LilleBitteliten Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hei alle bim- damer:) Visste ikke helt hvor jeg skulle putte dette innlegget, men så passet det nok best inn her kom jeg fram til:) Jeg vurderer å ta ett av årene på vidergående i Frankrike.. Jeg liker fransk godt, har hatt det på ungdomsskolen, og kan litt... Syns det virker utrolig spennende å reise ned der å bo ett år, tenk alt det jeg får mulighet til å oppleve:) Men tror dere det er vanskelig å komme inn i språket? Er det noen av dere her inne som har gjort noe av det samme som jeg tenker på? Bo ett år i utlandet når dere gikk på vidergående? Og hva skal til for at det året skal bli godkjent? Dette er en drøm jeg håper jeg får mulighet til å realisere, tror jeg vil få minne for resten av livet:) Håper dere kan sende noen ord til meg, om det er å dele egne erfaringer, komme med innspill, råd, elle hva som helst så setter jeg stor pris på det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6534648-studere-i-utlandet/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå