Molait Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 De siste trådene, nyeste øverst. http://www.barnimagen.com/forum/create/1453/6534637/ http://www.barnimagen.com/forum/thread/6275623 Ja da nådde den andre 160, så tenkte det var greit med ny tråd. (var og noen som hintet om dette) Og kan ikke vente på at Simba skal komme tilbake først for hun bruker jo så laaang tid på det:) Har forstsatt ikke noe vettugt å si. Da forsvinner "fødselen" min bakover i sidene, og en ny epoke har startet:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Ja jeg er jo offisielt fødeklar nå, med nøyaktig 3 uker eller 21 dager om du vil, til termin!! Håper ikke det drøyer noe særlig over termin, for har en kropp som ikke virker, og jeg er mer enn sugen på å få låne meg selv litt igjen og heller dele litt med ungen på utsiden!!
*1D* Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Ny tråd, nye muligheter:) Jeg skal nok en gang skynte meg på jobb......... blir ikke det samme når man starter kl 12............ Dessuten sover jeg ikke noe godt for tia. Håper det går over for jeg klarer ikke 3 mnd med dårlig søvn altså Er bim treff i Trondheim i dag igjen;) Alle nov/des/jan jentene denne gangen;) Ha en fortreffelig dag jenter!
♥Tiny Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Du får begynne med kjerringråd da Cat Inatt har jeg vært oppe hver 3. time!!!! Blææææ... Jeg vil sove!!!!!!!!! Tror det kommer av lite søvn på dagen igår. søvn avler søvn sier de, så idag skal hun sove MASSE!!!! Nå skal vi snart på hs og veie og møte "sjærsten" til Tiril hehe... Og nå har jeg vanvittig lyst til å flytte!!! En kompis fikk solgt leiligheten sin (takst på 920 000) til 1,260 000!!!!Og den er bare 60 kvadrat!! Lurer så på hva vi kan få for vår jeg nå... Skal kontakte megler for å få verdivurdering bare for mor skyld jeg nå Lykke til på bimtreff idag da 1D!! Vi skal ha imorgen vi
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Kjerringråd ja.. sex har vi jo ganske mye av da, og sånn lakserolje frister egentlig ikke. Men nå blir det fullt kjør i morra og torsdag da for da skal hele stuen males og den nye sofaen inn. Kanskje jeg kan male og løfte på meg en fødsel?? Og pule inn den nye sofaen etterpå...?? Jeg er åpen for forslag om hvordan tjuvstarte en fødsel (men vil helst ikke føde før neste uke i såfall). Når kjøpte dere leiligheten da, Tiny og hvor mye ga dere for den?
♥Tiny Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Har litt tro på det med kanel jeg da.. hehe.. spis grøt eller noe annet med kanel!!Sex er nok bra det også Vi kjøpte i okt -03 og ga 790 000 for denne, og nå ligger de som likner på denne på godt over en mill... Fant en fin 2 manns bolig på åkrene til 2,2 da... http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8419138&sid=8aQZd_dvB194291&pos=58&tot=105&page=3
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Der var det jo kjempefint!! Bare å flytte rett inn! Du får få en verdivurdering og sjekke hva leiligheten deres er verdt, da har man et mer riktig utgangspunkt å gå utifra. Blir smørgrøt med kanel på meg hver dag nå )
Molait Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2006 Fødeklar, men ikke klar til å føde:) Tror hun kommer når hun kommer jeg. disse kjerringrådene vil nok bar egi deg ubehagelige kynnere og vond rygg/bekken. Puss opp ferdig det du skal og unn deg noen dager med masse avslapp. Greit å få et par slike dager før fødselen. Ja og så skal jo jeg bli inv. (?) for å titte på hvor flink du har vært. tenkte jeg skulle ta den turen før det blir tur til ahus. Hva ønsker du deg da? Tiny: Greit å selge og få mye igjen. Problemet er jo bare det at man må kjøpe noe annet...og de andre har gså steget