Gå til innhold

Til dere som har vært på 3d-ul i oslo-området!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oslo City har ikke 3 d ul lenger. Selv om det står på hjemmesiden deres....

Vi var på majorstuaklinikken og er KJEMPE fornøyd!! :-)

Dyrt da 1500 kr.

Men du kan få det for 500 kr også, men det er kun bilder / film. Ikke noe legevurdering av fosteret. Kun moro 3d. :-)

Jeg betalte 750 kr for min 3D UL. Greit nok at det var i Tønsberg, men prisene kan vel ikke variere så vanvittig mye?!?

Ei venninne av meg var på det i Oslo, og da lurte de på om hun ville ha en lege til å utføre dette. Tror det var en forskjell i prisen alt etter hvilket personale hun valgte. Det er jo ikke verre enn å høre når du ringer. 1500 kr er ganske mye penger hvis du kan få det for under halve prisen.

Lykke til:))

jeg var i Tønnsberg og er kjempe fornøyd! dro dit for det flere jeg kjenner flere som har vært på majorstuaklinikken og er missfornøyd med behandlingen de fikk der..

jeg fikk med meg en dvd med 20 min film av undersøkelsen og 8 bilder fra tønnsberg, nøtterøy ultralydinstitutt som det heter dette kostet 750kr.. på majorstua klinikken fikk de to jeg kjenner bare et par bilder og en 1. min film for 1500kr.. begge steder var det utført av enn lege..

det er jo andre som har vært fornøyd med majorstuaklinikken.. men jeg synes det var vært å kjøre den 1,5 timers turen til tønnsberg!:D

lykke til med valget!:)

Jeg har vært på balder klinikken- og var godt fornøyd der :o) kostet 880 + 200 pr bilde. Men vi fikk en hel remse med svart/hvitt 3D bilder , sikkert 10-12 stk, for 100 kr... tror hun legen selv synes det var litt dyrt med 200 pr bilde ;-) (kjøpte også "fargebilde" til 200 kr)

Det som er litt dumt er at man ikke får dvd :-(

Men jeg var kjempe fornøyd med legen, undersøkelsen og bildene!

Jeg har akkurat vært på Majorstuaklinikken. Betalte 500,- for tre kvarter med "filming" av den lille. Selv om det bare var for å kikke, så gikk han gjennom det vanlige for å se om babyen så bra ut. For oss var det mer enn nok info, fikk jo skikkelig gjennomgang på vanlig ul i uke 18 også. Veldig fornøyd, altså..

Annonse

Svært enig med moniken - vi var på Majorstua forrige uke og var kjempefornøyde !!!

Legen (Hovind) var veldig ivrig og søt og brukte god tid, vi var der inne i tre kvarter og fikk med oss en DVD med masse filmbiter fra undersøkelsen og seks gode bilder, bl.a. der veslemann gaper og "smiler".

Svært mye for pengene (500,-) syntes vi.

:-)

Det høres flott ut:) Har i dag bestilt time på majorstua den til 500. Har hatt en greit svangerskap og fikk jo også en full vurdering på ordinær ul, men har litt lyst å vite kjønn, noe de ike kunen se i uke 17. Så nå gleder vi oss masse:)

Du som foreslo Tønsberg, vi bor på møre, og er kune i oslo en helg og har heller ikke bil der, så det blir litt vanskelig:) men takk for tipset!

Klarer nesten ikke å vente i to uker jeg nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...