Gå til innhold

April: Hva er morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi synes det er så morsomt å holde tærne mens hun har føttene høyt i være. Hun kan ligge sånn kjempelenge.

Hva synes beibiene deres er gøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tær er en slager hos oss også, i tillegg til å lugge og spise på tantes nese. Lillegutt ler også høut hvis jeg kommer "vaggende" fra side til side mot ham og til slutt kiler ham litt eller noe sånt. Også synes han det er gøy å se på trær, roper og ler høyt hvis det blåser.

Skrevet

Gutten vår kommer med åpen munn og "smaker" på oss.. på kinnet, panna, halsen ol.. når han har smakt lenge nok begynner han å slikke! synes det kiler dritmye!!

Ellers har vi kjøpt hoppesele til ham... den har falt i smak!! Bare synd han bare kan stå i den i 10-15 min, for han kunne underholdt seg selv hele dagen med å hoppe i den!

Skrevet

Aa ligge alene er ikke sarlig poppis for tida.

Men han blir glad hvis jeg legger meg for siden av han og synger, leser bok og peker paa bildene. Og saa har vi mange rim og regler som han syntes er morsomme.

Eller vi leker sammen med lekene hans, har gaat til innkjoep av en del stoerre leker som lager litt lyd og leven, og det er spennende syns han.

Skrevet

Aurora er utrolig kilen under haken. Så når jeg nusser henne mange ganger der, ler hun helt vanvittig mye. Hun synes og at hunden vår er veldig morsom=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...