sunsite Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg lurer på en ting..Hadde samleie rundt eggløsninga, og det va fredag 29/9, og puppene mine er utrolig ømme..Så mitt spørsmål er om det er fortidlig og tro at jeg kan være gravid?
attpåklatt!! Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Sikkert mange meninger omdet... eg personlig synes det er vel tidlig. Men en kan vel aldri vite.. Tvi tvi til deg!!
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg testet positivt i går, og har ikke hatt symptomer på noe som helst egentlig.... Bare vært nestn som vanlig.. så alle er forskjellig, og vi merker det på forskjellig måte
Norwegian by injection Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg hadde også EL på fre. 29.sept, kjenner ingenting i puppene, men tror at jeg kjenner meg litt rar i magen/livmora! Det kan hende at det er bare ønsketenking, har ikke peiling!! Men det er veldig tidlig, ikke lett å si! Lykke til! Krysser fingrene for oss begge!
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 nei gravide symptomer kommer vanligvis ikke før 6-8 uker men mangen som går på symptomjakt dah. men d er vel somoftes symptomer på tr eller helt vanlige ting som skjer i kroppen. det beste er nok og ikke jage seg opp over symptomer, heller vente til en kan teste og så se. det blir en utrolig påkjennelse om en skal jage seg opp over alle disse symptomene hele tiden, for så kanskje og bli skuffa når tr kommer...
Krokodillemor Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Med EL på fredag har vel ikke spien knapt nok festet seg i livmoren. Det er nok litt for tidlig for symptomer allerede nå.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Da jeg var gravid fikk jeg symptomer fra 6 dager etter el. Der ligger også en tråd på prøveforumet på mammanett der folk har skrevet inn deres symptomer etter el, de gravide altså... er mange som får tidlige symptomer, ikke uvanlig det! Men er desverre veldig likt pms symptomene så de er ikke sikre nei. Jeg har symptomer idag faktisk, 6dpo... er nok bare innbilning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå