Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 Er det flere igjen her med termin i sep.? Jeg hadde 24.sep., og går på veggen snart... Sukk..
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Neida, du er ikke alene! Hadde termin 19. Skal på overtidsvurdering imorgen, så håper dette er siste natta med babyen inni magen! Er så fryktelig sliten, så håper de setter igang fødselen imorgen. Blir ikke spesielt blid hvis de har tenkt og sende meg hjem for og vente noen dager til, 14 dager over er nok synes jeg!!!
Ei i magen:-) Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 JAAAA!!! Heldigvis ikke bare meg....sorry!! Hadde termin likt som deg. Jeg blir gaaaal. Idag har det kommet blodig slim, men ingenting skjer. Skal på overtidskontroll til torsdag. Håper vi slipper å gå sånn så mye lenger. Ønsker deg lykke til:-) Hvor skal du føde?
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Huff, skjønner deg kjempegodt.. Da skjer det sikkert noe i morgen! Kan ik skjønne at ikke den babyen kan komme seg ut nå! Ærlig talt.... Syns alt er et ork om dagen, jeg...
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Jeg skal føde i Skien. Du? Skal ikke på overtidskontroll før søndag jeg.. Sukk... Og jeg venter liksom bare på den dagen nå, tror liksom ikke han vil ut selv før den tid! Men det er jammen godt jeg ikke er alene igjen her.. Begynte å føle meg ensom nå!
Ei i magen:-) Skrevet 2. oktober 2006 #6 Skrevet 2. oktober 2006 Godt vi ikke er alene:-) men det er på tide nå. Jeg skal på ABC på Ullevål, men hvis det blir satt igang får jeg ikke kommet dit. Vi har fortsatt noen dager på oss... Jeg blir så lei av alle spm, og tlf, mld osv...off. det er så urettferdig noen ganger!! føler vi har lov å klage litt nå:-) men vi får bare holde ut. Lykke til iallfall:-))
Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #7 Skrevet 2. oktober 2006 Ja, jeg syns virkelig vi har lov å klage nå! Magen er så enorm at den dulter borti alt.. Er liksom i veien hele tiden!... Huff og huff... Ønsker deg og lykke til, og hold meg oppdatert da
Ei i magen:-) Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Ja, magen er stor og huden strammer... har tom begynt å sprekke opp. Hvorfor skal vi være så uheldige da?!! Vokna idag og er like gravid. Du oxo?? Nå er det på tide at noe skjer snart.... Tenk at vi kommer sikkert til å savne magen litt også, det er det rare:-) Off, få denne ungen ut.....Store lykkeønskninger til deg, og dere på overtid:-)
fruktisèn Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 hei... er her enda eg og... slimproppen min gikk torsdag, og siden natt til i går har jeg hatt rier uregelmessig,men de siste 14timene med ti minutts mellomrom og vannet har begynt å lekke... inni mellom har det vært en halv time med 4-5minutters mellomrom så går det over til ti igjen.... skikkelig frustrerende dette.... ARRGH... er kjempe trøtt og sliten allerede.... blir så leeeei av å vente... no har jeg ikke kjent noe på en halv time.... skjønner ingenting egentlig jeg... **frustrert men moden frukt;)**
Jente`06+gutt `11<3 Skrevet 3. oktober 2006 #11 Skrevet 3. oktober 2006 Grrr...våknet opp igjen i dag uten at det har skjedd noe som helst..Har likson vondter hele tida, men det blir jo ikke noe mer! Mager er som et trommeskinn, og bekkenet helt stivt når jeg ligger. Æsj, klage, klage. Ønsker alle lykke til, og husk at for hver time som går er vi nærmere målet!
krepsefrøken Skrevet 3. oktober 2006 #12 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg hadde termin 29.9. Er like skuffet hver morgen jeg våkner opp med stor mage. Må holde ut enda noen dager. Overtidsdatoen er for sikkerhetsskyld fredag den 13. Går også med uregelmessige rier. trodde vannet begynte å lekke hin dagen, men så stoppet det opp også. Bryr meg ikke om å ta hensyn lenger. Skrur og mekker, løfter tunge ting osv. Lille lykkeliten har det derimot som plommen i egget. Hun vil ikke ut.
Emmilo Skrevet 3. oktober 2006 #13 Skrevet 3. oktober 2006 Samme her! Og jeg hadde termin 8 dager før deg...urk....Frem m støvsugeren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå