Gå til innhold

Savner cola og sjokolade:(


bolle-boll, termin 16.april:)

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid elsket både cola og sjokolade, men nå når jeg er gravid så frister det ikke for fem øre. Noen ganger kjøper jeg det fordet, bare fordi jeg vet jo at jeg liker det, men det ender alltid med at jeg nesten ikke rører det. Jeg spiser bare epler, epler og atter epler...

Ja, ja. Det er jo nesten et luksusproblem. Legger i hvert fall ikke på meg;)

Er det noen andre som har det slik????!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh jess!

Gubben lurer på om jeg tror det blir krig snart! Har vært kvalm de to siste ukene, men handla inn litt snop hver dag jeg har vært på butikken! Så nå ser hjørneskapet snart ut som mini Narvesen...

Epler, ja kanskje det er tingen? Sånne sure grønne... Mmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempebra at det ikke frister med godteri, for det er jo ikke bra for barnet med mye sukker, det kan bli overvektig og få diabetes etc. senere i livet... Så jeg har faktisk blitt sunnere nå enn jeg var før jeg + at jeg har begynt å gå tur hver dag, rask gange så jeg blir svett, dette er også kjempeviktig for om barnet blir overvektig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir lat når jeg er gravid,og spiser en god del godteri.

Man skal leve i luksus nå,og gjøre det man føler for.

Siste svangerskap beveget jeg meg nesten ikke i det hele tatt,tok buss og bil.

Fikk en datter på 3200gr,noen dager over terminen.

Så er lat den her gangen også. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke tanken på godteri det hele tatt. Ikke brus heller. Jeg lever på vannmelon, annen frukt og grønnsaker. Det var på samme måte i forrige svagerskap. Jeg nyter det, jeg. Det gikk emlig fort over etter fødselen sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du har et luksusproblem ja :) Men jeg er også fysen på epler bestandig; heldig at de norske gode eplene har høysesong nå :)

 

Men akk; sjokolade er også godt... og smågodt.. og is.. og sjokoladepudding med vaniljesaus.. fysjameg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...