i verdi. Så man sitter da stort sett ikke igjen med mer. Fordelen er jo at man har mer egenkapital da, og kan få gunstigere betingelser. Ellers kan dere jo og flytte til gokk. (selger noe hus bak oss her..hehe. Neida, er desv. blitt veldig dyrt her og) spennende å få høre nye mål da. Fikk ny time 12.10. Er jo over 2 uker siden jeg egentlig sskulle vært der!! Litt kjipern. Kan stikke opp å veie ham, men skal nå helst ikke måle før hanhar vært til legesjekk. Kom til 55 her for noen dager siden. Vet ikke helt om det ble riktig mål men. skal prøve på stellebordet igjen i kveld:) Må ut å handle bleier etterpå, så da stikker jeg kanskje oppom hs. M skulle ikke bruke bil alikevel, men det fikk jeg først vite for en time siden!! Blir pes å ta det etterpå, for da havner jeg vel i kø. Koselig å bli en time og, når man først har tatt turen. Nå ses vi i morgenså er ikke noe stress. Tom for minifom, men pøtt. Kose deg på treff 1D Hørt rykter om at søvn avler søvn, så legg deg et par ganger på dagen;) Ja og hver 3 time?? Stakkars deg!! Er det hver natt jeg:) En natt her sov han 5,5 time!! Men det har bare skjedd en gang.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Molle: Hehe.. er vel ikke jeg som er den i huset som er minst klar for å føde ) Mr T gruer seg så fælt til han skal føde Hva jeg ønsker meg?? Hmmm tror det må bli noe fra Ikea... hihi.. bare sånn at du må ta en tur til helvete
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 1D: sorry men har ikke fått tid til å ta bilde av gardinene i dag.. Driver jo å ordner med denne stua vettu.. Hva skjer forresten den 13. da? Når du kommer nedover?? Er formen bra så hadde jeg tengt jeg skulle slenge meg på.. )
Molait Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2006 hihi, han er ikke klar for å føde altså? Jammen bra det er du som skal gjøre verste jobben da;) Nei men tenkte på at du ikke var klar før til neste uke jeg. Og hvorfor ikke ha ditt eget gardinsalg påbim? Ta bilder og legg ut i album. Skriv her først, slik at vi har forkjøpsrett, og så kan du legge ut på skravlesiden. (nå var jeg luuur!! Bare å takke og bukke;) ) Hva veide hun da? Fikk du målt lengden? Tar du med stol og minifom i morgen? Hvor parkerer du? (e..dumt spm. kanskje) Er det evt. plass til en til der? Fommen tar nå ikke så stor plass, men kjipern å gå rundt i ls med en vippestol. Ellers kan vi jo møtes et sted etter treff. Der kom svanine på og:) Ja skjer a 1D? Nytt forslag: Vi møtes i LS. Greit for deg å hoppe av toget der og så slipper vi alle å pese inn dit. (når herk alikevel ikke skal være med) svanine er vel på ahus alikevel:P Nei men svanine er en kløpper på bilkjøring (har jeg hørt...) og tror hun skal finne lillestrøm, om vi gir henne litt tid. Enten det, eller så får vi troppe opp i stua til svanine alle sammen!!
Molait Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 3. oktober 2006 ah..der ja:) Fint der. Kommer ut der køen slutter. Ja ikke på hjemveien da. Da svinger du av når køen slutter..hihi. Mye larvelegging på veien utenfor huset der, men rånere som dere er går jeg utfra at det går bra:P Til Tiny altså...
♥Tiny Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Blir kjørt ned til ls av T, for han skal trene... Men kan jo møtes der du parkerer også kan du få stolen og fommen da Tiril er blitt 5505 gram og de målte ikke lengden, var bare sånn kom å vei ting.. frivillig altså. Men skal på 3 mndrs kontroll om 14 dager, da veier og måler de samt 2 vaksiner.. Når skulle vi møte 1D? Vi drar en tur på sørlandet til familie av T fra tirsdag til fredag... Skal ha verdivurdering på leiligheten på torsdag!!! Han mente at generell verdiøkning (uten å ha sett leiligheten) lå på 1 mill!!!!
