Gå til innhold

Kan kanskje ringe inn mens i morgen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spottet litt på lørdagskbvelden.. ingenting i går, men nå på kveldingen har merker jeg at tanta er på vei... så digg om jeg an ringe i morgen istedet for på torsdag fredag... glad for alle dagen jeg kan slippe unna..

klemzer til alle fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.Jeg önsker deg lykke til med tante hehe!Venter også på å kunne ringe å si at nå er tante kommet,er på torsdag som er dagen men kjenner ut som tante kommer hvilken dag som helst... Klem og lykke til...

Skrevet

Oioi vennen, dette blir bra!!! jeg krysser alt jeg har for oss :o)

Gleder meg til å slå følge med deg på veien til en spire...

Skrevet

Så kjekt med flere som er gjennom det samme samtidig.

Jeg skal ringer inn mens en av dagene, skulle hatt den idag/imorgen og merker at noe er på gang.

Litt av noen uker vi har forran oss, gleder meg til å komme igang.

Første gang for meg med IVF, hvordan er det med dere andre 3?

Har kun hatt en AIH og ble gravid men mistet fort, kom bare 5 uker på vei. Den mensen jeg nå venter på er den første etter SA, vet dere om det bruker ta lenger tid før mensen kommer etter en SA eller går den inn i vanlig syklus?

Skrevet

må jo oppdaterer her...

fikk tanta skikkelig på besøk 3/10, så nå er vi i gang...

ABC10: dette er første gang for meg... kjekt om vi kan følge hverandre da....

etter det jeg har lest om andre som har hatt sa, så kan det noen ganger klusse seg litt til..... men håper tanta kommer fort som bare det

klemzer fra

Skrevet

Ønsker deg lykke til Aprilmor;-)

Håper det går bra.

Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen Aprilmor;-)

Jeg har ikke vært her inne siden jeg skrev sist, så beklager dette svaret kommer seint.

Det gjorde mensen også men den kom ihvertfall, kom først nå på søndag 8.okt. på dag 31 (vanligvis mellom dag 26-28) begynte nesten å håpe at den ikke skulle komme i det hele tatt.....

Jeg vil veldig gjerne følge deg i dette. Ligger 3 dager etter deg jeg da.

Venter nå på skjema fra sykehuset som sier hvilken dag jeg skal starte med spray og sprøyter og det hele...

Jeg merker jeg er spent og faktisk gleder meg til å komme igang. Endelig skjer det noe som kan gi svært gledelig resultat....

Lykke til Aprilmor og alle sammen !!

Skrevet

Hei igjen.. Fikk endelig post i dag jeg... begynner på spray 23/10...

herregud... er merkelig dette her...

mange klemzer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...