Molait Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 4. oktober 2006 SKrive i fred? Forstyrrer Tiny og jeg deg så mye at du ikke får skrevet ellers? (jajo, hender vel om vi er på msn ) E våknet 03.30. Han sovnet igjen. Aner ikke når. Klokka 04.30 tok far over og tok ham med ut på kontoret. Er vitsen med slikt leven midt på natten?! Var og oppe fre 00.30-01.00. Så sov vel en 2,5 time for så å være oppe en time, for så å sove 2 timer igjen, mate. Da var alt klissbløtt for han hadde tisset siiinsyke mengder.Opp å skifte, fore litt til og sove 1 time igjen. Søvn er oppskrytt..sukk. Tiril hadde og natten sn i natt hørte jeg, så alle er i dag missunnelige på cat:) Var den i kjøleskapet? Fant du den? Blir helt stressa av all denne bakinga jeg. Stolt bare alle i husstanden har rene klær for tiden jeg. Kjøpt sånn blå joggings som du og har svanine. virker jo SÅ god og myk da. E har jo vokst ut av sin lenge før din kan bruke sin. Ellers er ikke jeg så nøye på om de hadde hatt like klær jeg da. Er du? Har i grunn en del likt vi nå Ja og det med pottisen...Sånn var jeg og! Helt utrolig. "smaker litt dritt, men er mat. Tygg-gnafs" Kjempetrivelig på treff i dag! Vel organisert Tiny:) Jo glemte å spørre hva du skulle ha for fommen. Var litt stressa over å ha satt igjen babyn min på en kafe med "fremmede" hehe.
♥Tiny Skrevet 4. oktober 2006 #27 Skrevet 4. oktober 2006 Jasså, så vi forstyrrer vi altså.... bare vær sånn dere *rekketunge* Treffet idag var jo skikkelig bra jo Enda det var jeg som arrangerte det!!! 5 mager og 4 vogner er ikke verst det Også så trivlige mennesker da (og du og jag molle) Er ikke så nøye med den fommen.. Kan ta betalt i besøk eller noe i den duren.. Håper Edvard ikke har au i magen nå da!! Sove er luxus har jeg skjønt... Inatt fikk vi smertelig erfare det vi og.. Tiril la seg 20.15 og mor var meget fornøyd.. Men så våkner trollet 23 og HYLER!!!! Hun har ævva i magen sin stakar.. Holder på 1 times tid, sovner og mor sovner. kl 1 våkner hun igjen, mat... oppe 15 min og slokner igjen Opp igjen 4.30 mat igjen og slokner fort igjen... Så kl 6 bestemmer hun seg for at nå er det nok.. Det er morgen!!!! Uff, trøtt i trynet jeg da.. Når hun sovna igjen så gikk jeg og la meg igjen og fikk sove 2,5 time før jeg MÅTTE opp for å rekke å dra på treff.. *krysserfingrenehardtforåsovelengeinatt* Nå sover lille trollet da ihverfall Molle: hvis du ikke vil bake men bare smake på kake, kan du komme en tur på mandag Det skal bakes så mange kaker at det garantert blir noe igjen!!! Hvis flere ønsker å komme er det bare å dukke opp! Er stort sett oppe fra kl 7 jeg Pottis er generelt godt, men man spiser da ikke ting man liker vel? Jeg gjør ihvertfall ikke det..
_svana_ Skrevet 4. oktober 2006 #28 Skrevet 4. oktober 2006 Hihi, bare tulleslengte med leppa jeg da - og får så busta fyker *knis* Er koselig når dere er her T og M :-D Bra jeg kan litt touch, for nå skygger magen for hele tastaturet. Jeg spiser ting jeg liker, og kaka ble veldig god. Om du har lyst på oppskrift på kjempemasseeplekake Molle, kan jeg slenge over. Og med masse, mener jeg stor langpannemasse. Vi spiste litt med is til, og frøs ned resten. Gjør da ikke noe at Edvart har like klær som en av guttene. Den jeg har er i 56, og han bruker nok ikke det når min gjør det. Ikke at det hadde gjort noen verdens ting det heller. Magen min har vært rar i dag. Litt sånn konstant kynnerogbarnekav, men ikke helt. Er liksom litt øm og rar i den delen av magen som er under navlen... rare greier. Kanskje jeg trenger litt miniform jeg også? H tror forresten at jeg kommer til å føde til uka. Tror egentlig ikke jeg orker det.
Molait Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 4. oktober 2006 Så sliten at jeg er kvalm. Ikke vært så sliten siden fødseln!! Tror jeg skal ta tidlig kveld. Er en del å gjøre her, se om jeg orker. Får besøk i morgen. Er "bare" søss, men ting må jo gjøres uansett. Jasså? Så du mener det blir noe igjen denne gangen? Har bessøk av søss. Hun skal til noen andre og, men vet ikke når. Så må se an mandagen. Men for al del, kakesmaing er helt ok det altså. Men må gi dette husmorgreiene en sjanse. Var det å finne tid og ork da. Kommer IKKE kl 7, så vet du det. Når man er høygravid spiser man mye rart, enten man liker det eller ei. Du spiser ikke ting du ikke liker? Spiser ikke så mye forskjellig du da el? Edvard tok kvelden etter hyl og skrik. trodde han skulle sove iaf et par timer da han sovnet rundt 17, så jeg pumpet meg for å bygge opp lager. Men nei da!! Opp etter en time og supersulten. Pattet på to filler av noen pupper. Far dro ned å kjøpte mme. Far dro på poker og vi badet og han fikk mme for første gang. Smattet og koste seg:) tenkte det var greit å prøve. Kjekt å ha som nødstilfelle dersom lageret er tomt. (lageret er ganske lite..hehe) Krysser fingre for at to troll sover godt og lenge:)
*1D* Skrevet 4. oktober 2006 #30 Skrevet 4. oktober 2006 DRITTDAG! Ikke noe spes, bare sliten og jææææævlig lei av å være sliten hele tia. Sover dårlig og ser mørkt på at det er 90 dager igjen til termin når jeg har vondt i ribbeina allerede....... har hatt 3 stykker som sa i dag: "du kan ikke ha lenge igjen"...............og jeg har kynnere og dritt og halsbrann hvis jeg spiser og ikke plass til nesten noe mat og blakk er jeg og jeg skal til oslo i bryllup......... Noe jeg ikke har klær til eller penger til gave eller brus på toget engang......................... BLHHHHHÆÆÆÆÆÆ Griner av reklame på tv`n og savner mannen min..........og når han kommer hjem på fredag kommer jeg sikkert til å ønske`n dit peppern gror før han rekker å gi meg en klem.............. Åååååååååååååååå....... Også er jeg plutselig blitt urolig for at lillingen ikke har det helt bra alikevel.......... Tror jeg går å legger meg jeg. Håper alle får sove litt i natt! Jeg kjenner ihvertfall at jeg trenger det nå. Kommer sterkere tilbake i morra! (takk jenter, dere er utrolig gode å ha på sånne dager! Og flinke er dere alle sammen!)
Molait Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #31 Skrevet 4. oktober 2006 Gode å ha..hehe, du har jo ikke fått trøst engang!! Enda:) Stooor klem!! Tror lillingen din har det fint jeg, er vel mer mor som har det litt pyton? Du blir jo fulgt opp ganske bra(?) så synes ikke du skal uroe deg. Om det plager deg så ta kontakt med leg/jm davel. Ingen vits i å gå rundt å bekymre seg. Svømmer ikke selv for tiden, men når du kommer ned skal du få en brus av meg du:) Håpe du får sove i natt, og at livet ser litt lysere ut i morgen. Og forresten...synes folk alltid sier at gravide ikke har mye igjen. tror ikke de vet/husker hvordan det er. du ser sikkert flott ut og helt passe i forhold til denuken du er i:)
Herkules Skrevet 5. oktober 2006 #32 Skrevet 5. oktober 2006 phu som det skrives Idag har jeg vært litt på farten dyrlwgw og sånn og så har jeg ammet og sovet GUd det var godt- var helt kake og trengte bare å sove sove. Oskar er jo en engel på dagtid ,men har sånn spise spise spise greier på kvelden og har vel vært våken siden 20 nå er kl 02 han har blundet litt. men ikke i senga. Dytta inn smukk jeg nå den er allerede ute men han ligger å grynter for seg selv så. 1D håper du sover og våkner med en litt bedre dag foran deg, tror alt er bra med den lille men ring heller legen om du er usikker Den sinnsykegode eplekake oppskriften ønsker jeg meg også. Vi skal til Spania vi da på fredag Skjønte at babb var kabab men har aldri hørt det før:) så jeg lurte på om det var lokalt utrykk og det var det Jeg fikk bare høre en gang at jeg hadde stor mage og den dama er ikke tilgitt hurpe!! (ikke fordi jeg ikke ville ha stor magen men det var måten det ble sagt på) Ellers har jeg hørt at jeg hadde liten mage for det meste jeg da Tiril veier det samme som Oskar gjorde for 1 uke siden og hun er 2 uker eldre det blir da at hennes vekt er lik hans når hun er 3 uker eldre. Skal kanskje være litt forskjell på gutter og jenter eller Molait har du veid?
Herkules Skrevet 5. oktober 2006 #33 Skrevet 5. oktober 2006 Nå finnes det bilder av min Oskar i albmmet her under Oskar
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2006 #34 Skrevet 5. oktober 2006 For en liten go'ing du har fått deg da, Herkules )) Og får noen go'e bollesjakar han har på det siste bilde hvor han ligger på skulderen din. Hehe.. Han var skikkelig skjønn!! Dere har jo skrevet så masse i går kveld, så husker jo ikke ikke halvparten av det jeg hadde tenkt til å svare på når jeg leste igjennom her. Men fjernkontrollen, den lå under dyna faktisk.. Og jeg har faktisk sovet som en stein fra 2-7 i natt også jeg, det er 5 timer til det!! Men så har jeg holdt på hjemme fra 7 om morran til 2 om natta da, så er kanskje ikke så rart at man segner om i senga til slutt og da er egentlig ikke 5 timer så mye.. Gleder meg til å få sofa i kveld jeg.. har jo ikke hatt et sted å sitte ordentlig på flere dager jo!! Skal bli godt å bli ferdig om vi noen gang blir det!! Skulle jeg svare på noe mer???
_svana_ Skrevet 5. oktober 2006 #35 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, Oskar så ut som en skikkelig going ja :-) Skulle ønske jeg kunne sove tre timer i strekk jeg. La meg relativt tidlig (og fikk sove med en gang - juhu!), dvs. før tolv, men var vel på do 5-6 ganger før kl sju. Blæææææh! Ellers er jeg sliten. Har bestemt meg for å gjøre ingenting i dag. Bare ligge i sofaen og surfe, bimme, lese bok, se på tv. Har riktignok satt på en vask, men skal ikke gjøre noe annet. Hvalrossen trenger hvile. Godklem til 1D som har det litt stritt, håper det er bedre nå!
Molait Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #36 Skrevet 5. oktober 2006 Det var lenge å være våken for en liten pjokk. De blir jo ikke uthvilt av å slumre litt. Man får bare en liten pause:) Edvard har de to siste nettene startet dagen 4-5 tiden han!! I natt tok M ham med ut i stua. Var jo lys våken lenge, så fant til slutt ut at det ikke var vits i å tasse rundt i mørten. så klokken 5 i natt satt lille Edvard glad og førnøyd i vippestolen sin og så på blinkende lys og hørte på musikk. de er skjønne de små!!! Under dyna?? Vil IKKE vite hva du har brukt den fjernkontrollen til!! Håpe dofan kommer snart da. Drit å ikke ha et sted å slenge seg ned. Koser hvalrossen seg på sofan? Endelig kom det bilde Herk:) Kjempenusselig! "han var da pen" sa M over skuldern min:)
Molait Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #37 Skrevet 5. oktober 2006 Nå kommer søss med barn. Blir over helgen, så da er jeg vel ikke så mye på. Eller sikkert på dagtid i morgen. Hun skal på noe messegreier. Og en tur til Sørumsand. dit du var cat:) (oj lengge siden det nå) Hmm, kanskje jeg er på en del likevel da:) Om ikke så får dere ha en god helg jenter!! (Eh..ja dere får nå ha god helg uansett da..hehe)
_svana_ Skrevet 5. oktober 2006 #38 Skrevet 5. oktober 2006 God helg allerede? Ukene går kjapt altså. Har bare vært sofahval i dag, og det har vært veldig bra. Sett film, tv og surfa. Noen boklesning ble det imidlertid ikke. Kos deg med besøk Molle. I morra er det Ahus igjen. Satser på at alt fortsatt er bra, og at de er innabords noen uker til. Men nå begynner det å bli tungt! *klage klage klage* Har nedpress også, vel, jeg tror det er det jeg har, og har hatt det ei stund. Ikke så rart når tv1 ligger med hode langt nede og jeg har enda et hode ved siden av der igjen. Vel, det jeg prøver å si - er - tross min ukuelige optimisme og livsglede (ha ha) er at nå begynner jeg å bli sliten.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 5. oktober 2006 #39 Skrevet 5. oktober 2006 Fy feite!! Er ikke bare bare å montere sofa!! Er riktig nok en stund siden vi ble ferdig da. Takk gud for at kompisen til T kom og hjalp oss med å sette sammen djevelskapet!!
_svana_ Skrevet 6. oktober 2006 #40 Skrevet 6. oktober 2006 Skulle tro alle drev og monterte sofa, det er jo dødsstille på tråden joo! Men grattis med ferdigmontert sofa, Cat :-) Har akkurat kommet fra kontroll nå. Det går nedenom og hjem med de gamle guder... eller noe sånt. Kroppen har iaf. skjønt at det er tvillinger nå, og at det er tungt. Blodtrykket stiger, hevelsene øker, og nå fant de sannelig noe greier i tisset mitt også. Tv1 ligger grislangt ned i bekkenet, så langt ned at legen ikke klarte å måle. Ikke rart jeg har så mye nedpress, kynnere og mensvondt. Så det skulle ikke forundre legen at det skjedde noe i løpet av uka... Litt urovekkende var det at hun fikk et veldig lite magemål på tv1. Det ble et stort hakk i kurven, så enten så måler hun feil eller så har ikke småen det bra. Sånn er det med forskjellige leger hver gang, så når jeg kommer tilbake om en uke skulle hun foreta målingene. Jeg må være ekstra påpasselig med at jeg kjenner bevegelser fra tv1. Men ellers så alt fint ut da... Blir bekymra jeg! Så nå er det slutt på baking og vasking, iaf på ei uke.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. oktober 2006 #41 Skrevet 6. oktober 2006 Hmmm.. dumt det der med forskjellige leger hver gang!! Ikke rart man blir bekymret heller da!! Men vi satser jo selvfølgelig på at alt står bra til med Turbo1 og at han ligger så langt ned at han ikke får gjordt så mye annet enn å ligge der å vente på å få komme ut i friheten ) Kanskje du føder i løpet av uka da!! Blir spennende!! Jeg selv har ikke tid før etter neste søndag. Da har vi fått handlet inn resten av det vi skal ha og fått fikset ferdig det viktigste hjemme. Badet og sånn kan vi ta etter at vesla har kommet. Også er det dugnad i sameiet neste helg og der må jeg nesten være med hvis noe skal bli gjordt. Så har absolutt ikke tid før etter den 15. Men etter mye oppussing og dritt har jeg fått vonde kynnere med magevondt som kommer og går, men vi har ikke tid og jeg har lest at mors psyke faktisk kan påvirke om når fødselen starter og at det da ikke skjer noe før mor er klar... mulig det bare er bull fra noen forskere, men jeg står nå opp hver morgen og sier til magen at vi er ikke klare helt enda.. ) Men det er jo kjempestille på tråden om dagen!! Har alle reist på ferie eller og ikke sagt fra til Svanine og meg??? (kanskje vi burde ta et hint, Svana....)
