Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 Begge navna er vanlige og poppis.. men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Andreas er helt nydelig Hadde sambo også synes det var fint ville gutten vår hett det Liker ikke tobias.. sossete.. vanskelig å forklare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 Andreas er finest. Tobias er litt for mye Kardemomme by for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥sjiga♥ Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 andreas er helt klart best. på tobias tenker jeg bare tobias i tårnet fra kardemomme by. men det er jo min asosiasjon og betyr ikke at alle har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Denise:-) Skrevet 3. oktober 2006 #5 Del Skrevet 3. oktober 2006 Synes Tobias er fint jeg, Andreas er oppbrukt.. Men de er fine navn begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #6 Del Skrevet 3. oktober 2006 Andreas. Tobias har no jeg ikke liker over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 3. oktober 2006 #7 Del Skrevet 3. oktober 2006 Andreas. Liker ikke Tobias i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajak&Daniel Skrevet 3. oktober 2006 #8 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg liker Tobias best. Har tenkt å kalle gutten min det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #9 Del Skrevet 4. oktober 2006 Andreas helt klart. Tenkte å kalle sønnen vår det selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teoline Skrevet 10. oktober 2006 #10 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hei. Heilt klart Tobias... Min sønn heter det og jeg har bare fått positive tilbakemeldinger på det.. Men fint med Andreas også. lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønemor2005 Skrevet 11. oktober 2006 #11 Del Skrevet 11. oktober 2006 Jeg liker Andreas best. Tobias virker veeeldig oppbrukt blant babyer og småbarn for tiden... Ja da, Andreas er også vanlig, men virker ikke fullt så motete likevel..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #12 Del Skrevet 11. oktober 2006 Andreas er best! Har ikke helt sansen for Tobias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå