Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du se litt paa meg?

F.dato 15.03.76

IKM 10 oktober (har regnet mye feil og om igjen og saann, men EL test var positiv 25 september)

Paa forhaand tusen takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Skal sjå på deg eg.Eg får opp at du blir gravid i november eg.Men sjølvsagt kan du være gravid no,men det var dette eg fekk opp.Klem

Skrevet

Tusen takk. :)

Men november blir det ikke, for vi kommer til aa vaere fra hverandre da.

Saa jeg haaper spiren sitter naa. :)

Skrevet

starfire. gi meg en beskjed om du er gravid. hadde el samme dato som deg:) skal krysse fingrene for oss begge

Skrevet

Hmm,ja då er ikkje november så lett.Men det skjer før jul.Er nok sjangs for at den sitter no då.Lykke til

Skrevet

AAHHHH, da blir jeg saaaaaaaaaa glad!!! :D

*hiver meg rundt halsen paa deg i ren glede!!* :)

Skal holde deg oppdatert.

Kan du si litt om hvordan du ser?

Er dette noe du er foedt med eller har trent opp?

Jeg faar forutanelser, men vet liksom aldri om det er egne fremtvungne bilder eller virkelige forutanelser.

Min soester og jeg var i Sverige i sommer og da vi naermet oss grensa (med ALTFOR mye roeyk og alkohol i bilen) stoppet jeg fordi jeg hadde bilde av tollere paa grensa.

Og jammen sto de der ikke... 2200,- i bot. :P

Det var min foerste forutanelse. :)

Skrevet

Jepp, skal gi deg beskjed, Maria.

Er du inne paa BiM ogsaa?

For jeg kommer nok til aa rope det ut der inne ogsaa naar jeg tester positivt. :)

Skrevet

ja, er innom bim innimellom også:) spennende når ikm nærmer seg.

Skrevet

Ja, men det tar paa tolmodigheten. Vel, min manglende tolmodighet, da...

Min kjaere derimot har nok til oss begge to, og enda litt til overs. :P

Skrevet

Er nok født med det.Men er vel fortsatt under bearbeidelse.Noko med å lite på om det er,som du seier,eigne framtvugne bilder,eller forutanelser.At eg ofte kan ane stemninger,og folks tanker,er ikkje alltid like kjekt..Ja la meg få vite når du veit.Klem

Skrevet

Det skal jeg saa absolutt gjoere. :)

Skrevet

ja sånn er det her også. jeg skulle gjerne blitt gravid ved å knipse.. men samboer skjønner ikke vitsen med å stresse.. han sier bare det skjer når det skjer..skulle gjerne klart å tenke på den måten selv men:) vil helst slippe å gå gravid over sommeren jeg da.. søsteren min sa det var tungt å være høygravid i den varmen som var i sommer.så jeg får håpe jeg har vært snill pike og fått en liten spire i førjuls gave:)

Skrevet

Ja, de kan ta bort ALLE julegavene mine bare jeg har en spire i magen. :)

Skrevet

helt enig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...