Molait Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #15 Skrevet 3. oktober 2006 greit greit. Mener halloen, 1D baker jo!! Stiller meg herved frem til kastoppskriftpåmolaitoghunMÅlageden! Jepp. Sikkert ikke det lureste jeg har kastet meg ut på her inne men greit, jeg skal også vise at jeg kan. (eller bevise at jeg overhodet ikke burde oppholde meg på kjøkkenet.) Så da er det bare å fyre løs. Alle oppskrifter som blir kastet på meg, MÅ jeg da altså bake/lage. Men ikke slik safrantårta e.l. for det har jeg ikke råd til:)
_svana_ Skrevet 3. oktober 2006 #16 Skrevet 3. oktober 2006 Har dessverre ingen oppskrifter å kaste akkurat nå, men kan kanskje skrive innlegg likevel? I dag har jeg vært litt sosial og aktiv. Vært på kafé, men å sitte og spise salat i lav synkenedisofa med høyt bord var ikke noen suksess. Løsning: Ha fatet ved siden av meg i sofan, med noen aviser som støtte. Har også hatt besøk, dere klarer sikkert å gjette hva jeg tryllet frem fra frysern... hehe. Nå kaver de. Veldig. I morra er jeg 35+0. Bare to uker til de ikke er premature :-) Men tror vel egentlig at de liker seg så godt i magen at de blir der en god stund. Og ja, jeg skal faktisk til Ahus den dagen 1D melder sin ankomst. Vet at Molait prøvde å være morsom, men men. Det ble en sann morsomhet i allfall. Får se hvordan den dagen blir, hvordan formen min er, om jeg har født osv... hehe. Bra med leilighetsverdiøkning da Tiny :-) Ang. væreoppeinattgreie så var jeg oppe 02, 03, 04, 05.30, 07, 08, 09 og sto opp halv ti. Ikke akkurat på slaget da, men sånn omtrent. Så er dere orientert.
Molait Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 3. oktober 2006 Huff da. skal bli digg å få tvillinger så du endelig får litt søvn på natten - haha, men sant. Jøss, du er jo selve bakemestern for tiden. Trodde du oste av utfordringer til meg jeg;) Nei men tenkte som så at -utfording til meg -masse gode oppskrifter til dere smalet på et sted:) Kikket bort på magen din mang en gang, men fikk ikke sett masse kaving jeg. Også jeg som hadde gledet meg til å se deformert mage og:( Veldig greit å møtes om du alikevel er på ahus da. Vet det der med 1 ting om dagen, men blir jo mindre kjøring på deg. (legger merke til at du ikke ar kommentert mine innbakte spydigheter lenger opp) Trenger jo ikke bli så lenge. Bare ta en kaffe e.l. vise frem magen din og titte på trønderjenta:)
_svana_ Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, jeg har blitt veldig flink til å bare la slike spydigheter passere... kanskje jeg har fått denne "roen" som høygravide skal ha *tørr latter* De kommer sikkert til å kave når de er ute også, kjenner jeg de rett. Alle som vil får se :-) Joda, det blir nok mindre kjøring siden jeg allerede er i distriktet. Er jo littegranne nysgjerrig på denne trønderjenta - må si det. Skal se om jeg kan kaste noen oppskrifter i morra, husker ikke alt sånn i hodet. Tenkte kanskje at jeg skulle prøve meg på eplekake i morra hvis jeg gidder. Vi har så mange epler...
Molait Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 3. oktober 2006 Ja kjipt det der, Jeg legger meg virkelig i selen for å utforme velvalgte spydigheter og så preller de rett av. (egentlig kommer de helt av seg selv) du må jo få med deg trønderjenta denne gangen. Cat: en jeg faktisk VIL ha, er oppskrifta på eplekaka til mor di. Beste jeg har smakt tror jeg. Hilseåsi:)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. oktober 2006 #20 Skrevet 4. oktober 2006 Tiny: Så spennende det blir med verdivurdering da!! Skal se dere har tjent noen kroner på å eie ) Svanine: Som jeg har nevnt i en tidligere tråd for en stund siden, så er det jo cafè på a-hus. Vi kunne jo bare føde der den torsdagen før 1D kommer, så kunne de andre bare komme på a-hus og ta kaffe/ barselbesøk i en smekk ) Molle: Ja den eplekaka til mamma er sinnsykt god. Jeg er egentlig ikke så glad i eplekake, men den klarer jeg ikke å la være. Bare hun kommer seg hjem fra Uniten så skal jeg få tak i oppskriften til deg. Den er visst veldig enkel å lage. Hvor er fjernkontrollen????? Noen som har sett den?? Hmmm... la den jo akkurat fra meg jo... Ellers malte vi stua i går, og den gamle sofaen ble henta. Så nå har vi jo ingen steder å sitte og det flyter med malingsspann og annen skit.... sååååå hjemmekoselig.... Skal male tak og lister i dag... sukk..
Molait Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 4. oktober 2006 Jøses så tidlig du er oppe da:) Sett i kjøleskapet? Skal du til LS i deg el cat? Voldsomt til opppussing da!! Når skal du til ls tiny? Til 12? Lurte på å dra litt før jeg. Tenkte på det med vippestolen.
_svana_ Skrevet 4. oktober 2006 #22 Skrevet 4. oktober 2006 Nå er det vel sånn treffgreie så da kan jeg skrive i ro og mak. Har akkurat spist frokost og drukket en kopp med veeeldig god te. Er fortsatt imponert over at Molle prøvde "svanines spesialte" :-D, selv om jeg fortalte at det bare var jeg i hele verden som liker teen sånn. Blir SLiTeN av å lese om all oppussinga! Huff, nå er det e-coli på gang igjen Får se om jeg finner en oppskrift på eplekake da. Kan ikke vente til catmammaen kommer hjem. Ellers så var kafeen på ahus et veldig godt forslag! (Bare oppe seks ganger i natt)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. oktober 2006 #23 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg er ikke på treff, så helt i ro og mak får du ikke være ) Rekker ikke treff i dag, for må nesten bli ferdig her hjemme til sofaen kommer i morgen.. Trodde du ble sulten av oppussinga jeg Svanine, men ser jo nå at det står sliten... hehe.. Jeg var faktisk ikke oppe en eneste gang i natt!! Sovnet ikke før i 2 tiden, men sov da en herlig søvn frem til klokken 7 når gubben skulle på jobb. Deilig!! Man skal ikke kimse av fem timers uavbrutt god søvn, det gjør underverker!! Den eplekaka til mamma er med vaniljekrem inni og nå synes jeg det er på tide at hun kommer hjem og baker fler til meg... Sukk... men kommer ikke hjem før 12. oktober... ( Vil ha kake...
_svana_ Skrevet 4. oktober 2006 #24 Skrevet 4. oktober 2006 Mulig jeg ble sulten også, blir jo tross alt sulten for det meste.. hehe. Lurer på når jeg sov 5 timer i strekk jeg, må være flere mnder siden. Missunnelig!!! Men nå har jeg bakt eplekake! Stor også! Så jeg håper den er god. Litt kjipt med ei dårlig eplekake når det er så mye av den. Lukter godt iaf :-) Ps. Det er gørr å renske og båte epler.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 4. oktober 2006 #25 Skrevet 4. oktober 2006 Lenge siden jeg har sovet så godt og tungt i 5 timer også, men godt var det!! Hvordan smakte eplekaka da?? Var den like god som den luktet?? Og hvorfor i all verden sitter jeg og spiser potetgull som jeg ikke liker og som jeg i tillegg blir kvalm av?? Men ned skal det lissom... hmmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå