fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 vil gjerne bli kjent med andre som venter barn i januar og som bor i nordstrand..søndre nordstrand området? Jeg har selv termin 10.januar...
fikk prins 11.01.07 Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 stilig...termin samme dag som meg...vet du hva du skal ha da? gutt el jente...venter gutt...har datter fra før av...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg bor på Teisen sammen med mannen min (som er fra Nordstrand) og vår førstefødte på 14 mnd. Har termin 18. januar med nr. 2, som er en jente i følge ul.
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Hei Vi venter vår første, en liten gutt. Termin er 16.Januar. Bor på Skullerud i Oslo. Jeg er 23 år og samboer er 27 år. Skal føde på ABC fødeavdelingen på Ullevål Sykehus.
Regnbuens barn™ . Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Hei! Jeg bor på nordstrand, har termin 28januar og venter nr 2, en jente denne gang.. =)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 3. oktober 2006 det er overaskende mange som skal ha i begynnelsen av januar....jeg er 25 år samboer er 26 neste uke...så deter jevnt med alder også....jeg gleder meg masse til å\ få en liten gutt...har en jente på 2år og to måneder fra før av... dette blir kos...kanskje vi treffes på ullevål over nyttår...jeg født på termiindagen forrige gang...tviler på at det blir akkurat på dagen denne gangen...men regner med at jeg bør få det til en uke før...utifra våre beregninger skulle nurket komme til verden første uken i januar..he he...
fikk prins 11.01.07 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg syntes det er så gøy å få en av hver.....sikkert flere som syntes det er moro...
Regnbuens barn™ . Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Ja det var hyggelig det, gutten min er 2.5år nå da. så litt eldre enn jenta di, hvor i området bor du? Vi bor like ved nordstrand kirke..
fikk prins 11.01.07 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2006 jeg bodde på nordstrand en periode med samboer før datteren min kom til verden...vi kjøpte oss en 4 roms på holmlia....bor i vestskrenten borettslag...her er det koselig og barnevennlig...2 minutters gange maks til barnehagen...veldig greit...jeg bodde i florabakken ved nordstrand vgs...nå er jeg holmlia jente...hehe...søndre nordstrand altså..
Regnbuens barn™ . Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Okei, sikkert koselig der da, har familie på Øvre Prinsdal der, så kjenner jo til området.. Går hun i bhg? eldstejenta...?
Bellen Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Hei:) Er oppvokst på Nordstrand (Kastellet) og bor på Lambertseter. Har termin 12.januar og venter en liten gutt:)
fikk prins 11.01.07 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 3. oktober 2006 Eldstejenta går i barnehage ja... hun begynte først i en annen barnehage i fjor..men så ble hun syk...så hun har vært hjemme med mamman sin frem til mai i år...da var hun så frisk at hun kunne begynne i barnehage igjen...da var vi så heldig å få plass her oppe...veldig kort vei...deter deilig...Hun fikk diagnosen "Barneleddgikt" i fjor...har vært veldig hardt rammet...unner ingen å gå igjennom en sånn prosess...har du sønnen din hjemme???
Regnbuens barn™ . Skrevet 3. oktober 2006 #15 Skrevet 3. oktober 2006 Nei, han begynte i bhg ifjor, men han går korte dager siden jeg er hjemmeværende uansett, fikk rett og slett plass i drømmebhg her, og med 425barn på liste ifjor så turte vi ikke si nei.. Trist med jenta di, men bra at hun er blitt bedre og dere får hjelp da.. Har du msn?
fikk prins 11.01.07 Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 3. oktober 2006 Da var dere heldige som fikk plass...jeg jobber i barnehage på Majorstuen og der også er ventelistene evig lange...jeg regner med å redusere plassen til datteren min når nestemann har kommet...får se det an litt...hun har godt av å være sammen med andre barn og bli sosial...joda...jeg roser rikshospitalet opp i skyene for all støtte og hjelp..ikke minst at de er flinke til å forklare og formidle informasjon...jeg har msn... adressen er [email protected]...
Mona + kid Skrevet 3. oktober 2006 #18 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg bor også på Teisen. Har termin 6. mars. Er nok ikke helt med i denna januar-07-klubben, men... henger lissom litt etter gitt!
Mamsen med lillemor i magen Skrevet 3. oktober 2006 #19 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har termin 020107, og bor på Lambertseter! Hvor bor du?
Bellen Skrevet 3. oktober 2006 #20 Skrevet 3. oktober 2006 Heisan, bor i Steinspranget Boretslag:) Du da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå