Elastica Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Sitter du innpå her du no og koser deg i stedet for å gjøre oppgaver da ..hehe..! Bare tuller jeg! Håper det går fint med deg og ungene og din kjære. Er lillegutt begynnt å sove litt mer..? Det er alltid lettere når de venner seg av med puppen. Er det spennende med skolen nå da -mye interessant å lære. Misunner deg litt å gå på skolen å lære noe nytt, begynner selv å bli litt små-lei av å jobbe natt. Syntes det er vanskelig å snu døgnet når jeg er hjemme av og til. Sover ikke så bra lengre... Men gjør regning at jeg kommer til å jobbe sånn litt til for da får jeg være mest mulig sammen med ungene. Lykke til med skolearbeidet og stoooooor klem til deg snuppa!!!!
nattinatt Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Dette var morsomt..Her sitter eg å henger meg på linken din.Jaaa,no er eg ferdig med den oppgåva.Gidder ikkje meir.Men må snart begynne å lese i bøkene og. Ja han er blitt veldig flink å sove no.Er slutta med kvil om dagen,og har lang natt heller.Men ikkje slutta med puppen....Den er visst stas.Ja blir kjekt å bruke de små grå til anna enn berre å gruble på de same tinga.Tusen takk,og lykke til med jobb og barn .STOOOOOOR suss og klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå