Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du spå meg?

Lure så fælt på når eg blir gravid og hvilket kjønn..

om eg i det hele tatt klare å bli gravid igjen...

eg er født 270681 og han 261176...

Noen lyse dager i vente og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo

Det kan eg.Får opp graviditet før jul.Gjerne november.Trur det blir ei jente på dere.Framtida ser lys og fin ut.Masse lykke til

Skrevet

hei ..

hmmm- sikker? typen reiser ut 18.10 og kommer ikkje hjem før 28.11.. Men det høres jo spennende ut da...får du opp om det er no før han drar ut? Noe gøy i fremtiden som du kan se og eventuelt hvor mange barn vi får?

Skrevet

He he,eg trur det blir resultat av gjensynsgleden eg..Ser ut som tre,kanskje fire.Jaaa,ut på reise,gjerne reiser.Utenlands,gjerne syden.Og eindel kjekke vennefester.

Skrevet

hehe... vi skal gifte oss neste år da..!!!! hehe... så det blir nok noen fester tenker eg..

takker...

Skrevet

He he.Ikkje rart eg såg feiring,og masse folk.Lurte på ein stor rund dag.Men det blir jo det..Lykke til

Skrevet

hei ..

var ikkje akkurat planen å vere gravid eller ha termin i bryllupsmånen..

kan du se om eg blir gravid uten hgjelp av tabletter denne gangen?

Skrevet

Får opp graviditet uten tabl eg.Klem

Skrevet

Å!!!!!!!!!!!!!!!!

Det blir spennende vist vi får det til uten hjelp denne gangen.. sist slet vi i 4 år......

kan du se om eg har "hjelpere" som passer på meg og eventuelt hvem det er?

Skrevet

Det er KImby som er flink til.Eg har iallefall ikkje enda den evna.Lurer på om ikkje susann har det og.Kan være andre her inne og som eg ikkje veit.Masse lykke til.Men du...eg anbefaler veldig akupunktur.Det har letta prøveperioden for mange.Ho eg går til innimellom,har hjulpe mange som vil bli gravide.

Skrevet

akupunktur høres så vondt ut.. og ser vondt ut....

vet ikkje om eg hadde klart å ligge på benken å kjenne noen stikker meg.. hehe...

takker for alle svar i kveld...

er på tide å legge seg no..

natti natt nattinatt...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...