_svana_ Skrevet 6. oktober 2006 #42 Skrevet 6. oktober 2006 Har ikke lyst å føde kuvøsebarn jeg :-( 12 dager - 12 dager! Det er det jeg trenger til jeg er 37+0. Men jeg har småvondt der nede, så hvem vet... Så mye som du styrer, skal du ikke se bort fra at vi møtes på føden. Hehe. Kanskje nurket ditt tror du driver med omvendt psykologi? *knis* Den eneste som har sagt fra er vel Molle. De andre er som sunket i jorda. Men jeg tror ikke vi tar noe hint Cat, vi får bare skravle videre!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. oktober 2006 #43 Skrevet 6. oktober 2006 Du får bare ligge rett ut i 12 dager da, ikke gjøre noen verdens ting untatt sånne strengt nødvendige ting. Regner ikke med at du prøver deg på heftig sex eller føde pizza de nærmeste dagene Vi kan gjerne møtes på føden, men skal vi avtale at det i hvertfall ikke blir før etter neste søndag da. Så får du ruget litt til også rekker jeg å bli ferdig ) Men T vil helst at je skal føde før den 22. oktober da, for den dagen spiller Manchester United mot Liverpool og den kampen er det jo verdt livet om å få se ) hehe.. men mellom 15. og 22. er heeeeeelt greit for meg. Ser bare for meg at det må være drepen å gå på overtid i hvertfall!!! Ikke det at jeg tror du trenger bekymre deg for det da ) Så vi får holde sammen vi da, som er de som holder tråden oppe her!! Tiny er vel forresten ganske busy om dagen hun også.. er jo dåp på søndag og greier..
_svana_ Skrevet 6. oktober 2006 #44 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, jeg kommer til å gjøre minimalt å la H stå på pinne for meg :-D (som om han ikke gjør det fra før...) Så får se an det møtet med 1D da, om vi ikke bare skal ta det på Ahus. Ellers er det helt greit for meg å vente til kampen er spilt asså. Tiny er selvf også unnskyldt, så da mangler vi 1D, Herk - også Simba selvfølgelig!
♥Tiny Skrevet 6. oktober 2006 #45 Skrevet 6. oktober 2006 Det er godt jeg er unnskyldt for å ikke være her!!! Det er masse som skal ordnes til søndag, men tror ikke det er så innmari mye igjen nå... Har igjen blommor, lys og servietter og kjøpe brød imorgen. Nå er ihvertfall 2 begravelser unnagjort, samtale til dåpen er unnagjort og idag har jeg vært hos frisøren og fixa litt på høysåta på hue... Det trengtes gitt Skal sette igang å bake ostekake nå snart.. Må bare oppdatere meg littegranne Flott at gutta enda holder seg inne svanine! Du får knipe hardt i 12 dager til og er helt enig at H må stå på pinne for deg nå hihi... bruke han for det han er verdt!!! Grattis med sofa Cat! Håper du er fornøyd med den selv om den var litt vrang å skru sammen... Var sikkert noe mer jeg skulle ha sagt, men gullfiskhjerne i ammetåka som hersker her (flott å ha noe å skylde på), så nå skal jeg gå å knuse kjeks til ostekakebunn..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. oktober 2006 #46 Skrevet 6. oktober 2006 Må bare nevne at jeg har jææææææææææææævelig vondt i dåsa!!!!!! Dåsebeinet eller hva det nå heter og beina rundt i området der lager et lite helvete om dagen og spesielt når jeg skal reise meg opp!!
_svana_ Skrevet 6. oktober 2006 #47 Skrevet 6. oktober 2006 Au da! Kanskje roe litt ned med alt som skal gjøres sånn at jenta ikke kommer før avtalt tid? Jeg har også litt dåsemageau. Håper det bare er tulleau og ikke forvarselau. Altså, tror ikke jeg føder i dag... Ta det litt med ro Cat. Klem
Molait Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #48 Skrevet 6. oktober 2006 Bl det serru:) Stod helt stille midt på torvet lenge jeg, før jeg klarte å bevege meg videre. Da med bena i kryss omtrent. Hos meg ble det borte i det gutten var ute. Simba har vi manglet i en evighet, herk er nå bare innom en gang i blandt (iaf ift. til oss andre). 1D derimot...driver du med a?? Grattis med ny sofa. Kommer å prøvesitter snart. Er det innviet enda da? Glemte å kikke på klær hos deg svana. Det som er så kos og:) Jo så de buksene, men skulle kikke hvor mye du hadde. Jaggu bra noen holder liv i tråden. søss dro ikke i dag alikevel. Nå skal jeg straks hive innpå hjemmelaget pizza, og etter på skal jeg (!) bake muffins:D (og kjeft om at muffins er det letteste som er å bake!!) øh..ja vent med å føde begge to og ja kan godt møtes på ahus. du er jo der uansett svana:) Kansjke ikke så dumt. Greit å ikke slippe deg løs i trafikken i LS:P Kan evt. hente deg på toget på vei til ahus 1D. Kjører forbi uansett. (samme sted som sist:) ) Skal vi bare si det da eller?? Kafeen på ahus? hmm, tror ingen andre har hatt bimtreff der.
*1D* Skrevet 6. oktober 2006 #49 Skrevet 6. oktober 2006 HEEEEEEEEEEEEEEEEJAAAAAAAAAAAAAAAAA;) 1D har hatt et døgn ferie fra seg selv og nettet (nesten da).... trengte det rett og slett jeg altså.................................... Jeg har penger til brus og gave til bryllupet og har heldigvis ikke halsbrann så ofte. Ikke er ribbeina blitt værre heller og lillinge har det sikkert helt fint er inne. Får hjem mannen min i kveld gjør jeg også Så dagene kommer jo til å gå og terminen nærmer seg jo for hver dag, så dette skal gå så bra så!!!!!! Jeg kan gå av på LS jeg også sitter jeg på til ahus......(var det du mente ja, molle?) Hva mener du med at søss ikke dro i dag? Skal ikke hun være hele helga? Grattis med sofa Cat! Da er det snart dåp hos Tiny....jeg har ikke kjøpt noe jeg altså...enda jeg vet hvor du bor (og nesten har hilst på tuppa)! Svana: kroppen din er jo litt treg av seg vil jeg si, vi andre har jo vist at det er to i ganske mange mnd nå............. Alt står sikkert bra til med tv1! (har ikke komentert tidligere hvor enig jeg er med deg i at det bare er helt på trynet å ha forskjellige leger hver gang.......men jeg er veeeeeeeldig enig!)
_svana_ Skrevet 6. oktober 2006 #50 Skrevet 6. oktober 2006 Flott at det er liv i deg 1D! Begynte nesten å bli bekymra... hehe. Ferie fra nett? Hva er _det_ liksom? Du koser deg vel med mannen nå tenker jeg :-) Dersom jeg ikke er i fødsel er det selvfølgelig knall og møtes på ahus :-D Lykke til med de siste dåpsforberedelser Tiny, og kos deg videre med besøk Molait. Nå skal jeg spise litt igjen. Utrolig hvor mye man kan klare å få i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå