Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #1 Del Skrevet 2. oktober 2006 Embla Alvilde Hedvig Elvira Theodor Alvinius Theodor Reid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2006 #2 Del Skrevet 2. oktober 2006 Hedvig Elvira syns jeg var kjempe fint. spesielt men veldig fint.. Theodor er jeg ikke noe glad i , så det blir vanskelig å like de sammensetningene du har satt sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 2. oktober 2006 #3 Del Skrevet 2. oktober 2006 Synes Hedvig og Teodor var greie navn, men likte ikke sammensetningene, desverre. Ble litt mye og tungt synes jeg. Lykke til med navnevalget:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magda73 Skrevet 3. oktober 2006 #4 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg synes du har noen veldig tunge sammensatte navn, jeg synes at alle jentenavnene er sterke nok til å stå alene (personlig synes jeg de bør det). Embla Alvilde er rett og slett vanskelig å si, det krever en pause før navn nr to. Jeg synes ikke det fungerer. Hva med å finne en lettere kombinasjon om du vil ha et dobbeltnavn: Eli Alvilde? Hedvig Elvira er lettere å si. Jeg synes Hedvig er et nydelig navn (men helst alene). Theodor Alvinius er tung og vanskelig. Jeg liker ikke Alvinius, det høres ut som en latinsk forvanskning a la Erasmus Montanus. Hva med Alv Theodor? Theodor Reid høres ut som et for- og etternavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2006 #5 Del Skrevet 3. oktober 2006 alt for lange og tunge sammen. velg et av navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 Du må smake mere på navnene..disse var tunge gitt!ingen av navnene falt i smak hos meg iallefall,men smaken er som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå