Gå til innhold

Tror snart jeg kommer til å bli sengeliggende.

Anbefalte innlegg

Skrevet

bekkenet tar knekken på meg. hadde det vert for en uke siden så hadde eg klart meg ganske bra, men de siste 4-5 dagene har det berre blitt værre. Lurer på hva jeg skal gjøre, kan ikke ta så mye smertestillende heller, men jeg verker så intenst å kommer meg nesten ikke opp fra en stol en gang. Skal si alt dette skjedde snart

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hvordan du har det...

Er så utrolig vondt å reise meg opp.. og ellers vondt å sitte, ligge, stå...

Fikk krykker fra fysioterapeuten idag, så jeg har de å kunne bruke hvis jeg ikke klarer gå bare ved hjelp av beina etterhvert...

Skrevet

Hvorfor har du gått til fysoterapauten. jeg klarer ikke gå opp trapper nesten. klarer nesten ikke å gå beint fram en gang. jeg er helt sjokkert over hvor snart ting gikk da jeg plutselig ble enda dårligere. Har hatt bekkenløsning i 3 mnd allerede

Skrevet

ok, fullt så ille er ikke jeg (enda) heldigvis.. klarer heldigvis komme meg opp trappa.. soverom og bad er oppe..

Jeg fikk henvisning fra legen til fysioterapeut, pga da begynnende bekkenløsning. Har hatt to timer hos henne, der hun har vist meg øvelser jeg kan gjøre selv. Så har jeg nå blitt med på bassengtrening en gang i uka. Vært to ganger til nå, og blir jo mange ganger fremover...

Syns du bør be legen din om henvisning til fysio du også. Pass på at legen skriver bekkenløsning med gangvansker, så får du gratis fysioterapi...

Skrevet

merkelig at ikke jeg har fått tilbud om det. jeg har sakt det til jordmoren min 2 ganger nå,men hun har ikke snakket om at jeg kunne komme meg til fysioterapaut. Of, slitsomt, verker sånn i ryggen også

Skrevet

Ja, hun burde jo absolutt ha nevnt det..

Ta kontakt med legen din, og be om å få en henvisning!

Skrevet

Jeg skal til legen om 18 dager. hvis jeg klarer å holde ut så venter jeg til da, hvis ikke så tar jeg kontakt ja. takk for hjelpen

Skrevet

18 dager er lenge da.. nesten 3 uker..

Syns du skal ringe til legesenteret imorgen, og si til den du får prate med at du ønsker henvisning til fysioterapeut.. Så kan de få være med å avgjøre om du skal vente, om du skal få time før, eller om legen bare henviser deg uten å ha deg til time... Kanskje du kan få prate med legen på tlf?

Du har vel fått sykemelding, håper jeg???

Skrevet

Jeg går 2. året på sykepleien, så er ikke sykemeldt nei.Skal ut i praksis om ca en mnd, men tror nok ikke det går nei. Så jeg får se hvordan jeg skal ordne det

Skrevet

hm, ja, det kan bli vanskelig..

Hvor lang praksis er det?

Du kunne ikke søkt om å fått ha den mens pappen har permisjonen sin?

Skrevet

Kiropraktor, høres ut som bekkenlåsing ikke løsning...?

Skrevet

Denne praksisen er fra 26-okt til 15.des. Skal ha praksis etter jul også, men da er vertfall barnet ute.

Skrevet

Jeg har ikke peiling jeg, har liksom ikke hatt dette før jeg

Skrevet

Fysioterapi er viktig når du har bekkenløsning.

Jeg har så vondt når jeg går dit,og er mye bedre etterpå. ;-)

Du må dra til fastlegen din I DAG og få hennvisning,du kan ikke gå sånn.

Lykke til.

Skrevet

Du får fortelle hvordan det går..

Skrevet

En fattig trøst, men jeg vat hvordan du har det.

Ble sendt til fysio. av jordmor men det hjelper ikke så veldig mye. Godt å bli masert når man er der men det går kort tid før jeg er tilbake der jeg var.

Mine beste råd er:

*Gode sko er gull verdt.

*Et par krykker når du går hjelper veldig for ikke å belaste bekkenet for mye.

*Ring en manuell terapaut han kan hjelpe mye mer enn en fysioterapaut. Dessuten trenger du ikke rekvisisjon for å gå til en manuell terapaut for de lager rekvisisjonen selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...