Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 I hele dag har jeg had masse kynnere, og følt at jeg har had "sting" i magen og kjennt meg "sliten"i ryggen hvis noen skjønner.. Vanskelig å gå å strekke ut magen da. Og da vi var på butikken tideligere i dag så kjenntes d ut som om jeg pluttselig lakk fostervann..(var til legen i dag og han mente hodet var festet) Ble litt bekymret, da jeg kun hadde et lite truse innlegg, og d er jo måte på hvor mye d tar i mot liksom.. Da vi kom hjem,løp jeg rett på do,truseinnlegget var gjennom vått, samme med trusa og buksa.. Skiftet klær og tok på meg et bind, men d har ikke kommet mer foreløpig i hvertfall.. Noen som trur det er noe på gang? Bør jeg ringe føden? Håper og håper..
Fødemaskinen Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Høres jo ut som du lekker litt fostervann. Hadde det vært meg hadde jeg ringt føden for sikkerhets skyld.
Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 D var d jeg også trodde.. Men er d noen vits å ringe føden før riene har startet? Hodet har jo festet seg og jeg er 2.gangs..
Fødemaskinen Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Trodde at det kunne være fare for infeksjon når vannet har gått jeg da.... Men mulig ikke så farlig når man lekker litt fostervann... (Så var det dette med å svare på noe en ikke vet så mye om. Sorry Angelina... ) Sa egentlig bare hva jeg personlig hadde gjort. Kaster ballen videre til noen andre her jeg - og dytter litt på innlegget ditt;)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg ville ringt, iallefall bare for sikkerhets skyld.. Bedre å ringe en gang for mye spør du meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå