Gå til innhold

hvor tidlig kjenner man symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting..Hadde samleie rundt eggløsninga, og det va fredag 29/9, og puppene mine er utrolig ømme..Så mitt spørsmål er om det er fortidlig og tro at jeg kan være gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mange meninger omdet... eg personlig synes det er vel tidlig.

Men en kan vel aldri vite..

Tvi tvi til deg!!

Skrevet

Jeg testet positivt i går, og har ikke hatt symptomer på noe som helst egentlig.... Bare vært nestn som vanlig.. ;) så alle er forskjellig, og vi merker det på forskjellig måte :D

Skrevet

Jeg hadde også EL på fre. 29.sept, kjenner ingenting i puppene, men tror at jeg kjenner meg litt rar i magen/livmora! Det kan hende at det er bare ønsketenking, har ikke peiling!! Men det er veldig tidlig, ikke lett å si! Lykke til! Krysser fingrene for oss begge!

Skrevet

nei gravide symptomer kommer vanligvis ikke før 6-8 uker :)

men mangen som går på symptomjakt dah. men d er vel somoftes symptomer på tr eller helt vanlige ting som skjer i kroppen.

det beste er nok og ikke jage seg opp over symptomer, heller vente til en kan teste og så se. det blir en utrolig påkjennelse om en skal jage seg opp over alle disse symptomene hele tiden, for så kanskje og bli skuffa når tr kommer...

Skrevet

Med EL på fredag har vel ikke spien knapt nok festet seg i livmoren. Det er nok litt for tidlig for symptomer allerede nå.

Skrevet

Da jeg var gravid fikk jeg symptomer fra 6 dager etter el. Der ligger også en tråd på prøveforumet på mammanett der folk har skrevet inn deres symptomer etter el, de gravide altså... er mange som får tidlige symptomer, ikke uvanlig det! Men er desverre veldig likt pms symptomene så de er ikke sikre nei. Jeg har symptomer idag faktisk, 6dpo... er nok bare innbilning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...