller så bryr de seg ikke det døyt. De er rett og slett helt ville... prøver de å krangle om hvem som skal først ut??? Har ikke ringt enda. Har ikke tatt tiden på riene (tror det er det), men det er flere vonde lange (aaaaaaau) enn før. Au! AU! Hadde liksom en plan om å sove litt da, før jeg ringte. Hva tror dere? Om dere ikke har lagt dere da...
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #140 Skrevet 10. oktober 2006 oi oi hva skjer a? molle oppdater meg også vær så snill.
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #141 Skrevet 10. oktober 2006 Nå kommer min mister på banen her også(enda en mr T) han er bekymret for om svanemannen er til stede ogved sine fulle fem. håper du har det så bra som mulig og at fødselen blir grei Onsdag og torsdag er aksepterte flotte dager. Oskar og min sine dager Håper alle andre har det fint også Jeg er ferdig ammet for i kveldd håper jeg!!!! ikke to der i kveld hører jeg bak meg her. Nå blir det is-mus- kake skrives vel ikke mus heller men
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #142 Skrevet 10. oktober 2006 gikk inn å leste en annen sin fødselshistorie her og av den så skjønner jeg at jeg ikke er rette til å gi råd til deg ang rier. Jeg fødte på under7 timer Jeg kjente første ordentlige auauau kl3 og kl 8 fikk jeg presse så max 5 timer med au her. så for min del hadde jeg vel bedt deg dra på føden men som sagt jeg hakke peil egentlig gikk fra 3 cm til 9 på 2timer eller noe sånn
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #143 Skrevet 10. oktober 2006 Og jeg trodde jeg skrev usammenhengende... Prøvde å sove litt, men det gikk dårlig. Har avansert fra truseinnlegg til ekte saker. Svanemannen sover, men han sover nok ganske lett. Har fortalt han at nok ikke skal på jobb i morra... hehe. Spørsmålet er om jeg skal prøve å sove litt, eller ringe... *dum di dei*
Herkules Skrevet 10. oktober 2006 #144 Skrevet 10. oktober 2006 Nei da jeg skriver ikke usammenhengende det er bare du som har au au når du leser neida Blir litt ivrig her da vet du. Jeg skjønner sp. men har ikke noe svar det var det jeg prøvde å si da.) he he Vel om du føler at du i det heletatt har sjans til å prøve å sove så kan du jo prøve, men om du lurer så ring i allefall å få råd av noen som veit noe. Det jeg sa til meg selv var at jeg skulle bli hjemme så lenge som overhode mulig, men sånn ble det jo ikke
_svana_ Skrevet 10. oktober 2006 #145 Skrevet 10. oktober 2006 Siden jeg ikke klarte å sove så ringe jeg føden. Hun mente jeg kunne komme for en sjekk siden det er to... Riene kommer fortsatt bare hvert femte, men er blitt kraftigere. Er også mere ekkeltslimblodyuck. I'll keep you posted...
♥Tiny Skrevet 11. oktober 2006 #146 Skrevet 11. oktober 2006 Hvordan går det? har du reist nå kanskje??? *følgerspentmed*
Herkules Skrevet 11. oktober 2006 #147 Skrevet 11. oktober 2006 næmmen jeg skjekket siste innlegg her 4 min før du postet at du hadde ringt ja aj tenkte du kanskje hadde dratt jeg Så spennende det virker jo som om du er på sykehuset nå! Lykke til følgerogsåspentmed store klemmer fra
♥Tiny Skrevet 11. oktober 2006 #148 Skrevet 11. oktober 2006 Gratulerer så mye med Edvin og Adrian, Svanine og H!!!!!! Gutta kom 5.45 og 5.48 idag tidlig
Molait Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #149 Skrevet 11. oktober 2006 hehe du rakk rett før meg Tiny:) (e ville ikke sovne) GRATULERER SÅ MASSE MED GUTTA!! Kan jo føre på at Edvin er 2310g og 46cm. og Adrian er 2650g og 47cm. Men er de en- eller toegget da tro?
♥Tiny Skrevet 11. oktober 2006 #150 Skrevet 11. oktober 2006 hihi... jeg var først Fikk nok samme meldingen tenker jeg Vet ikke om de er en eller toeggede jeg heller, men det blir nok en avklaring om dette når vi får komme på besøk kanksje??? Gleder meg til å komme å se de "små" guttene jeg Og enda flere lekekamerater til Tiril og Edvard har kommet til verden:) hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå