EJsinMamma Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 jeg ble gravid i august da du sa det =) altså fikk jeg vite det i september..du er god altså Jeg trenger sårt litt hjelp her.. Er gravid i uke8 idag - hvertfall det jeg fortsatt tror, men har blødd ( sorry utrykket ) gammelt blod ( morkt blod ) i dag og litt i går etter samleie. OG jeg er redd for at det kan ha skjedd babyen min noe. Skal til legen i morgen, men er redd for at en abort er igang, men vet ikke ennå. Er det noen av dere som ser eller føler noe? Vær så snill, trenger hjelp her Jeg: 11.01.1987 Han 09.02.1975 og vis alt er og, ser du hva jeg får og om fødselen går bra? Føder jeg for tidlig?
nattinatt Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Som sjukepleier vil eg sei at det ikkje er uvanlig med litt blødning etter samleie.Slimhinnene blir svakere pga hormonpåverknad.Og blodet er jo ikkje friskt.Får opp at alt er ok.Fødsel går fint,og du føder ikkje for tidlig.Lykke til
EJsinMamma Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 tusen tusen takk.. Får du opp kjønnet? Og om det er et stort eller lite og om det er friskt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå